Pravidla fóra


O dalších nadšencích se dozvíte na Interaktivní mapě heli maketářů.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 175 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: stř 26.02.2014 15:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Pokud sám neumíš dotáhnout naladění bezpádla, já bych bral VBar. Je to jistější.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: stř 26.02.2014 19:24 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.1.2011
Příspěvky: 220
Bydliště: Banská Bystrica
No čo sa týka nastavenia tak microbeast viem nastaviť a mal som ho aj na 5 listej hlave,ale do neho ísť nechcem ževraj horšie znáša otrasy ako V-bar takže asi zostanem pri ňom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: stř 26.02.2014 20:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
No, jako když to projdu do detajlu, tak mi příjde naldit MB jako pracnější na obsluhu než právě ten VBar. U VBaru projdeš to základní nastvení okolo mechniky, použité elektroniky, orientace senzoru a bla bla bla ...... a pak už jen přidáváš zisky a nebo šteluješ pocit z odezvi na páčkách. Taky se může úplně v klidu stát, že s tím budeš spojený rovnou, a vůbec do toho neudeš dál hrabat. U MB jsou takovýty fáze ladení, kdy to šimráš aby to bylo fajn na pomalém letu a pak aby to bylo fajn v rychlejším polítání. U VBaru nic takovýho díky samoregulaci není. Doladíš zisky, agilitu a lítáš. A pro maketu je VBar ideální nejenom vyhlazeností letovýho projevu ale i si mužeš dovolit poměrně bezpečně i nějakej pohyb podvozku po zemi, spolu s lehkou korekcí cykliky ještě na zemi. Což Beast přímo nesnáší.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: stř 26.02.2014 20:31 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.1.2011
Příspěvky: 220
Bydliště: Banská Bystrica
Ok dik za rady....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: stř 26.02.2014 23:08 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 5095
Bydliště: Praha 6
Se mi to tady krásně čte když mám v Hughesovi právě MB.................. :-)

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: stř 26.02.2014 23:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.1.2011
Příspěvky: 220
Bydliště: Banská Bystrica
A koľko listú hlavu tam máš? Daj nejaké info ako to lieta a tak...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: stř 26.02.2014 23:37 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 5095
Bydliště: Praha 6
Pokud to byl dotaz na mě tak Hughes ( jedno z dalších vláken k maketám ) ještě neletěl. Letěl jenom jako vařečka bez trupu a s balastem 1,35kg, nebylo to vůbec špatný. Žádná záludnost, jenom citelný nárůst váhy a slabší dynamika, potřeba dávat si bacha na vyšší otáčky a rychlé vyklesávání při změně kolektivu. Listy zatím Torsion Blades 550mm, v plánu jsou 600mm polosouměrné listy od Hilitecu ze SRN.

Pokud to byl dotaz na OPR a V-Bar tak určitě napíše :-)

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: čtv 27.02.2014 9:04 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 1212
Bydliště: Praha
Relax píše:
Se mi to tady krásně čte když mám v Hughesovi právě MB.................. :-)


Já neznám Vbar, ale MB mám ve Sniperovi a v HK250 a neměl jsem nikdy problém s nějakou korekcí cykliky ještě na zemi a nebo těsně po odlepení, ani při pomalém startu. Ale pokud vím, tak větší zásahy do řízení se na zemi před odlepením nedoporučujou asi u žádnýho bezpádla.

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: čtv 27.02.2014 10:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
pavel123 píše:
Já neznám Vbar, ale MB mám ve Sniperovi a v HK250 a neměl jsem nikdy problém s nějakou korekcí cykliky ještě na zemi a nebo těsně po odlepení, ani při pomalém startu. Ale pokud vím, tak větší zásahy do řízení se na zemi před odlepením nedoporučujou asi u žádnýho bezpádla.


Jasně že se to nedoporučuje u žádného bezpádla. Ale jde o to, jak které to snáší. A bohužel už pár převrženejch Beastů a Helicomandů ( dnes démonů) už jsem viděl. Neříkám že si za to převržení uživatelé nemolhi sami a hrabali do toho "zbytečně", ale pokaždý to byl fofr jako blbec a koukali pak jak vyvoraný myši.

U VBaru dokonce na maketách s kolovým podvozkem se dá dost dobře bezpečně pojíždět po zemi. Už to samo o sobě dává takovou nějakou jistou že pokud pilot neudělá opravdu závažnou chybu, tak by k takovéhle fatálii dojít nemělo.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: čtv 27.02.2014 18:13 
Mazák
Mazák

Registrován: 18.3.2013
Příspěvky: 1343
Bydliště: Zlínský kraj
čau, dej si bacha na seriovou spojku, ta vícelistá hlava tu spojku bere hodně na silu at ti nepraskne obložení jako mě, raději bych dal úplně novou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: čtv 27.02.2014 20:08 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.1.2011
Příspěvky: 220
Bydliště: Banská Bystrica
obadal.rada: a vieš poradiť nejakú inú spojku ako sériovú.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: čtv 27.02.2014 20:34 
Mazák
Mazák

Registrován: 18.3.2013
Příspěvky: 1343
Bydliště: Zlínský kraj
no to by mě taky bodnulo ale když dáš novou tak to bude OK ale hodně dobře si zkontroluj zalepení nebo bude problém


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: čtv 27.02.2014 20:54 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.1.2011
Příspěvky: 220
Bydliště: Banská Bystrica
Tak s týmto by som teda problém nemal mať....spojku mám novú - teda bolo na nej lietané asi tri krát a zalepená by tiež mala byť dobre. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: čtv 27.02.2014 20:58 
Mazák
Mazák

Registrován: 18.3.2013
Příspěvky: 1343
Bydliště: Zlínský kraj
zalepená byla nebo si ji lepit? já ji měl zalepenou z výroby


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Agusta 109 A- raptor 90
PříspěvekNapsal: čtv 27.02.2014 21:03 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.1.2011
Příspěvky: 220
Bydliště: Banská Bystrica
ja som ju lepil sám....


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 175 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz