RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://rcmania.cz/

T Rex 600 nitro ... Airwolf
http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=113&t=82035
Stránka 5 z 6

Autor:  mulda [ pon 26.03.2018 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Renda píše:
Co serva KST .. tam je uvedeno 8,4 V cena podobná .. jenom nevím jestli využiju to napětí protože kombinace .. plná 2SLipo do serv a regulovat přijímač mi připadá těžkopádné .. nebo by jste si takovou palubu uměli představit ??


Čau,se servama KST mam dobrou zkušenost.Ve 450 je mam už dlouho a fungujou bez problémů.Zdají se mi i lepší než savox.Nedávno sem si je koupil i do 600(KST BLS 815 HV na cykliku a KST 805x HV na vrtulku).Mají max. napětí do 8.4v,celokovovou krabičku a kovový převody absolutně bez vůle.Oproti alignům co sem měl předtim je to paráda.Ty měli zemědělskou vůli a musim říct,že to je poznat i v letu.Papírově jsou sice trochu slabší,než ty JX na který si odkazoval,ale šestistovku zvládají bez problémů i ze 700 listama.Zatim sem s nima spokojenej,ale mam je jenom chvíli.Napájim je přímo z 2s lipo,ale používam přijímač Spektum,kterej je až do 9.6v.

https://www.hoelleinshop.com/Sender-Ser ... =187&p=187

https://www.hoelleinshop.com/Sender-Ser ... =187&p=187

Autor:  Renda [ pon 26.03.2018 18:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Zdravím a moc děkuju za podněty a návrhy .. mám jasno .. jestli do toho půjdu pak na 2SLiFe abych mohl palubní elektroniku zjednodušit to je jediná cesta při zaschovaní systému Futaba Fasst u přijímače .. ten mi s vysílačem / dědečkem / Futaba T7C maximálně vyhovuje .. byla to tenkrát dobrá volba .. a právě ta bezproblémová 12 letá funkčnost mně nutí stále přemýšlet nad servy Futaba .. co mi vadí je riziko nálepky made in china .. jako na jiných "značkových výrobcích

Dík
R

Autor:  Renda [ ned 29.04.2018 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Zdravím, důvěra v české e-shopy zdržuje moji stavbu a donutila mně nakupovat v zahraničí .. jak mám být patriot když to u nás nejde .. no pojďme ke stavbě .. dnes jsem dostal listy z "lakovny" a mám zase problém .. práce je to prvotřídní vyvážení zůstalo přesným odměřováním beze změn ovšem pomozte s vrtulkou ... Tak KTEROU ??? říkanky z dětství nepomáhají .. pomozte mi prosím .. děkuji

R

Přílohy:
IMG_20180429_121550_815.jpg
IMG_20180429_121550_815.jpg
[ 71.76 KiB | Zobrazeno 9477 krát ]


Autor:  mulda [ ned 29.04.2018 19:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Já bych tam dal tu s dvouma proužkama.Ta se mi líbí víc :) .Shodou okolností sem si tu svojí včera "vyladil" úplně stejně.Já sem jí ale nestříkal,ale polepoval samolepící fólií na značky.Je s tim míň práce a neni to ani poznat.

Přílohy:
20180429_195416.jpg
20180429_195416.jpg
[ 159.02 KiB | Zobrazeno 9435 krát ]


Autor:  Roman_rc.pilot [ ned 29.04.2018 21:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Je to pravda. Narychlo je to super reseni, ale toto paskou neudelas ;) (viz foto)

Přílohy:
20180428_091148.jpg
20180428_091148.jpg
[ 38.27 KiB | Zobrazeno 9417 krát ]


Autor:  Renda [ ned 10.06.2018 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Tak !! Dneska už letěl.. dvě nádrže seřizování a pak krásné ladné osmičky .. paráda .. je fantasticky vidět .. bez vibrací .. motor šlape .. v dnešním dusném počasí měl 78 st. .. jsem spokojený .. jen to slunečné počasí nedalo vyniknout osvětlení .. to mně trošku mrzí .. co to dalo práce .. a divák nevidí vlastně nic .. nechtěl jsem aby oslňovalo a .. no vlastně je to ok .. co nevidíš tě neoslní :-)
R

Autor:  Renda [ úte 18.09.2018 20:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

zdravím,
jen krátká informace... přišel mi včera nový kámen hlavy .. výsledkem bude snížení rotoru o cca 25 mm což bude jednak více odpovídat realitě a hlavně pohledovost bude příjemnější .
vzhledem k tomu že nechci DFC hlavu / myslím si že stávající sice nevypadá tak uhlazená .. ale určitě je měkčí a tím pádem i let je uhlazenější / musím vyřešit unašeč cykliky ... přemýšlím vyvrtat do stávajícího dva červíky a zajistit zeleným lepidlem .. bude to stačit ??
dík za reakce

PS: motor zatím šlape jako hodinky mám už 20 litrů / můj rekord/ a teplota při 16% nitra .. do 90 st. i v těch letos tak vysokých teplotách .

R

Autor:  Renda [ úte 18.09.2018 20:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

přidám ještě obrázek

Přílohy:
DSC_5779.JPG
DSC_5779.JPG
[ 24.3 KiB | Zobrazeno 8860 krát ]


Autor:  pavel123 [ čtv 20.09.2018 7:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Zdravím,
vypadá to moc pěkně, gratulace :)
P.

Autor:  Renda [ pon 13.05.2019 14:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Zdravím,
po údržbě mechaniky se chystám k opětovné vestavbě do trupu. Vzhledem k tomu, že mi odešlo osvětlení - pořídil jsem nové programovatelné a tak se ptám. Skutečné stroje nemají sjednoceno / alespoň jsem nedohledal žádná pravidla / osvětlení červených majáků / zelená a červená pozička svítí stále to je jasné / ale ty majáky nahoře a dole pod ocasem - jak je nastavit ?? Nebo jinak v jakém režimu je máte na svých maketách Vy ??

Dík
R

Autor:  pkotatko [ pon 13.05.2019 18:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Snad ti trosku pomuze tohle :
http://www.laureanno.com/RC/LED-helicopter.htm

Autor:  Renda [ pon 13.05.2019 19:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Petře díky,
odpověď vyčerpala téma :-).
Asi zvolím dvojblik - líbí se mi a předpisům neodporuje :)

děkuji ještě jednou
R

Autor:  djgas [ čtv 16.05.2019 1:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Pokud vím v předpisu jsou samozřejmě dané barvy pozicek a stran,musí trvale svítit .
Co se tyče záblesku tak ty mají daný časový interval mezi záblesky .
A červený beacon protisrazkovy má jednoblik vždy ,pokud jich ne na heli víc napr.u nás na S92 máme dva ,tak žádná synchronizace není -dokonce se zapínaji nezávisle na sobě .

Autor:  pkotatko [ čtv 16.05.2019 4:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Resil jsem to kdyz jsem delal osvetleni na Rangerovi. Bylo mi receno, ze musi byt leve a prave pozicni svetlo (cervena, zelena) a koncove svetlo (bila). Ty sviti porad. Antikolizni (cervena), ze jsou uz na majiteli, pocet a umisteni. Je pravda, ze zrovna 206 to ma skoro co kus to original. Nasel jsem fotky kde meli tri, dva i jenom jedno.
Nepovedlo se mi nikde najit nejake presne a zavazne predpisy tykajici se vrtulniku a cervenych majaku. Tim nerikam ze nic takoveho neexistuje. Taky by me to zajimalo.

Autor:  djgas [ čtv 16.05.2019 5:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: T Rex 600 nitro ... Airwolf

Tak jsem našel v obecném EASA předpisu ze antikolisni světlo musí být červené barvy,viditelné z úhlu 75st. Nahoru,dolu od pomyslné podélné osy -od toho by mělo souviset i počet světel .
Frekvence záblesku /otočení světla musí být v rozmezí ne méně než 40x a více než 100x za minutu .
Co se tyče intenzity je tady docela složitý vzorce výpočtu na základě viditelnosti z úhlu se požaduje intenzita v candles.
Zableskove majáku musí být bílé barvy ,zde není jasně specifikována frekvence záblesku ,jen je zde graf,ze záblesk by měl být synchronizovány s antikoloznim červeným majakem-ten má prioritu a měl by být v půlce časového intervalu mezi červenými záblesky /otočení majáku ,aby se neprekryvali,muže být i dvojitý záblesk-vždy a pouze bílý .
Poziční světla jsou samozřejmě dané barvy,strany a musí trvale svítit .
Dalo by se toho najít víc,ale tohle snad bude stačit ,pak je zde spousta předpisu kdy se smí a nesmí používat zableskove strobe lights-bílé.
Červené musí být zaple již před nahazovanim motoru a pokud nefunguje je neletuschopne narozdíl od bílých ....

Stránka 5 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/