Autor |
Zpráva |
pavel123
|
Napsal: pon 03.12.2018 10:23 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Ahoj, jo, ty "téčka" se přímo nabízejí, je to pěknej polotovar. Zajímavý je, že na ta fotka komplet podvozků je nějak zabarvená, že to vypadá jako by podvozky byly komplet z mědi Petře, jak píšeš "koupil jsem základní polotovary u Varia..." - takže ve stavebnici trupu nohy a lyžiny nejsou? P.
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
švíco
|
Napsal: pon 03.12.2018 21:19 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.9.2012 Příspěvky: 682
|
Ahoj Pavle, kupoval jsem ten trup v sekci výprodej, nebyla to kompletní stavebnice... podvozek byl původně na Cobru... takže proto jsem ho předělával.
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: úte 04.12.2018 10:05 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Ahoj, tak to jo. To je zajímavý - nikdy mě nenapadlo se kouknout na výprodej. Možná chybka - třeba bych si ušetřil 2 roky práce na trupu P.
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: sob 15.12.2018 12:02 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 1.9.2009 Příspěvky: 5095 Bydliště: Praha 6
|
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/na-pr ... f6b220ee8/Škoda - po mnoha letech nehoda. Vídal jsem ho nad barákem často, lítají přes nás od jihu nebo z heliportu v Motolské nemocnici tankovat na ruzyňský H3.
Přílohy: |
ac4038bb414b3b40b339765a486a9fc5.jpg [ 133.44 KiB | Zobrazeno 9111 krát ]
|
|
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
blesk
|
Napsal: sob 15.12.2018 21:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2005 Příspěvky: 7132 Bydliště: Vsetín
|
Podle popisu nehody evidentně chyba pilota, což se docela divím, jsou to mazáci, ale tak lidský faktor vyloučit nejde, ale hlavně že se jim nic nestalo, sami nasazují své životy za ostatní.
|
|
Nahoru |
|
|
janva9
|
Napsal: ned 16.12.2018 1:01 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.8.2009 Příspěvky: 1205 Bydliště: západočesko Obrázky: 38
|
Chyba pilota? Možná taky trochu chyba toho, co stál na zemi a naváděl ho. Nebyl jsem tam, tak je to můj odhad.
_________________ Ground Penetration Tester
|
|
Nahoru |
|
|
blesk
|
Napsal: ned 16.12.2018 8:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2005 Příspěvky: 7132 Bydliště: Vsetín
|
Co jsem viděl, tak to většinou dělaj sami, ale možná jsem měl jen štěstí na"samotáře"
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 16.12.2018 9:53 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
I kdyby to byla chyba pilota... Tihle hosi jsou u me velci hrdinove. Pristavat do zastavby, v noci, ve spatne viditelnosti. Je to jen jejich vysokou profesionalitou ze se to nestava casteji. Jsem strasne rad, ze se nikomu nic nestalo.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Troll
|
Napsal: pon 17.12.2018 10:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.5.2008 Příspěvky: 2997 Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
|
janva9 píše: Chyba pilota? Možná taky trochu chyba toho, co stál na zemi a naváděl ho. Nebyl jsem tam, tak je to můj odhad. Na zemi skoro nikdy nikdo nenavádí. A i pokud navádí, tak za vše odpovídá vždy pilot a podle toho k tomu navádění přistupuje. Navádějící osoba na místě je bezva protože je pak jasné že je pilot na správném místě zásahu. Ale jestli tam vůbec jde přistát a jakým způsobem, do toho si posádky moc mluvit nenechají. To místo a čas kam přistávali je dle mého úplně ta nejhorší kombinace. V noci do obce. NVG funguje blbě protože je tam moc světel, na oči je to taky nic moc, protože je holt noc a i když bývají obce osvětleny a svítí si reflektorem,tak zas tak dobře vidět není. A ještě k tomu standardní reflektory na EC 135 nejsou žádný zázrak.
|
|
Nahoru |
|
|
švíco
|
Napsal: pát 15.03.2019 8:51 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.9.2012 Příspěvky: 682
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: pát 15.03.2019 13:56 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Ahoj Petře, to bude pěkná heli. Stihneš to do léta? Zapomněl jsem jak to bude velký, tak jsem koukl na začátek vlákna, kde proběhla debata o fenestronu a četl jsem jak jsi psal, že upřednostňuješ jednoduchost a letový vlastnosti před maketovostí a do fenestronu a 4listýho rotoru se nehrneš. Tenhle názor úplně schvaluju, ale sám u Hughese v tomhle trošku bojuju sám se sebou, protože tak jak je, lítá úžasně příjemně, nakonec sám jsi ho viděl ve vzduchu, ale ruší mě tam ten dvoulistý rotor. Tak nevím, jestli to mám zkusit předělat na 5ti list a nebo to nechat jak to je. A babo raď P.
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
švíco
|
Napsal: pát 15.03.2019 14:43 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.9.2012 Příspěvky: 682
|
Ahoj Pavle... co do léta... do jara! Makám jako šroub... mechanika je hotová. Teď doladím pár detailů a může jít do laku... (žlutá DSA) Průměr rotoru je 154 cm. Můj názor znáš... já jsem pro jednoduchost a pro letový projev. Ani na hughesovi mě ten dvoulist neuráží... pokud po pětilistu toužíš, tak si udělej radost a můžeš porovnat chování Já už pětilist měl... takže už ta "touha" se u mě neobjevuje
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pát 15.03.2019 16:58 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Plne rozumim tomu co chces. A rozhodne na tom nevidim nic spatneho. Je to proste cesta jak mit prijemne letajici a pritom jednoduchou maketu. Pujcim vam svoji Mi8. Pak mozna opravite nazor, ze petilist lita spatne..... Nevyhody ale ma, to je jasne. Zvuk listu, vetsi slozitost, cena atd....
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: pát 15.03.2019 20:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 802
|
Švícovo pracovní pokroky řešíme denně (stejně, jak moje) a moc se na to těším. Co se týče počtu listů, jsem na straně Petra Koťátka i můj Wessex chodí náramně, ale i ty nevýhody si uvědomuju a moc se těším na dvoulist- ovšem, kterej má i předloha!!! Ehm...pardon!
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
švíco
|
Napsal: pát 15.03.2019 21:19 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.9.2012 Příspěvky: 682
|
Chlapi... já proti x-listům nic nemám! Pouze mi to nesmí do baráku
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|