Switch to full style
Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odeslat odpověď

čtv 30.06.2011 9:33

holda29 píše:Ne, na radiu mam nastaveny plyn tak, ze spodni polovina otevira a zavira klapky a horni reguluje motor. Problem je v pomerech toho mixu, je tam malinka mrtva zona a kdyz se clovek nesoustredi, tak nechtene otevre klapky moc.

1/3-1/3-1/3. Rozsir si mrtvu zonu. Hlavne plyn nepotrebujes mat na polovici rozsahu, ajtak pouzivas len plny plyn ... a mozno obcas nejaku medzipolohu.

čtv 30.06.2011 22:07

m2 píše:
holda29 píše:Ne, na radiu mam nastaveny plyn tak, ze spodni polovina otevira a zavira klapky a horni reguluje motor. Problem je v pomerech toho mixu, je tam malinka mrtva zona a kdyz se clovek nesoustredi, tak nechtene otevre klapky moc.

1/3-1/3-1/3. Rozsir si mrtvu zonu. Hlavne plyn nepotrebujes mat na polovici rozsahu, ajtak pouzivas len plny plyn ... a mozno obcas nejaku medzipolohu.

Mám zhruba poloviny. Jen krátkou deadzone směrem nahoru. Evo dovoluje nastavit "brždění plynu" ve zvolené poloze plíškem a zároveň aretaci středové polohy přes kolébku s pružinkou - bez toho, nebo aspoň 1/3 deadzone si to neumim představit.
Na klapky se ta polovina plynu opravdu hodí, na plyn mi stačí dvě polohy - ale na přepínači mi to nesedí. Takhle je to pro mě intuitivní (u aut má plyn taky středovou polohu).

pát 22.07.2011 10:59

Tak umatlano, jsem zvedav co na me zitra vyleze.
Nejdriv jsem si ze zbytku trubky od hazedla chtel udelat vnitrni oporu, trubka byla ale dost mala, tak jsem na ni prilaminoval jednu vrstvu skla a uhliku a po vytvrdnuti brousenim spasoval s trupem. Tohle hodne ulehcilo praci pri rovnani geometrie, neumim si moc predstavit, ze bych tam tu oporu nemel. Vse jsem slepi 30 min epoxy a spoj po vytvrdnuti jeste pro jistotu prolil ridkym CA.
Kolem zlomu jsem se dobrousil az na laminat, peclive odmastil a prilozil osm kousku predem prosyceneho rovingu a cele to zavrel dvema vrstvama lehkyho skla. Nakonec jsem vsechno stahnul strecovkou.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
:idea:

pát 22.07.2011 11:09

holda29 píše:Oprava bude v pohode, jen to uz nebude vypadat tak hezky.


Trocha trpělivosti, akrylový tmel ve spreji, na závěr ještě plnič.. Pár vrstev tmelu vždy pečlivě zaboušeno tisícovkou smirkem pod vodou do ztracena, na závěr plnič a taky přebrousit pod vodou, po stříknutí nepoznáš kde to bylo zlomený. Jenom to pár hodin zabere :)

pát 22.07.2011 11:26

Jasne s tim pocitam, ale ta boulicka tam zustane :)

pát 22.07.2011 11:38

boulicka nemusi, staci vytmelit predtim s dostatecnym prechodem,
pouzivam dvojslozkovej auto tmel Super Plus nebo proste polyesterovej
tmel jemnej ...

kdyz si s tim pohrajes a Michal ti urcite rekne RAL ku kterou to strika
tak fakt to ani nepoznas ... ale je to brouseni a brouseni ale opravoval sem uz i natrikrat zlomeny trupy tak ze pevnostne na tom byly lip jak novy a nepoznal bys to, ale proste je to treba den prace

sob 23.07.2011 14:11

Tak vytvrzeno, je to pevny jako prase, pri pokusu o ohnuti se ten trup prohne uplne jinde nez ve spoji.
Jeste to prekituju a striknu na cerno, stejne tam mam cerny doplnky, tak to nebude vypadat moc blbe.
Obrázek Obrázek Obrázek

sob 23.07.2011 14:40

muzes udelat cerny prouzky, budes pak mit 100% vosu :)

ale vypada to dobre, ja dostal na opravu ted trup IONa tak taky brousim,
doporucuju nastrikat surfacerem nez budes davat barvu, pak krasne chytne a bude mit rovnomerny kryti ... a urcite neodpadne, pred barvou pod vodou vylestit 1000 kou
Naposledy upravil Milan Nes dne sob 23.07.2011 22:03, celkově upraveno 1

sob 23.07.2011 22:01

holda29 píše:Tak vytvrzeno, je to pevny jako prase, pri pokusu o ohnuti se ten trup prohne uplne jinde nez ve spoji.
Jeste to prekituju a striknu na cerno, stejne tam mam cerny doplnky, tak to nebude vypadat moc blbe.


Pekna prace, je super, ze jsi to fotil, presne takto by se podobny bolistky mely opravovat. Zluta je RAL 1018

stř 27.07.2011 10:15

omlouvám se za dotaz, ale nyní opravdu nemám čas pročítat všechny vlákna o MC tady na webu :-): dá se nějak jednoduše určit u nového kusu rozbaleného z krabice, jestli má křídlo a motýl v uhlíkovém provedení? Kontaktoval jsem jednoho prodejce na Modelbazaru a snažíme se dobrat k tomu, jestli prodává "základní" verzi nebo tu s uhlíkovým křídlem a motýlem. Zatím mi napsal, že trup má v sobě pásky, ale to je už v základu že?
Jde mi o radu kam se rychle podívat (výřezy pro křidélková serva apod.). Díky.

stř 27.07.2011 10:19

Pokud na to opravdu spechas a chces fundovanou odpoved, tak napis email vyrobci - Klingon77, prispevek primo nad tvym.

stř 27.07.2011 10:44

Prez sklenene kridlo je proti silnemu svetlu trochu videt, prez uhlikove ne.
Uhlik je cerny a bude videt treba uvnitr okolo pantu kridelek.

čtv 04.08.2011 11:32

Tak hotovo, nakonec oprava predcila moje ocekavani. Nejdriv sice byly problemy s RAL odstinem, nemohl jsem sehnat jinou znacku nez BELTON, ta ale totalne neodpovidala, nakonec se mi podarilo sehnat alespon sprej PRIMA, ktery vicemene sedi.

Po vykitovani a obrouseni
ObrázekObrázek

Strikani plnicem
ObrázekObrázekObrázek

Finale
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Jeste mi vadi absence delici roviny, tu domaluju revellkama, nicmene predtim chci nechat lak poradne uzrat a rozlestit. Mam doma jen Tempo a to prijde moc hruby, mate tip jakou pastou nebo voskem to za nejaky ten tyden rozlestit?

čtv 04.08.2011 11:35

nesmej se mi :) ja uz od dob kitu pouzivam zubni pastu, podle jemnosti budto tu s mikro zrnickama nebo tu uplne jemnou :)

driv sem pouzival tamka lestici pastu ale to je rekneme tak na ty kity a drahe, jinak v tom Tempu bych po vytvrzeni zas tak nevidel problem

čtv 04.08.2011 11:37

jinak parada, moc se ti to povedlo, vidis sem rikal ze to nepude ani poznat :)
Odeslat odpověď