Autor |
Zpráva |
pavel123
|
Napsal: úte 21.03.2017 9:46 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Jojo, je to o kompromisu mezi dokonalostí makety a mezi nějakou rozumnou mírou úslilí, který je člověk ochoten tomu věnovat vzhledem k riziku možné havárie. Petře, ta "sportovní maketa" je momentálně taky můj cílový stav. Dřív se lítaly i soutěže sportovních maket letadel, kategorie RC MM, jestli si to pamatuju správně, kdy se statický hodnocení provádělo z určité vzdálenosti, snad 3m, pokud mi paměť slouží Myslím, že dokud bych neinvestoval do 5ti listé hlavy a sady pěti listů, tak nějaká vyšší úroveň detailů povrchu by snad ani neměla smysl. K odbourání stresu taky samozřejmě přispívá možnost co nejsnažšího obnovení modelu, proto jsem dal přednost výrobě forem před stavbou jednoho exempláře. A třeba se ukáže, že by se našli i nějací potenciální zájemci o Hughese ve velikosti 800 (nebo o trošku víc)
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
OPR
|
Napsal: úte 21.03.2017 15:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
První starty s novým strojem jsou vždy trochu s náběhem na infarkt. Ale jde o to, aby se člověk pilotně udržoval v kondici. Není nic horšího, než nelítat, jen proto aby to člověk nerozbil. Já sám jsem měl za poslední dva roky pár menších přestávek a byť jde o prd se sportovní heli typu motyka ..... znovu se rozlítata a chytit trošku jistoty dá zase pak trošku práce a trvá to několik startů. Proto, i když to bude infarktové - hlavně lítat a lítat.
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: úte 21.03.2017 19:01 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 1.9.2009 Příspěvky: 5097 Bydliště: Praha 6
|
Přesně jak píše OPR. Lítat lítat lítat. Třeba i s něčím menším, jiným. Pokud má člověk obecně jistotu na rukou a v hlavě, nebo nedá první starty sezóny ( po pauze ) nedočkavě s maketou tak se nemusí trápit infarktem. Prvním startům ( pokud to technicky jde ) předchází prověřovací lety bez trupu ( což mi zachránilo třetího Hughese ) tak co víc než samozřejmou technickou kontrolu dělat. Pravdu má Pkotatko, každá heli jednou spadne. Ne že se to musí nutně stát ale musí se s tím počítat. Stačí příklad. Mechanika na jeho Rangera byla pečlivě prověřovaná a přesto se něco stalo a spadla, zaplať pánbůh to nedopadlo hůř. Selhala jedna pitomá součástka, nedalo se to najít. Mohla selhat o pát startů pozdějš s trupem a bylo to horší. U mě to samý. Pád druhého Hughese poškodil servo výšklovky, nahodilé selhání až v závěru testů třetí mechaniky bez trupu. Přijít to o pár startů pozdějš taky jsem byl bez makety a s rezultem "do třetice a naposled", který tomu všemu po pádu H2 předcházel jsem tehdy ani dnes žádnou polomaketu neměl. V obou případech se teoreticky nemělo nic stát a stalo se... Forma na náhradní nebo náhradní trup jsou jakousi zklidňující výhodou. Pak je ještě šance spolehnout se na záchranu ve Spiritovi nebo pokud je tam v jiné jednotce ale na druhou stranu maketu z nás nemá nebo nestaví nikdo kdo by jí zásadně potřeboval. Já už jí kromě pár blbnutí s 550 taky nepoužil ani nepamatuju, Maketa je spíš autobus a na případnou chybu v hlavě dává na rozdíl od komárů a přemotorovaných vařeček čas správně zareagovat, kontrovat apod. Stavme ( stavte ) a nestresujme se předem .
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: stř 05.04.2017 21:57 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 1.9.2009 Příspěvky: 5097 Bydliště: Praha 6
|
Nádhera nádhera nádhera - tak na to se těším moc . Měl jsem ho kdysi jako plastikový model, skončil v povodni v Libni ve sklepeních ale možná si ho ještě jednou koupím na stěnu nad komp. Je to inspirace.
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: stř 05.04.2017 22:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 802
|
Díky, v reálu vypadá o hodně lépe(omlouvám se za kvalitu fotek-zvlášť tobě Tome jako odborníkovi), jsem hodně spokojenej s výběrem odstínů barev.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: stř 05.04.2017 22:14 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 1.9.2009 Příspěvky: 5097 Bydliště: Praha 6
|
Barvy jsou perfektní, je to vidět ve stínech kde se neuplatňuje tolik blesk a odlesky. Trefil jsi to náramně, tohle nejsou žádné "základní barvy", hlavně ta modrá. A domácí "čtyřnohý obdivovatel" tam dává dobré měřítko .
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: stř 05.04.2017 22:16 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 1.9.2009 Příspěvky: 5097 Bydliště: Praha 6
|
Proti téhle heli to bude mít těžké každá maketa, je to netradiční, je to lege bude ale taky nádhera, to se musí dodat .nda, parádní marking. Prostě špička i kdyby to nemělo tu nejlepší hlavu. Pošli fotku tomu kdo to ( trochu nedokonale ) stavěl . Mi 8 bude ale taky nádhera, to se musí dodat.
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
TomasN
|
Napsal: čtv 06.04.2017 2:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 10.2.2014 Příspěvky: 327 Bydliště: Černošice/Praha
|
Konečně se mi tento typ začíná líbit [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] Oproti bílé verzi co jsem viděl to je značný pokrok. Dovezeš ho zase někdy na Kuchařík?
Odesláno z mého D5803 a podpis odstraním
_________________ TDF, TDR, Logo 600SX, Oxy 4 Max @ 3Digi, VBar Neo, Spirit, Grapuner mz-32, mx-20
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: čtv 06.04.2017 6:56 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Michaeli, je to nádhera. Proti tomu zpracování od výrobce, jak jsem to měl možnost vidět, je to obrovský rozdíl, úplně jiná heli, výrobce by asi koukal
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: čtv 06.04.2017 10:16 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 1.9.2009 Příspěvky: 5097 Bydliště: Praha 6
|
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
švíco
|
Napsal: čtv 06.04.2017 10:59 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.9.2012 Příspěvky: 682
|
Je parádní Michale! Kdy dáme společné lítání?
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: čtv 06.04.2017 21:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 802
|
Téhle předloze se zkrátka musí přijít na chuť, to z ní asi dělá tu vyjímečnou. Přesto si myslim a mam částečně i vyzkoušeno, že pokud bude na leteckym dni sbírat body diváků, nemá absolutně šanci, ikdyby bylo kolem každýho nejtku to správný maketový zašpinění. Ale proto to člověk nedělá, ikdyž to potěší. Mnohokrát se mi na jiných modelech stalo, že při prohlížení padaly slova- hele, tady to máš už odřený a tady špinavý žejo. Čeká mě ještě dost práce. Bambule na ocasní vrtulce, mřížky na ocase, veledůležitá věc- výfuky turbín, to mam už hotový, jen namontovat. A pak vyrobit kokpit s piloty, tlumiče podvozků (Martin), jeřáb, a vůbec . Myslim ale, že si to zaslouží a jestli bude spolehlivě lítat, tak tuplem. Rozhodně je to moje vlajková loď a asi dlouho bude. Kolegové, určitě společně zalítáme- to je to, proč to dělam.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: čtv 06.04.2017 21:57 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Jj, taky musim pochvalit. Docela to ujde...
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|