Switch to full style
Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odeslat odpověď

pon 06.06.2011 15:21

Zdar. Pokiaľ myslíš mojho bývalého Ocelota, tak ten mal skoro 900gr. Ale ako správne píšeš, tých 24m/s dal s prehľadom :-)

Milan Nes píše:mno s 500 mi 1,5 metrovka stoupala 24 m/s cca pravda vazila taky snad 750 co si pamatuju a nebyl to kompost ...

ale taky sem tam mel medusu takze ngotek motor

pon 06.06.2011 17:58

Moja 750g Sky Lady letela s Axi 2217/12 (doporučený motor na corado) s regulátorom Jeti Spin 33 a vrtuľou 11x6 (vysoko nad doporučenú hodnotu) so starým 3 ročným, mäkkým 3 článkom Etech 18m/s. Pri vrtuli 10x8 tobolo 19m/s.

Motor bol studený.

Kúpil som nový 3 článok a výsledok? Vyhorel regulátor - odber bol cca 45A a regulátor mal zniesť 33A. Bolo horúco. Motor - pohoda. Následkom pádu sú ložiská v háji a kúpim nové.

Takže ak Axi 2217/12 ( ktorý mám rád) tak s vrtuľou 10x8 - účinnosť je stále vysoká a regl min 50A.

Pôjde to cca 25m/s. Pritom motor má len 69g.

To sú moje skúsenosti. ;)

úte 07.06.2011 22:32

Pánové, kdo má Corado okolo 1kg , jak jste dovažovali ? Mě hmotí 770g a vyšlo to jen tak tak, 5g do ocasu !

stř 08.06.2011 4:25

máš serva v motejlu nebo v trupu ?

stř 08.06.2011 18:07

Ryba píše:Pánové, kdo má Corado okolo 1kg , jak jste dovažovali ? Mě hmotí 770g a vyšlo to jen tak tak, 5g do ocasu !

Mám serva v ocase, čumák zkrácený. Vyšlo to naprosto přesně! :wink:

čtv 09.06.2011 21:59

Serva mám v trupu

čtv 09.06.2011 22:40

Moje MC je verze full-carbon, letová váha 964 g. Dovažoval jsem ho pouze správným umístěním aku.
Motor: S-Neu 1107/1,5Y/6,7S
Régl: Castle Creations 45A
Serva: 4xHS65 HB, 2xHyperion Atlas DS09SCD
Aku: Li-pol 3S 2200mAh, přij. 4xEneloop 800
Zatím můj nejuniverzálnější a nejlépe létavý model, se kterým mám asi i nejvíc nalétáno 8)

pát 10.06.2011 1:33

Ryba píše:Pánové, kdo má Corado okolo 1kg , jak jste dovažovali ? Mě hmotí 770g a vyšlo to jen tak tak, 5g do ocasu !


A jak je osazene? S doporucenym setupem vyjde teziste bez dovazovani, s dostatecnou rezervou.

pát 10.06.2011 20:34

motor- tr 2836 70g,
aku- tr 3s 1800 153g
serva 4x HD-1581HB 12g
reg 30A 25g
kuž Duralový TURBO

stř 15.06.2011 23:00

Snazim se zaletnout cisty nozak, muzu se zeptat jak to s V letate? Ja ac se snazim jak chci, tak pri korekcich smerovkou se mi letadlo vraci do normalni pozice pomalu jak v pripade pouziti kridelek.
Dik

čtv 16.06.2011 10:28

holda29 píše:Snazim se zaletnout cisty nozak, muzu se zeptat jak to s V letate? Ja ac se snazim jak chci, tak pri korekcich smerovkou se mi letadlo vraci do normalni pozice pomalu jak v pripade pouziti kridelek.
Dik


Musis dat hodne kridylek kontra (samozrejme bez mixu krid-smer), to je v pripade vetsiho vzepeti normalni.

čtv 16.06.2011 10:34

Litat s Coradem nozak (vubec s jakymkoli hotlinerem, vetronem...) - ma to vubec smysl? Vzdyt to nema skoro zadnou plochu trupu.
Ja teda s F3Fel nebo pylonakem delam nejruznejsi psi kusy, ale nozak zkousim radeji s normalnim akrobatem.

čtv 16.06.2011 12:33

tak pekne se na to kouka :) kdyz nam dalibor ukazoval nozak metr nad letistem pod plnym plynem s vikingem :-d

rika se tomu woooooow efekt :) ja menil trenky malem

uz se na svoje corado taky tesim, ted sem zacal intenzivne makat na mambe
tak uvidim jestli ji stihnu driv nez dorazi corado dodelat :)

čtv 16.06.2011 13:03

Me to prijde takovy divny, litat s vetronem akrobacii pod motorem, ja si to vzdycky vytahnu do 300-400m, pak dolu bez motoru a nad plochou pekne hranatej premet s vykrutem nebo neco podobnyho (s 3m Trinity). Nebo s pylonakem premet na plnej plyn, prumer tak 100m pri 220km/h :D Wow efekt taky dobrej.
Na nozak bych si netroufl.

čtv 16.06.2011 13:06

Pod plynem taky ne, to bych se porad zes.al :)
Nacvicuju si to zatim ve vysce, abych to jednoho krasneho dne zaletl i nad plochou :)
Odeslat odpověď