max zatížení 65A je rozhodně optimističtější, než u MVVS--40A
výkon má psaný 850W, já mám pocit, že mě ten muj align--obdoba axi 2826/10 ukazoval při přetěžování, co ještě zvládá asi 900W
pak by to lítalo asi stejně jako ten muj.
ze startu i za bezvětří se opravdu nemusíš obávat, to jde hodit i z invalidního vozíku.
oproti axi máš ale za příplatek ohromnou výhodu--kabely jdou ze zadního čela motoru, axi 28 se tam vejde i s kabeláží v pohodě, ale tak blbuvzdorné, jako kabely ze zadního čela jako u té megy to není, pokud dáš tu megu, bude to létat minimálně jako tady na tom videu, ale pak nebreč, pokud tam nakonec vepchám obyčejnou čínu za 1400 a bude to chodit líp---jako že líp by to s ní opravdu chodilo, ale je tam to ale--žádná pohodová zástavba .
jo tohle 22/35/4S by mělo stačit. Pokud by někdo chtěl s tímto modelem lítat kolmo jako s hotlinerem, nemůže uvažovat pod 1,5kW. To je jiná kategorie pohonu za jiné peníze. Ale i to se dá navrhnout, pokud je investor ochotný dát za pohon skoro tolik, jako za samotné éro.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12767 Bydliště: praha 5
Standa Stuchlý píše:
jo tohle 22/35/4S by mělo stačit. Pokud by někdo chtěl s tímto modelem lítat kolmo jako s hotlinerem, nemůže uvažovat pod 1,5kW. To je jiná kategorie pohonu za jiné peníze. Ale i to se dá navrhnout, pokud je investor ochotný dát za pohon skoro tolik, jako za samotné éro.
joo, podle mě se nic rozumějšího, než ta mega nevymyslí, leda by to opravdu připravil a nakompletoval na jistotu Dalibor za nepoměrně vyšší--odpovídající peníz a je fakt otázkou---má to opravdu do Nimbuse smysl, zdvojnásobit jeho cenu pouze pohonem ?
u toho emaxe jsem naměřil tuší 1,4kw, ale je tam to ale--komplikovaná zástavba, jednoduše tam instalovat a bez rejpání do trupu cca 1,4 kw ale pujde pouze za nepoměrně vyšší peníz a pomocí převodovky.
ta mega mi přijde jako jediný nej, co tam pujde v pohodě dát i za ještě relativně rozumný peníz a když u ní píšou max 65A, asi zvládne chvilkově i víc---jen je na to potřeba myslet v létě, když bude ve stínu 30, pak to chce za ten plyn brát s rozumem.
s tím Coradem máš pravdu, taky jsem na to koukal a se stejným pocitem. On děda není zřejmě žádný mladík a vím podle sebe, že to trhání vzduchu motorem už v tomhle věku tolik nebere. Alespoň mne ne. Daleko zajímavější je to ve větší výšce, tam ty modely lítají úplně jinak a motor k tomu ani nepotřebují. A s Nimbusem to tam musí být úplná paráda. Až mne začíná cukat peněženka v kapse. Nebo nenápadně nadhodím, co by mi udělalo radost k narozeninám, pokud se jich ještě dožiju .
Megy mají jednu obrovskou výhodu. Dají se bez většího rizika dost přetěžovat. Což třeba u Rotonu nešlo. A Turnigy mi shořel na ještě menší zatížení, než kolik bylo v manuálu.
Příloha:
Mega 16-20-2.jpg [ 59.08 KiB | Zobrazeno 2030 krát ]
motor s tabulkovým proudem do 40A. Logy kde bral 75A jsem už nenašel.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12767 Bydliště: praha 5
Standa Stuchlý píše:
On děda není zřejmě žádný mladík a vím podle sebe, že to trhání vzduchu motorem už v tomhle věku tolik nebere. Alespoň mne ne. Daleko zajímavější je to ve větší výšce, tam ty modely lítají úplně jinak a motor k tomu ani nepotřebují. .
ono to není tak, že bych trpěl méněceností, že mi nimbus nestoupá kolmo a rychle--měl jsem nesoutěžní rcenko poháněné motorem s převodovkou, model jsem bez motoru hodil před sebe, přitáhnul výškovku a zapnul motor--ero odvrtulníkovalo kam jsem chtěl, jak po kolejích, nahoře jsem podrovnal a začal bezmotorový let--pak odešla převodovka, já dal šuplíkovou oběžku a u ž mě to s tím erem létat nebaví.
pak jsem pořídil nimbuse, stejná pohoda jako to rcenko, ale hned od začátku mi bylo jasný, že co mi u něj vadí--chybí, je přesně to o co jsem přišel ve stoupání po vyčesání převodovky u toho rcenka, nejde mi o rychlé stoupání--jestli 1O za sekundu, nebo 40 za sekundu, to vubec ne, to příjemné mi dělalo to stoupání kolmo, jak když ho nahoru pošlu výtahem---kdybych to ero nejdřív rozjel , tak ho motorový let zabrzdí--prostě jak když dáš u auta jedničku a jedeš nahoru.
nic méně favorit je mega, kdo má něco proti, at promluví hned, nebo mlčí už na věky
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12767 Bydliště: praha 5
Standa Stuchlý píše:
. A Turnigy mi shořel na ještě menší zatížení, než kolik bylo v manuálu.
to je u té číny opravdu individuální, taky u toho foxe mám taky turnigy a v pohodě to dává, kolega tam má ve stejném modelu nepoměrně dražší plettenberk s převodovkou a od pohledu nemám pocit , že by na tom byl nějak zžásadně líp, cenový rozdíl pohonu značný
Jo to znám, když jsem měl 3článek, pověsil jsem na ten motor vrtuli 17/9. Jak píšeš, byl z toho vrtulník. Jelo to kolmo nahoru, z ruky se rvalo jak chycený zloděj a skoro to nebylo slyšet, ale trvalo to, než se tam vytáhl. Tak jsem koupil 5S a to je jiný hukot.
Ono naladit pohon, aby to splnilo vysněné požadavky, to je dost problém. Co je platné mít dobrý pohon, když Ti to zdegraduje aerodynamický odpor modelu, nebo měkká baterka. Pokud to děláš sobě, tak budiž, to skousneš, ale pokud to děláš druhému, tak z toho může být zklamání a špatné spaní.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12767 Bydliště: praha 5
Standa Stuchlý píše:
A s Nimbusem to tam musí být úplná paráda. Až mne začíná cukat peněženka v kapse. Nebo nenápadně nadhodím, co by mi udělalo radost k narozeninám, pokud se jich ještě dožiju .
No mě Nimbus opravdu hodně sednul, žádná hrachovina jako kompozitové F3J, kterou bych se bál vytáhnout na svahu v ještě rozumném větru, žádnej vrtající hajzl, kterýho bych se bál točit na minimálce pár metru nad zemí, když ostatní už jen honěj nuzné bubliny s F3K. je to ero, který když jdeš kamkoli létat, s ním to pujde nejspíš vždy v pohodě polétat.
to ero se podle mě opravdu letovými vlastnostmi povedlo.
Je rozhodnuto !!! Díky všem, kteří se svými příspěvky zapojili do této "motordiskuse". Největší "thank you" pak patří Pepinovi a Standovi a především jejich finální shodě, díky které jdu do MEGY 22/35/4S ! No, vlastně ještě počkám jeden den, jestli - jak napsal Pepin - nebude mít někdo něco proti a nepromluví, a když budou všichni mlčet navěky, rozjedu to ! Už zmiňovanou 22/35/4S doplním reglem Jeti Spin 99 opto, aku Turnigy cca 3500 mAh 4S 35C a vrtulí 12,5x10 AeroCarbon - má někdo něco proti ?! A pak začne v ringu druhé kolo - serva ...
To víš Pepine, že si to nenechám pro sebe. Jenom že se ode mne dozvíš tak akorát :" Ty vole, to valí navrch jak sviňa !" Holt eletrikó nepolíbené ale sténě momentálně šťastné jak blecha "děda"
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12767 Bydliště: praha 5
děda píše:
Jenom že se ode mne dozvíš tak akorát :" Ty vole, to valí navrch jak sviňa !"
mě by zajímalo, jestli to bude s tou Megou umět stoupat kolmo--dokud budeš chtít--jak rychle je mi už v podstatě jedno, jen jestli donekonečna kolmo--nic méně i kdyby to tahalo obdobně, jako levnější AXI, z megy jdou kabely zezadu a to je zase o kruček dál k blbuvzdornosti a neriskování prodření kabeláže od motoru.
mě by zajímalo, jestli to bude s tou Megou umět stoupat kolmo--dokud budeš chtít--jak rychle je mi už v podstatě jedno, jen jestli donekonečna kolmo--nic méně i kdyby to tahalo obdobně, jako levnější AXI, z megy jdou kabely zezadu a to je zase o kruček dál k blbuvzdornosti a neriskování prodření kabeláže od motoru.
Nebude, na čtyřčlánek s tou vrtulí to poletí svižně, ale statickýho tahu bude mít tak 2,6 kg. Ale to Jarek určitě ani nechce
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru