Tak to je OK, já jen jak jsi psal že je to na jednu baterku moc, tak mě zajímalo kolik ti to žere. Na 600 točím kolem 1400 a na 700 něco okolo 1100. Taky nemám telemetrii a kapacitu zjišťuji jen z dobití.
kdysi jsem na netu viděl doma dělaného kamana ze dvou T-rexových mechanik co mají kardany. Bylo to až vtipně jednoduše vymyšlené, ale byly potřeba dvě komplet mašiny (motory, regly, serva) ale byla to opravdu cesta s nejmenším odporem, šlo by to zredukovat na polovinu (jeden motor a regl + 4 serva) ale zase by se musela vyrábět hromada dílů...
Tohle tedy určitě ne, já sem na ty vojenský mašiny. Když Kaman v týhle koncepci, tak snad Huskie, ale ten taky neni pěknej. Líbí se mi od nich Seasprite, což je ovšem klasika. Ale držme se Siouxe, dokoupil sem barvu a stříkám kabinu.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
Listy používám jako dvojici z Wessexe. Je to už odzkoušený a bez problému, myslim, že je škoda investovat do dalších, když dva stroje ve vzduchu mít nemůžu. To samý je s vrtulkovejma, ale pokud budou stačit souměrný, což myslím, že jo, mám tady čtyři ještě z Tarhe- Ms Composit. Tak bych asi lítal je, abych nemusel přendavat i vrtulku. To musím ještě zkusit.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
Na fotkách jsem si nemohl nevšimnout celkem dost dlouhých kabelů od všeho. Nevadí to ničemu? Proběhlo už dost startů tak asi ne. Vím ale že občas s tím bývají potíže.Hlavně mě zajímá baterka-regulátor-motor. Nemohla tohle být příčina toho záhadného výpadku motoru?
Kdyz jsme to probirali, tak jsem myslel i na tohle. Ale nesedelo mi to s popisovanym projevem. Podle meho chabeho usudku, casto nepodlozeneho vedomostmi, jak by se dlouhe kabely projevily ? Mensi napeti/ubytek na reglu v zatezi (dlouhe a slabe kabely baterka regl) pripadne by se motor nechtel roztacet, vypadaval ze synchronizace diky delce kabelu mezi motorem a reglem. To se ale nedelo. Michal popisoval kompletni "vypnuti motoru" ve vzduchu a po dotyku se zemi motor sam od sebe zase naskocil. To me privedlo na statiku, ktera se dotykem se zemi proste vybila. Jasne, jen teorie. Ale par letu po uprave uzemneni uz to dalo a funguje to. On ten kovovy zebrinak (v te dobe i nenastrikany) fakt asi neco nasbira i jen proudenim vzduchu od rotoru. To nam potvrdil i profik. Takze snad..... Byla to docela plodna diskuze. Probihaly nazory od "vymenit vsechno" az po "vypnul jsi si to sam".
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Petr mě předběhl s vyčerpávající odpovědí, za což mu děkuji, nejsem velký spisovatel. Obojí kabeláž- baterky/regl- regl/motor je převzatá z Wessexe ve stejný dýlce. Kabely Master/Slave jsou dělaný na míru co nejkratší. Wessex měl nejmíň o třicet centimetrů delší, navíc bez feritovejch kroužků. Negativní zkušenost s dlouhejma kabelama nemám, ale nakonec doteď ani se statikou. Nezbejvá než věřit, že to bude dobrý. Taky myslím, jako Petr, že po nabarvení by to mohlo bejt ještě lepší.
Tedy.....pokud sem si to nevypnul sám
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
Konečně to dávám dohromady. Měl jsem trochu rozpaky, jak bude vypadat ta pískovaná světlá mechanika v zelenej konstrukci, ale sem spokojenej. Originál je převážně světle šedá, takže za mě dobrý. Jsem letuschpoen.
Přílohy:
016.jpg [ 83.17 KiB | Zobrazeno 1682 krát ]
013.jpg [ 53.58 KiB | Zobrazeno 1682 krát ]
003.jpg [ 78.04 KiB | Zobrazeno 1682 krát ]
005.jpg [ 56.03 KiB | Zobrazeno 1682 krát ]
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru