Pravidla fóra


O dalších nadšencích se dozvíte na Interaktivní mapě heli maketářů.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: ned 04.12.2022 14:20 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 335
Obrázky: 9
...........


Přílohy:
IMG_4645[1].JPG
IMG_4645[1].JPG
[ 103.53 KiB | Zobrazeno 3859 krát ]

IMG_4646[1].JPG
IMG_4646[1].JPG
[ 106.17 KiB | Zobrazeno 3859 krát ]

IMG_4647[1].JPG
IMG_4647[1].JPG
[ 117.28 KiB | Zobrazeno 3859 krát ]

IMG_4648[1].JPG
IMG_4648[1].JPG
[ 109.47 KiB | Zobrazeno 3859 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: ned 04.12.2022 14:28 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 335
Obrázky: 9
Relax píše:



Na nějakém videu jsem viděl, když otevře tu "pumovnici" tak by tam měli být nějaké díry. Neotevírá se jakoby celá nádrž v celé délce. Na tom druhém videu mi to taky přijde že tam je jen pár děr podél nádrže. Možná se ale pletu.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: ned 04.12.2022 17:06 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 5097
Bydliště: Praha 6
Čerpadlo máš úžasný !!! :-).

Na postřik jsem dělal přepážky dovnitř primárně kvůli zpevnění ale hektickému přelévání bráni taky. Tvar nádrže budeš mít symetrický a hlavně ostré hrany. Tam by se dal 3D tisk z PLA nebo PETG udělat mnohem snáz a když se dovnitř naprojektuje například ta "Giloid" struktura, přepážky máš vyřešené. A váha velká nebude. U odleptané verze jak to popisuješ už bys musel nádrž rozříznou, něco vložit a slepit, taky se to dá provést.

Pokud nebude nádrž obrovská tak by tam přelévání snad nehrálo velkou roli. A když přepážky, stačí aby měly dole malé otvory kterými voda projde ale komory si budou stále držet skoro stejný objem vody.

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: ned 04.12.2022 17:12 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 5097
Bydliště: Praha 6
Podívej se na prostřední video kde hasí na čas 0:47 - tam se pohybují obě části pomyslné "pumovnice" a potom hlavně 1:13 kde je to viditelně otevřené. Pokud jde ven voda v tak krátkém časovém úseku a veze jí několik tun, nebude to žádný otvor i kdyby byl větší.

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: ned 04.12.2022 22:21 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2008
Příspěvky: 406
Bydliště: Masečín Praha západ
https://youtu.be/yYTPCn5jL6Y


Třeba to pomůže.David

_________________
Chybama se člověk učí .
Chase 360, logo 700xxtreme , logo 600sx. Vbar Control


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: pon 05.12.2022 0:35 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 5097
Bydliště: Praha 6
Perfektní, tady je to vidět všechno komplet i s komentem.

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: sob 10.12.2022 22:26 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 335
Obrázky: 9
Tento týden jsem několikrát zkoušel čerpadlo.
Zkouška v provedení jak jsem to vyrobil byla částečně úspěšná.Samonasávací efekt ovšem téměř skoro žádný.Princip tohoto čepadla spočívá v tom, že vrtulka má běžet ve vodě, kterou nasává spodní dírou z komory.Tato voda se míchá se vzduchem nasávaným ze sacího potrubí a tato směs odchází dál nahoru, kde se vzduch oddělí od vody a odchází výtokovou hadicí.Voda se má vracet horním přepadem zpět do komory.Postupně se odsaje vzduch se sacího potrubí a to se zaplaví a nastává fáze čerpání.

Mě se voda z komory dostala do výtokové hadice místo aby se vrátila zpět do komory.Tím vrtulka běžela nasucho.Taky se mi zdálo, že díra, kterou se voda má nasávat z komory do prostoru vrtulky byla malá.Tak jsem ji zvětšil a samonasávací efekt se trošku zlepšil, ale voda z komory se stále hromadila ve výtokové hadici a vrtulka běžela nasucho.Tak jsem udělal zkušebně výtokovou díru na opačné straně a původní jsem zacpal zaslepenou hadičkou. Voda tedy musela jít od vrtulky oklikou a už začala padat přepadem zpět do komory a samonasávací efekt byl podstatně lepší.

Problémy, které přetrvávají jsou malý výkon cca 27sekund 1 litr vody- ukázka na videu.Malá samonasávací schopnost-vše jsem testoval v podstatě na zemi s minimálními výškovými rozdíly.Pokud jsem čerpadlo umístil výš a sací hadici zvěsil cca 20cm dolů tak to ještě vodu z prázdné hadice nějak nasálo( celkový čas čerpání se ale prodloužil o dobu než se voda nasaje do čerpadla).Problém ale je, že po vypnutí čerpadla a vytažení sací hadice z vody začne zbytková voda z hadice vytékat a jak to chytne cuc tak to vytáhne všechnu vodu ze zásobníkové komory, která má vždy zůstat zaplavená.Takže další čerpání je zase na suchý chod vrtulky a tudíž nemožné.Lze to vyřešit nějakým ventilem, ale s tolika nedostatky to asi nemá smysl řešit. Buď se musí zvětšit nějak výkon čerpadla a podstatně zvětšit samonasávací schopnost což už nevím jak toho dosáhnout nebo se ubrat jiným směrem.Další špatný projev jsou silné vibrace v určitém rozsahu otáček.Možná to dělá to přímé ozubení.Mám i šikmé ozubené kola a ty by měli zabírat plynule, ale už to upravovat kvůli zkoušení vibrací nebudu.

Čerpadlo je tedy funkční, ale nedostačuje výkonem a samonasávací schopností.



https://www.youtube.com/watch?v=64bdWNaARE4

Už dřív jsem uvažoval o ponorném čerpadle přímo dole v sacím koši hadice, ale jak tam dostat motor a utěsnit bylo pro mě neřešitelné.Až ve videu nahoře bylo zmíněno, že pohon čerpadla v hadici je hydraulický.Takže mě napadlo udělat něco jako jednoduché hydraulické čerpadlo v trupu a olej tlačit přes malé hadičky dolů do sacího koše na hadici pod modelem.V koši bude hydromotor-v podstatě stejné čerpadlo jako v trupu jen na jeho hřídeli nebude motor ale buď přímo vrtulka čerpadla nebo lépe převodovka zvyšující otáčky vrtulky.To by pak vodu snad nahoru už spolehlivě vytlačilo.Ale jak by to bylo výkonné nedokážu posoudit.

Takže teď asi model i čerpadlo na chvíli odložím.Buď pak budu pokračovat ve vývoji dalšího čerpadla nebo budu vodu nalévat na zemi a vytlačovat ji pomocí stlačeného vzduchu v bombičce-asi pravděpodobnější varianta :-(
Díval jsem se kdy jsem začal s vývojem čerpadel a je to víc jak 5měsíců-celkem 3 kusy čerpadel více méně nedostatečného výkonu.

Potřebuju opravit jeden model a pak na MI2 chci vyrobit trubkový zadní podvozek místo těch plných tyčí(tím ušetřit 750gramů váhy-minimálně)-možná něco k tomu napíšu do vlákna k MI2 jak to budu provádět.


Přílohy:
IMG_4667[1].JPG
IMG_4667[1].JPG
[ 100.84 KiB | Zobrazeno 3705 krát ]

IMG_4668[1].JPG
IMG_4668[1].JPG
[ 105.66 KiB | Zobrazeno 3705 krát ]

IMG_4673[1].JPG
IMG_4673[1].JPG
[ 122.76 KiB | Zobrazeno 3705 krát ]

IMG_4674[1].JPG
IMG_4674[1].JPG
[ 132.57 KiB | Zobrazeno 3705 krát ]

IMG_4684[1].JPG
IMG_4684[1].JPG
[ 105.37 KiB | Zobrazeno 3705 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: ned 11.12.2022 1:34 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 5097
Bydliště: Praha 6
Když vidím to dokonale vyvinuté a vyrobené technické zařízení, přijde mi výsledek vysloveně nefér. Asi by mě to taky na čas zastavilo, už jenom když máš další projekt který chceš dotáhnout.

Já bych něco takového nevyrobil ani náhodou, musel bych to řešit nějak alternativně z toho co se dá koupit. Jak jsem psal už dřív o tom čerpadle co mám na plnění postřiku - na snímku je to to větší, menší pohání postřik v heli. To by zřejmě byl adept s dostatečným resp. možná až moc velkým výkonem ale ten se dá regulovat měničem napájecího napětí. Zas je lepší mít to naplněné rychle než viset nad vodou 4 minuty. Ono i půl minuty je dost :-).

Myslím že i u tohoto typu čerpadla platí zpětný pohyb vody při vypnutí takže by to šlo zpátky hadicí ven. To by vyřešil elektro ventil umístěný mezi hlavní nádrž a čerpadlo. Hlavní nádrž by byla dvoukomorová s přepadem. První malá iniciační komora s vysokým sloupcem tak aby tam byl tlak samospádu Ta by se před vzletem naplnila vodou, odhadem 0,5litru, ventil zavřený. Při přiblížení k vodní hladině by se ventil otevřel, voda z té iniciační nádrže by šla skrz čerpadlo až do hadice a jakmile by bylo vidět že už teče ven, hadice by se zanořila do vody a zapnulo čerpadlo. Napřed by se doplnila rychle iniciační nádrž a pak by šla voda přepadem do hlavní komory, odkud by se následně jiným uzávěrem vypouštěla ven. Nebo udělat tu funkční pumovnici, to by byla bomba ! Myslím že Ty bys to technicky a výrobně zvládl :-). Vypnutí hlavního čerpadla opticky že voda přetéká dalším přepadem ven je sice funkční ale nesmysl, spíš by se to řešilo nějak přes časový limit po odzkoušení signalizovaný akusticky na vysílači nebo mít časový omezovač spínač chodu čerpadla. Pak se dá udělat světelná signalizace. Kontakty propojené nastoupáním vody sepnou obvod s nějakou výkonnou svítivou signální diodou. Při lítání a přelévání vody by ale občas asi blikala :-). Stav naplnění nádrže bys poznal i na kolektivu jak bys musel přidávat, to by bylo spíš orientační než přesné.

Bavilo by mě to ale tak velkou heli nemám kam dát a doma by to nedělalo dobrotu. A nemůžu říct že by mi toho prošlo málo :-).

S tím cucnutím a vytažením vody jsi mi připomněl asi dvacet pět let starou příhodu, po které jsem s mnoha lety střídání různých nádrží a ryb musel s akvaristikou definitivně skončit. Dělal jsem větší údržbu 150L akvária kde byly v té době krásné Tetry konžské. Měnil jsem asi 30 litrů, odsával kal s hadicí s trkačem. Zazvonila pošta, doporučený dopis. Hodil jsem konec hadice z kýblu do akvária a šel dolů. Vyřídil jsem to rychle, letím zpátky do patra k akváriu a mazec. Hadice bohužel mezitím vypadla a odhadem 20 ( dalších ) litrů vody šlo rovnou do koberce, položeného po celé místnosti od kraje do kraje, pod skříňovou stěnu i pod stavbu akvária. Pod kobercem byly parkety. Nezbylo mi než koberec rozříznout a vodu rychle vysoušet, parkety jsem stejně bez újmy nezachránil. Před akváriem se spáry rozestoupily a nevratně zčernaly. Verdikt manželky byl logický - už žádné ryby, modely Ti musí stačit. Na ryby měla spadeno víc let, přesně tušila to co se mi nakonec povedlo....


Přílohy:
IMG_0300.jpg
IMG_0300.jpg
[ 47.46 KiB | Zobrazeno 3683 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: úte 09.05.2023 21:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 335
Obrázky: 9
Po několika měsíční pauze zase pokračuji na S64. Pokračuju podvozkem. Původní vario podvozek má vzadu vždy jedno velké kolo a pístnice tlumiče je kolem kola ohnutá. Ale moje předloha má rovnou pístnici a místo jednoho velkého kola dvě malé.
Pístnici jsem udělal z tyče pr.10, která je už z výroby v toleranci pár stovek, takže do tlumiče krásně jde.Akorát jsem ji uřízl, zarovnal čela a vyvrtal díry.Samotná výška modelu od země je i s menšími pneu zachována dle původních rozměrů (novou pístnici jsem udělal o rozdíl průměru pneu delší).

Původní vario držáky, kterými je tlumič přichycen k trupu jsem udělal nové. Vadilo mi, že tlumič se do díry nasune a proti proklouznutí je zajištěn třemi červíky. To se moc nelíbilo, tak jsem udělal půlený držák a tlumič je tam sevřen v podstatě po celém obvodu. Měl jsem problém o kolik udělat průměr držáku větší když celý tlumič bude nastříkán barvou. Tlumič je pr.26.96mm a držák jsem udělal nakonec 27.14mm. Původní držák od varia byl taky 27.14mm, tak uvidím. Kdyby byl držák přeci jen velký, tak to podložit proužkem planžety.Nebo v horším případě změřím hotový nastříkaný tlumič a udělám nový držák.

Do trupu jsem udělal díry pro uchycení držáků, ale dovnitř trupu jsem udělal destičky různě obroušené, tak aby mi co největší plochou sedli na vnitřní stranu trupu kde mají být držáky přišroubovány( samotná vnitřní stěna trupu byla příliš zakydaná laminátem, takže matičky by se tam na tu křivou plochu opravdu blbě lepily)

Vario má přední kolo napevno bez tlumiče, ale já chci všechny kola odpružené, takže teď vymýšlím tlumič.


Přílohy:
Poznámka: Vario držák tlumiče
IMG_5096[1].JPG
IMG_5096[1].JPG
[ 91.13 KiB | Zobrazeno 3340 krát ]

Poznámka: Můj nový držák
IMG_5076[1].JPG
IMG_5076[1].JPG
[ 204.39 KiB | Zobrazeno 3340 krát ]

Poznámka: Vario podvozek
IMG_5097[1].JPG
IMG_5097[1].JPG
[ 111.08 KiB | Zobrazeno 3340 krát ]

Poznámka: Můj upravený podvozek
IMG_5098[1].JPG
IMG_5098[1].JPG
[ 109.51 KiB | Zobrazeno 3340 krát ]

Poznámka: Destička s matkami
IMG_5095[1].JPG
IMG_5095[1].JPG
[ 113.63 KiB | Zobrazeno 3340 krát ]

Poznámka: Destička uvnitř trupu
IMG_5083[1].JPG
IMG_5083[1].JPG
[ 54.26 KiB | Zobrazeno 3340 krát ]

Poznámka: Uchycení tlumiče
IMG_5093[1].JPG
IMG_5093[1].JPG
[ 62.59 KiB | Zobrazeno 3339 krát ]

Poznámka: Uchycení tlumiče
IMG_5091[1].JPG
IMG_5091[1].JPG
[ 67.15 KiB | Zobrazeno 3339 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: úte 09.05.2023 21:13 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 335
Obrázky: 9
Řídím se touhle předlohou včetně barev.


Přílohy:
n237ac-tcr-2003.jpg
n237ac-tcr-2003.jpg
[ 178.57 KiB | Zobrazeno 3339 krát ]

1620887720.jpg
1620887720.jpg
[ 54.73 KiB | Zobrazeno 3338 krát ]

icfam-efe-2005 (1).jpg
icfam-efe-2005 (1).jpg
[ 247.75 KiB | Zobrazeno 3336 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: stř 10.05.2023 0:28 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 5097
Bydliště: Praha 6
Předloha parádní, s výrobou si jako vždy vyhraješ :-).

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: ned 21.05.2023 20:26 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 335
Obrázky: 9
Tento týden jsem slepil přední dřevěnou konstrukci.V ní mělo být pevně uchyceno přední kolo podvozku, ale to se mi moc nelíbilo že zadní kola budou odpružená a předek ne.Tak jsem si navrhl tlumič a použiju pružinu, která mi zbyla z MI2.Kvůli tlumiči jsem musel trochu upravit díry v překližce, ale nic složitého to nebylo.Než budu vlepovat celou dřevěnou konstrukci do trupu, tak už jsem si vypiloval dvě díry pro přední světlomety, které pak budou střídavě blikat.Světlomety mi také zbyly se světelné sady pro MI 2.Jelikož ale řídíci modul světel nemá tuto funkci blikání, budu muset vymyslet jak to udělat.Ještě jsem se nedíval na konkrétní zapojení, ale napadlo mě jedna blikací led dioda, která by smohla být připojena ke dvou tranzistorům a ty by se střídavě zavíraly a otvíraly a tím by spínaly jednotlivé světlomety.Ještě to musím nějak vyzkoušet.Nebo použít NE555, ale to už by bylo potřeba více součástek.

Jelikož tento kokpit nebude narušen žádnou turbínou nebo jinou elektronikou, která by to tohoto prostoru sazahovala, tak se pokusím to trochu vylepšit, uvažuju i o světlech v kokpitu.Sice by to šlo vidět jen večer a večer zase nelítám, ale bylo by to hezké.


Přílohy:
IMG_5117[1].JPG
IMG_5117[1].JPG
[ 120.93 KiB | Zobrazeno 3233 krát ]

IMG_5118[1].JPG
IMG_5118[1].JPG
[ 124.82 KiB | Zobrazeno 3233 krát ]

IMG_5119[1].JPG
IMG_5119[1].JPG
[ 96.77 KiB | Zobrazeno 3233 krát ]

IMG_5120[1].JPG
IMG_5120[1].JPG
[ 50.85 KiB | Zobrazeno 3233 krát ]

IMG_5121[1].JPG
IMG_5121[1].JPG
[ 68.73 KiB | Zobrazeno 3233 krát ]

IMG_5122[1].JPG
IMG_5122[1].JPG
[ 99.21 KiB | Zobrazeno 3227 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: ned 21.05.2023 21:20 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 5097
Bydliště: Praha 6
Světla model nikdy nezkazí :-).

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: stř 07.06.2023 20:23 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 335
Obrázky: 9
Není nato moc času, ale vyrobil jsem držáky na světla a přilepil je na místo.Světlo je tam uchyceno svěrně pomocí šroubu a samojistné matky, která se nemusí držet klíčem, protože je umístěna v drážce.Trochu mě štve, že jsem držáky nalepil trochu bokem, ale zase to nikdo zvenku neuvidí.

Dál jsem na boku musel odříznout výstupky, které dle předlohy tam nemají co dělat. Vznikly tam tři větší díry.Chci je zevnitř podlepit 1mm překližkou a pak z venku si nejsem jistý jak postupovat.

Buď:
1.Zvenku to téměř dorovnat do původní roviny trupu další 1mm překližkou a rohy (místa spojení s původním trupem) vylít epoxidem a pak zbytek dorovnat tenkou vrstvou dvousložkového jemného tmelu.

2.Zvenku na překližku co bude zevnitř napatlat dvousložkový tmel se skelným vláknem a pak jen ten jemný tmel.

Pak má cenu překližku zevnitř ještě přelaminovat plátnem( 1 vrstva malá gramáž tkaniny a 2 větší gramáž)?
Zvenku to asi nemá cenu laminovat, protože kdybych to vše zabrousil do roviny s původním trupem, tak tkanina na díře bude ubrousená přímo na přechodu s hranou původního trupu, takže dle mě efekt žádný.

Ono totiž díry jsou v místě, kde počítám s malým pohybem stěn trupu vlivem váhy (při startu a přistání jak se to celé odlehčí a zatíží váhou modelu).

Co by jste poradily? Já bych šel asi variantou 1. Jaké používáte tmely na místa kde může dojít k nějakému malému pohybu?

Díky


Přílohy:
IMG_5130[1].JPG
IMG_5130[1].JPG
[ 168.72 KiB | Zobrazeno 3082 krát ]

IMG_5131[1].JPG
IMG_5131[1].JPG
[ 82.67 KiB | Zobrazeno 3082 krát ]

IMG_5147[1].JPG
IMG_5147[1].JPG
[ 70.92 KiB | Zobrazeno 3082 krát ]

IMG_5146[1].JPG
IMG_5146[1].JPG
[ 46.45 KiB | Zobrazeno 3082 krát ]

IMG_5151[1].JPG
IMG_5151[1].JPG
[ 54.46 KiB | Zobrazeno 3082 krát ]

IMG_5152[1].JPG
IMG_5152[1].JPG
[ 65.09 KiB | Zobrazeno 3082 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sikorsky S64
PříspěvekNapsal: pon 12.06.2023 6:45 
Mazák
Mazák

Registrován: 8.9.2012
Příspěvky: 682
Osobně bych místo látání děr přelepil celý bok tenkou laminátovou deskou. Super, práce, jen tak dál :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz