Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 839 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 25.09.2021 19:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7424
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Jo zapomel jsem.
Velka gratulace. S 3 metrovkou 78m/s, neboli 280km/h kolmo nahoru. Tak to je zradlo!!?
Konecne po delsi dobe je zase radost cist o necem zajimavem, high performance... A ne furt o tech verglech z polystyrenu


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 25.10.2022 18:28 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2009
Příspěvky: 5761
Bydliště: Praha
Obrázky: 38
Zdravím, nevíte co je s Daliborem? Snažím se ho sehnat a nemůžu ... Potřeboval bych udělat revizi na Vikouši - nové přijímačovky a nechci to rozebírat sám ... + řeším že když Vikouš ležel 5 let tak by to chtělo určitě asi vyměnit mazivo v převodovce ? Je tam Neu + Neu :-d, nebo řeším druhou variantu nahradit Vikouše Djangem jak sem zastárnul :-d.

_________________
SOVA is YouR CO-pilot
Cesta je mým cílem .......

KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 29.10.2022 0:28 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 24.5.2020
Příspěvky: 17
graup15 píše:
Jo zapomel jsem.
Velka gratulace. S 3 metrovkou 78m/s, neboli 280km/h kolmo nahoru. Tak to je zradlo!!?
Konecne po delsi dobe je zase radost cist o necem zajimavem, high performance... A ne furt o tech verglech z polystyrenu



a já měl za to, že je modelařina především o zábavě.

Jistě, motorový let 280 Km/h je fofr, klobouk dolů, ale nic moc proti bezmotorovému větroni 3,3m. 882 km/h je přece jen trochu víc.
https://www.osel.cz/11729-extremni-leta ... ronem.html
https://www.youtube.com/watch?v=4eFD_Wj ... nel=sll914


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 21.11.2022 16:14 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 8.1.2012
Příspěvky: 289
Bydliště: ¨Libina
Asi na jiné platformě

_________________
koksák


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 21.11.2022 17:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2009
Příspěvky: 5761
Bydliště: Praha
Obrázky: 38
A tušíš na jaké ? :(

_________________
SOVA is YouR CO-pilot
Cesta je mým cílem .......

KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 21.11.2022 19:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 9185
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
stafr píše:

a já měl za to, že je modelařina především o zábavě.

Jistě, motorový let 280 Km/h je fofr, klobouk dolů, ale nic moc proti bezmotorovému větroni 3,3m. 882 km/h je přece jen trochu víc.

Porovnávať rekreačný motorizovaný vetroň s dísingovým špeciálom je trochu mimo.

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 23.11.2022 19:33 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 8.1.2012
Příspěvky: 289
Bydliště: ¨Libina
Netuším ale zkus FB.

_________________
koksák


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08.12.2022 0:50 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 24.5.2020
Příspěvky: 17
LV píše:
Porovnávať rekreačný motorizovaný vetroň s dísingovým špeciálom je trochu mimo.



to si špatně pochopil. Nebylo to myšleno jako porovnávání, ale zajímavá ukázka toho, že i když je oněch 280 km/hod. úctyhodný výkon, nemusí to být díky vývoje techniky konečná a může být dosažená rychlost i bezmotorového modelu za určitých podmínek překvapivě výraznější.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08.12.2022 8:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 9185
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
stafr píše:
...za určitých podmínek překvapivě výraznější.

Ano.
Rozdiel v podmienkach pri klasickom lietaní a DS na svahu je asi taký ako surfovať na vode, alebo v mede...

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08.12.2022 19:54 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 24.5.2020
Příspěvky: 17
:D opět nepochopil. No nic......


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08.12.2022 20:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 9185
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
stafr píše:
:D opět nepochopil. No nic......

Pochopil. To bola iba konštatácia.

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 09.12.2022 18:15 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 8.1.2012
Příspěvky: 289
Bydliště: ¨Libina
Teda nějak se to tady zauzlovává tohle historický vlákno. Comeback by to chtělo. Třeba až bude mít Milan namazanou tu převodovku tak by se hodilo video jak to frčí na zádech pěkně nízko nad plochou nad sněhem .

_________________
koksák


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 11.03.2024 21:12 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.9.2015
Příspěvky: 47
Bydliště: Balbriggan
Obrázky: 21
Na otazku od graup15 (na strane 54) co bude dalsia meta po Wasabi som odpovedal ze som sa rozhodol pockat na Cruisefire od Petra Janku a aj som si pockal. Trvalo to, ale cakanie stalo za to. Cruisefire bude mat coskoro 1 rok takze uz ma nieco polietal. Model je v prevedeni double carbon 160/160, UMS nosnik a zosilneny trup. Kridlo je 6 servove s KST X10 a LDS. Chvostove plochy do V maju vstavane serva KST HS08 tiez s LDS. Predna cast trupu umoznuje vnutorne umiestnenie anten RC systemu. Pohon bol zvereny motoru Leomotion 4038-2050kv s vylepsenym chladenim (rebrovanie plasta) a regulatoru APD 200F3[x] ktory bol vylepseny pridanim kondenzatorov a chladica. Energiu dodava 8 clanok CNHL G+ 4000mAh 70C ktory dosahuje vnutornu impedanciu 1.2 mOhm na clanok. Model lietam aj svahovo na hrane utesu co ma niekedy drzi aj niekolko hodin, tak som ho vybavil Rx bateriou 2x Li-Ion Molicel INR-21700-P45B o kapacite 4500 mAh. Volba vrtule nebola jednoducha vzhladom na pozadovane vykony a planovany styl lietania ala fakt velky hotliner. Klasicke vrtule F5B (18x21 a pod.) ktore znasaju pozadovany vykon maju maly staticky tah pri malej rychlosti ked kavituju, takze je problematicka akceleracia z malej rychlosti co som si overil pri Wasabi a 18x24. Klasicke vrtule ako GM 20x13 a spol maju podla vyrobcu maximalny povoleny vykon pod 4kW. Vrtule RFM 24x12 a spol vykonovo vyhovuju ale stupanie je maximalne 13 palcov co znamena ze ma vrtula velky staticky tah ale maximalna dosiahnutelna rychlost nesplna moje poziadavky. Nakoniec po dobrych skusenostiach s Wasabi bola osadena trojlista GM 18x21 ktora sa zda byt rozumnym kompromisom. Na overenie vykonov je osadeny oblubeny senzor UniSens-E ktory potvrdil planovane vykony 6kW a stupavost 55 m/s pri letovej hmotnosti 5680g. Motorovy cas je 1min. a 20sec. co umoznuje pri style lietania hotliner (hore/dole hlavne rychlo) vystupat asi 16x do vysky 250m. Motor umoznuje pouzitie az 10S baterie co by znamenalo podla vypoctu vykon 10kW a stupavost 70 m/s, tak mozno este uvidime...


Přílohy:
Poznámka: Prva reakcia bola, je to macek.
CF1a.jpg
CF1a.jpg
[ 64.91 KiB | Zobrazeno 231 krát ]

CF2a.jpg
CF2a.jpg
[ 398.25 KiB | Zobrazeno 231 krát ]

CF3a.jpg
CF3a.jpg
[ 386.29 KiB | Zobrazeno 231 krát ]

Poznámka: Moj Cruisefire spolu s prototypom.
CF4a.jpg
CF4a.jpg
[ 51.71 KiB | Zobrazeno 231 krát ]

Poznámka: Servo chvostovej pochy
CF5a.jpg
CF5a.jpg
[ 122.09 KiB | Zobrazeno 231 krát ]

Poznámka: Servo kridla
CF6a.jpg
CF6a.jpg
[ 151.55 KiB | Zobrazeno 231 krát ]

Poznámka: Porovnanie velkosti s Wasabi
CF7a.jpg
CF7a.jpg
[ 348.65 KiB | Zobrazeno 231 krát ]

Poznámka: Tazisko vyslo na prvu dobru, vyrobca doporucuje 102-112mm.
CF8a.jpg
CF8a.jpg
[ 35.36 KiB | Zobrazeno 231 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 11.03.2024 21:23 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.9.2015
Příspěvky: 47
Bydliště: Balbriggan
Obrázky: 21
Pripajam graf jedneho stupania do vysky 330m a graf celeho letu v style hotliner.


Přílohy:
Poznámka: Priprava na upravu regulatora.
CF9a.jpg
CF9a.jpg
[ 251.3 KiB | Zobrazeno 228 krát ]

Poznámka: Pohonna jednotka pripravena na instalaciu.
CF10a.jpg
CF10a.jpg
[ 132.87 KiB | Zobrazeno 228 krát ]

Poznámka: Vrtula prilieha k trupu naozaj pekne.
CF11a.jpg
CF11a.jpg
[ 40.63 KiB | Zobrazeno 228 krát ]

Poznámka: Meranie baterie.
CF12a.jpg
CF12a.jpg
[ 214.61 KiB | Zobrazeno 228 krát ]

Poznámka: Jedno stupanie do vysky 330m.
CF13a.jpg
CF13a.jpg
[ 119.09 KiB | Zobrazeno 228 krát ]

Poznámka: Zaznam celeho letu.
CF14a.jpg
CF14a.jpg
[ 165.53 KiB | Zobrazeno 228 krát ]

Poznámka: Technicke parametre od vyrobcu.
CF15a.jpg
CF15a.jpg
[ 65.9 KiB | Zobrazeno 228 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 839 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz