Křídla dokončena. Začíná to vypadat jako Mi-24 .... Ještě ta prokletá přední noha (už mě to nějak nebaví ...) a bude připraveno pro zálet.
Jedna poznámka k BK servům. Normálně jsem je používal a byly perfektní. Ale teď co mám v Mi-24 je vyloženě hnus - vůle na výstupu. Chtěl jsem někde koupit náhradní převody, ale bez šance .... Jsem přesvědčenej, že ty vůle ve výsledku ani nepoznám, ale štve mě to. Na Ecureuilu mám na servech vyloženě zemědělský vůle a chodí to perfektně. Bude to asi tím, že ty serva jsou skoro neustále v tahu.
Přílohy:
IMG_20200624_094852.jpg [ 68.68 KiB | Zobrazeno 6194 krát ]
IMG_20200624_094903.jpg [ 44.64 KiB | Zobrazeno 6194 krát ]
IMG_20200624_094928.jpg [ 57.99 KiB | Zobrazeno 6194 krát ]
Dnes úspěšně zalétnuto. Celkem 5 startů. Ještě to dolaďuju, ale bude to dobrý ... Zítra přidám video v otřesné kvalitě, ale to je jedno, hlavně že to funguje
Přílohy:
IMG_20200626_153854.jpg [ 84.91 KiB | Zobrazeno 6074 krát ]
IMG_20200626_153810_BURST1.jpg [ 95.53 KiB | Zobrazeno 6074 krát ]
Obrovská gratulace Martine! Nepředstavitelné množství perfektní práce je za tebou... ještě kabátek a pár detailů a nebude to mít chybu. Těším se, až to uvidim žehlit plochu se zataženým podvozkem
Klasik by pravil- a komu to prospěje? Osobně ale myslím, že nejen Martinovi. Měl jsem tu čest být u premiéry a je to naprostá nádhera, vše na první dobrou. Máme se na co těšit. V kuloárech se šušká, že nám teď Martin trochu emigruje k letectvu (já mám tak co mluvit ), ale věřím, že se jednou dočkáme i toho Kamova. Letu zdar.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
Ještě pár poznámek k letu. První let byl takovej divnej zvuk z převodů. To ale pak začlo ustávat a už je to slyšet jen nahodile. Pravděpodobně má jedno kolečko menší zubovou vůli anebo trochu šmajdá. Myslim, že si to sedne. Dám tomu tak cca 20 startů a pokud to neustane, začnu hledat příčinu.
Co se týká letu, tak je to naprosto odlišný od Mi-8. Ve vodorovném letu není zapotřebí skoro žádnej kolektiv - taky je to vidět na spotřebě. Svou roli pravděpodobně sehrávají ta křídla. Po 8 minutách letu jsem do baterky dobíjel 2300 mAh. Je tam jedna trochu zrádná věc a to je přechod z vodorovného letu do visu. Do poslední chvíle nemáte skoro žádnej kolektiv a v určité rychlosti se ztratí vztlak na křídlech a heli se propadne. Musí se s tím počítat a kolektiv přidat s předstihem. První dva starty mě to trochu vyděsilo, ale pak už jsem si na to zvyknul a není s tím žádnej problém
Tak mi to nakonec nedalo a celé jsem to rozebral. Na zadní mezi-převodovce jsem to našel. Jedno kolečko nepatrně šmajdá a v jednom místě nebyla zubová vůle. Takže opraveno. A když už jsem to měl všechno venku, tak jsem zasklil trup a dodělal zadní ostruhu. Ta je celá z 3d tiskárny, jen uvnitř jsou kvůli pevnosti uhlíkové tyčky.
Kabinu budu zasklívat později. Mám objednáno UV lepidlo - už dlouho jsem to chtěl zkusit, jestli to bude nějak trochu držet. To lepení vteřiňákem je opruz a je to hodně ošemetný ....
Přílohy:
IMG_20200628_132315.jpg [ 45.58 KiB | Zobrazeno 5875 krát ]
IMG_20200628_132340.jpg [ 34.79 KiB | Zobrazeno 5875 krát ]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru