Ještě možná taková obecná rada k ladění, možná to víš, ale opakování matka otravnosti.
Nedělej změny skokově (třeba posun těžiště ze 73mm na 85mm) ale postupně. A udělej vždy jen jednu změnu. Protože když třeba posuneš těžiště a současně změníš úhel seřízení, tak potom nebudeš vědět, která z těch změn co dobrého nebo špatného přinesla.
Ok, az se pocasi umoudri, tak to vyzkousim, ve vetru se mi do toho moc nechce, musel jsem vstavat v 6, abych stihal bezvetri, ted dumam, jak shodit nejakou vahu, uz jsem to stahnul na 810g, ale chtel bych se dostat i s "tezkou" baterkou pod 800g...
Jasný, na zálet to chce klidný vzduch. Ve větru moc nepoznáš jestli se letadlo chová divně kvůli seřízení nebo vzduchu.
Nemám síce Django , ale jeho staršieho brachu. Urobil som vývod anteniek tak, že som vyhľadal v rybárskych potrebách vlasové rovnatko . Dal som ho do otvoru na epox. A nezabudnete vyviesť aj oplet min v dĺžke antény ako protiváhu. S vazelínou to pôjde ľahko.
Tak jsem si po 4,5 letech od koupě prvního Djanga udělal radost a koupil jsem si druhého. Tentokrát Django new FC. A stejně jako u prvního jsem i tentokrát nadšený. Zálet probíhal včera večer v rozmezí 18.30 - 19.30 hod. takže o lovení termiky to nebylo, ale ve vzduch to drželo, na zem se tomu chtělo patřičně pomalu a přistání potrénuju, aby to bylo přesně tam kam chci a ne metr vedle
Ahoj. Chtěl bych se zeptat ohledně materiálů u nového Djanga. Nejsem žádný závodník a soutěže půjdou s jistotou mimo mě, ale jaká je vhodnější varianta stopalcovky z hlediska případných tvrdších přistání nebo ne úplně dokonalé přistávací plochy? Je mi jasné, že full carbon bude složitější na opravu, ale je i odolnější? Zároveň mám i informaci, že větroň lze objednat ve zpevněné rekreační variantě (nevím, v čem konkrétně je rozdíl).
Ahoj mam taky Django v karbonove verzi a jsem s nim nad miru spokojen, ale co se tyka tveho dotazu tak bych udelal jednu dulezitou vec a zavolal primo Papirovi ten ti rekne prakticky vsechno o erech ktera vyrabi.Ahoj.
Registrován: 29.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
no, hlavne kdyz das Djangu na pristani velky klapky a butterfly mix, tak zpomali tak, ze podle me pristane bez poskozeni i na hromade kameni.. takze bych se nejak extra nebal poskozeni. alespon takova je moje zkusenost, pri mirnem protivetru pristava skoro plynulym klesanim nad jednim bodem nad plochou jak ve vytahu. ja osobne mam a litam verzi karbon trup a dbox kridla. rekreacne. A mimo jine jsem pred nejakou dobou (o par stranek drive jsem to popsal) asi zlomil svetovy rekort v klesani Djanga a ten to prestal bez poskozeni je to dobre postavene letadlo.
spis dojdou k ujme kridla pri transportu, sem tam nejaky tukanec, odrenina.. proto je dobry mit na ne futraly.
Podělím se o zážitek. Dnes přes den jsem se díky dovolené mohl věnovat létání s Djangem. A bylo to opět SUPER. Od letošního jara létám s verzí FC a nemůžu se pořád nabažit. Je to parádní letadlo. Létal jsem to jako trénink na RCEP s tím, že když to bude vypadat, že vydržím více jak 7 minut, tak cílem bude 10 minut letu, jako u RCEV. Kromě jednoho letu, kdy jsem na obloze nacházel jenom klesáky, to vycházelo parádně. Obrázky z Altisu přikládám. Jestli to čte někdo, kdo nad Djangem uvažuje a váhá, tak si jako neobjektivní poradce dovoluji doporučit jeho pořízení a neváhat
Přílohy:
230804_Django_let č.1.png [ 235.61 KiB | Zobrazeno 1151 krát ]
230804_Django_let č.2.png [ 232.14 KiB | Zobrazeno 1151 krát ]
230804_Django_let č.3.png [ 237 KiB | Zobrazeno 1151 krát ]
230804_Django_let č.4.png [ 226.25 KiB | Zobrazeno 1151 krát ]
230804_Django_let č.5.png [ 238.49 KiB | Zobrazeno 1151 krát ]
230804_Django_let č.6.png [ 232.55 KiB | Zobrazeno 1151 krát ]
230804_Django_let č.7.png [ 231.09 KiB | Zobrazeno 1151 krát ]
230804_Django_let č.8.png [ 239.76 KiB | Zobrazeno 1151 krát ]
Registrován: 30.4.2011 Příspěvky: 3159 Bydliště: Praha Letňany
Dneska jsem vážil Djanga (new, celouhlík) a u plně osazeného modelu bez baterky jsem navážil 606g.Baterka budd mít 42g. To by mě zajímalo, jak se dá Django postavit za 600g nebo i míň letovka.
_________________ Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
Uživatelé procházející toto fórum: AlešM a 21 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru