RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://rcmania.cz/ |
|
Whiskey Cobra http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=113&t=84971 |
Stránka 4 z 9 |
Autor: | kraro [ ned 11.11.2018 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Woita píše: Vibrace jsou celkově malé a nejsou o nic větší než bez nich (směrovky a výškovky), kontrolováno Spiritem. Magnety jsem koupil od fy. MAGSY, mají ohromný výběr. Koupil jsem 3 velikosti a nakonec po testech jsem použil ty prostřední, velikost 5,5 x 5 x 1,5 mm. Dal jsem vždy dva vedle sebe na malý pásek z plechu 5,5 x 10mm (přilepil anaerobním lepidlem Loctite 638), tím vznikla jakoby maličká "podkova". Zámek vždy pozůstává ze dvou těchto podkov proti sobě (jedna na jednom dílu a druhá na druhém. Takto se jednak dosáhne velké přídržné síly a jednak se utvoří uzavřený magnetický obvod, který neovlivňuje kompas tak, jako kdybych použil jeden samostatný magnet, ze kterého srší siločáry daleko na všechny strany. Díky za tip |
Autor: | ddano007 [ ned 11.11.2018 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Woita píše: ... Dal jsem vždy dva vedle sebe na malý pásek z plechu 5,5 x 10mm (přilepil anaerobním lepidlem Loctite 638), tím vznikla jakoby maličká "podkova". Zámek vždy pozůstává ze dvou těchto podkov proti sobě (jedna na jednom dílu a druhá na druhém. ... Daj, prosím, nejaké detail foto pre nás menej predstavivých |
Autor: | Relax [ ned 11.11.2018 21:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Vypadá to efektně a zřejmě i efektivně, hlavně že to neruší rádio . Já mám magnety na předním zasklení taky, vždy po třech kouskách po obvodu vepředu, vzadu sklo drží plastové zámky. Magnety jsou na oválném zasklení, na trupu zevnitř zase malé kousky pozinkového plechu, občas se nějaký z nich odlepí a musím ho nalepit znovu ( dvousložkové epoxy ). Neodymům stačí k dostatečné pevnosti málo. Při velkém náporu bočního větru se okno úplně neudrží, prozradilo mi to videu z kamery umístěné uvnitř kabiny. Letos při prudkém obratu a sestupu v hodně vysoké rychlosti levé okno zmizelo. Než mi došlo že ven se nedostane a jenom zapadlo dovnitř, nadával jsem si. Najít ho v poli kapusty ani náhodou . |
Autor: | Woita [ ned 11.11.2018 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
ddano007 píše: Daj, prosím, nejaké detail foto pre nás menej predstavivých Zkusil jsem malou fotomontáž, takhle fungují ty "podkovičky" proti sobě: Příloha:
|
Autor: | Relax [ ned 11.11.2018 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
To musí držet hodně dobře |
Autor: | Woita [ ned 18.11.2018 20:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Vyřešil jsem s konečnou platností silné ohřívání (spíš žhavení) reglu. Ono je to v Devilovi (i Goblinovi) pěkně debilně vyřešené, regl je jako pod peřinou. Navíc ještě zavřené v maketě... Takže takto: viewtopic.php?f=105&t=83455&p=1432880#p1432880 |
Autor: | Woita [ ned 25.11.2018 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Dneska jsem byl polítat a regl je konečně vlažný, to ofukování vzduchem pomohlo. Ještě ale budu laborovat s menším pastorkem, od toho si slibuju další snížení ohřívání a ulevení motoru i reglu. Při této příležitosti se pochlubím luxusním profilem ("S-schlag") listů Blattschmied: Příloha: A taky už začínám s podvozkem, brzy ho představím. |
Autor: | Michael Gulyj [ ned 25.11.2018 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Tedy paráda, ten podvozek to posune uplně jinam. Listy, to je jasná věc! Těším se na pokračování a setkání příští sezonu. |
Autor: | Woita [ ned 25.11.2018 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Díky, ten karbonový je hrůza; kovový a správného tvaru, to bude něco úplně jiného, jasná páka! Příští sezónu taky už uvítáš se Siouxem, není-liž pravda? |
Autor: | Michael Gulyj [ ned 25.11.2018 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
No, zatím to tak nevypadá, pořád se mě to nějak komplikuje, ale samozřejmě udělám pro to všechno, v nejhorším bez barvy. Tak, ať nám to jde! |
Autor: | Woita [ čtv 29.11.2018 16:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Zítra očekávám trubky na podvozek, otázka je jestli v té zimě se mi bude chtít to pájet (autogenem dělám zásadně venku před garáží). No uvidíme, motivaci mám, ale mráz je mráz. Prozatím dávám poslední fotky, památeční, ještě se starým provizorním podvozkem: Příloha: Příloha: Na špičkách ližin samozřejmě udělám ta očka, abych mohl při přepravě přivazovat listy tak jak se sluší a patří, vyrobím si i tu červenou čepici na přední list: Příloha: Pastorek jsem už vyměnil za 17T, ale kdy to proletím, to je ve hvězdách. Co vy, lítáte za tohoto počasí? Já byl minulý týden, ale to bylo ještě kolem nuly. |
Autor: | vasylp [ čtv 29.11.2018 21:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
když nefouka tak fusak na vysílačku a hura na letiště, do -8 ještě to jde pak už trpi baterky |
Autor: | Woita [ ned 02.12.2018 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Udělal jsem podvozek z nerezových trubek. Ještě není dokončený, musím pořešit zaslepení trubek a ještě tam přijdou ty očka na špičkách a potom teprve nastříkat. Ale stojí to pevně a ve správném úhlu. Bohužel heli stojí výš než by odpovídalo předloze, je to jako na muří nožce. Ale musí to být, jednak mám vrtulku dole tak aby nedrhla o zem, a hlavně musím podvozek chytit v místech původních úchytů. Vymýšlet nové úchyty, ketré by mi umožnily nižší podvozek, nebudu. Ale i tak je to lepší než ta karbonová náhražka. Příloha: Příloha: Příloha: Tak a máme tady konečnou letovou hmotnost: 3780g. V ruce mi to přijde dost těžký. |
Autor: | Michael Gulyj [ ned 02.12.2018 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Na váhu nekoukej, ta je u maket spíš k lepšímu- mnohokrát prověřeno (Wessex má deset a jak si chrochtá ). Ten podvozek vypadá moc pěkně, jak jsi nakonec ohýbal ty oblouky co nesou lyžiny? A jakej průměr trubek a jaká stěna? Rád bych ho udělal na Siouxe hned a ten původní tam ani nezkoušel- s ním to vypadá jako parodie. |
Autor: | Woita [ ned 02.12.2018 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Whiskey Cobra |
Díky za pochvalu, podvozek je mechanicky kvalitní, ale fakt je vysoký jako když to stojí na štaflích. Ale co,mám to na lítání a nepachtím se za maketovou přesností Trubky jsou 8mm/0,25 na nohy, a 9mm/0,3mm na ližiny. Ohýbání: Spousta pokusů, nakonec jako jediná jakž-takž metoda byla vylít olovem a ohýbat okolo kladky (skoro_profi ohýbačka). I tak se udělaly na vnitřních obloukách trochu vrásky; ta nerez není vůbec tažná, takže ta tenká stěna se na vnějším oblouku nechce natáhnout, takže holt na vnitřním oblouku se musí zvrásnit. Kdyby byla tlustší stěna, asi by to dopadlo líp, ale zase by to bylo těžké. Tyhle 0,25 a 0,3mm trubky jsou lehoučké jako papír a přitom pevné jako skála. Když jsem z nich dělal letadlo, tak jsem trubky ohýbal zatepla, nahřát do červeného žáru a to se pak ohýbalo dobře, bez vrásek. Jenže to byly malé rádiusy, spíš takové oblé zlomy. Tyhle dlouhé oblouky by se špatně nahřívaly (aby to bylo rovnoměrně). Pozn. Pro napojení noh na ližiny jsem vymyslel bezva fintu: Udělal jsem na každou nohu takovou krátkou (1 cm) nohavici z 9mm trubky, takže ta noha šla strčit do té nohavice. A ta nohavice dole má udělané půlkruhové vybrání, takže pasuje přesně na ližinu a při sestavování nasucho (před pájením to drží přesně pohromadě. Jinak nevím jak bych při pájení udržel nohy na ližinách. Příloha: Příloha:
|
Stránka 4 z 9 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |