pokud se dobře pamatuju na svoji S6R, tak v setupu, při nastavování v počítači, se orientace přijímače dala zvolit. Taky mi to nevycházelo, ale šlo to nastavit. Nevím, jak se ten SW na konfiguraci toho S6R jmenuje, nesedím u svého PC a nemůžu se kouknout, ale šlo to... věřím, že to nebude problém...
citace od Zelkar: V konfiguračním programu to lze otočit různě, ale vždy anténami dopředu. Takže kabeláž je nutno tahat za těžiště, kde zpravidla není místo
pokud se dobře pamatuju na svoji S6R, tak v setupu, při nastavování v počítači, se orientace přijímače dala zvolit. Taky mi to nevycházelo, ale šlo to nastavit. Nevím, jak se ten SW na konfiguraci toho S6R jmenuje, nesedím u svého PC a nemůžu se kouknout, ale šlo to... věřím, že to nebude problém...
Ahoj, mohu te pozadat o overeni toho co si napsal? Děkuji moc P.
po bezproblémovém záletu Herona před týdnem jsem dnes znovu létal a po posledním hodu jsem šel na přistání. Heron se nechoval podle mě úplně v pohodě, přišlo mě, že je hůře ovladatelný (pomalu jsem rval páčky křidélek, aby zatočil). Kousek ode mě, cca 3 metry výška se Heron náhle stočil po křídle a šel na zem. Naštěstí křídla vyskočila a jsou v pohodě. Může mě někdo prosím napsat, kde jsem udělal chybu? Už jsem přistával, klapky byly ještě zasunuté. Mohla být příčinou ztráta vztlaku na křídlech díky malé rychlosti nebo další důvody? Při předchozích přistáních měl i na klapkách slušnou rychlost. Předem děkuji za názory.
Čenichovka na zem ale byla, kabina naštíplá, předek trupu se ohnul na stranu, uvnitř praskla přepážka a dále ještě na dvou místech nad motorem. Poradíte mě, jaká je nejlepší oprava? Odstrojit celé, ponořit celý předek do vařící vody a doufat, že se samo narovná nebo lít vodu z varné konvice a ručně ohýbat nebo třeba fénovat? Nechtěl bych mít navíc vyosení motoru totálně blbě a při dalším letu přijít i o ty křídla Opravdu nevím, jak dál, děkuji za rady.
Děkuji a letu zdar!
Přílohy:
IMG_20190202_185358.jpg [ 27.53 KiB | Zobrazeno 4886 krát ]
IMG_20190202_185423.jpg [ 43.55 KiB | Zobrazeno 4886 krát ]
Registrován: 23.6.2014 Příspěvky: 875 Bydliště: Žďár n. S., ČR
Petronel píše:
přišlo mě, že je hůře ovladatelný (pomalu jsem rval páčky křidélek, aby zatočil). Kousek ode mě, cca 3 metry výška se Heron náhle stočil po křídle a šel na zem
Podle popisu se mi to jeví jako typický pád po křídle vlivem ztráty vztlaku pro malou rychlost. (Jen jsem z formulace nepochopil, jestli jsi v té chvíli brzdil klapkami nebo ne, ale to moc nemění.)
Co se týká opravy, zkusil bych to rukou trochu srovnat, zalepil bych pukliny a pak se pokusil při mírném nahřátí fénem opatrně silou vytáhnout čumák do původního tvaru.
_________________ Laguna, Daidalos, MiniCorado, F3K Edge, Fox 2300, Funtic II, Dingo, F4U Corsair, Bf 109H, Skipper...
Registrován: 23.6.2014 Příspěvky: 875 Bydliště: Žďár n. S., ČR
Jo, myslím.
Ponoření nebo polévání je krajní možnost - drasťák, po kterém vyskočí na celém čumáku dost hnusná "husí kůže" zvětšením povrchových kuliček. Hmota se může nafouknout místy až příliš, natržené rány do sebe přestanou pasovat. Celkovou tlakovou deformaci a tvar to ale srovnat nemusí.
Na tvé celkem malé zranění trupu bych indikoval jemnější postup
_________________ Laguna, Daidalos, MiniCorado, F3K Edge, Fox 2300, Funtic II, Dingo, F4U Corsair, Bf 109H, Skipper...
Ponoření nebo polévání je krajní možnost - drasťák, po kterém vyskočí na celém čumáku dost hnusná "husí kůže" zvětšením povrchových kuliček. Hmota se může nafouknout místy až příliš, natržené rány do sebe přestanou pasovat. Celkovou tlakovou deformaci a tvar to ale srovnat nemusí.
Na tvé celkem malé zranění trupu bych indikoval jemnější postup
Ahoj, ještě mám na Tebe poslední dotaz. Když použiju Tvůj postup, jak potom zadělám tu ošklivou velkou a hlubokou promáčklinu (v reálu je větší než na fotce)? Fén ji asi nesrovná, nebo ano? Potom jsou tam další pomačkaniny, to fénem asi půjde?
Díky a hezkou neděli
Přílohy:
IMG_20190203_121209.jpg [ 24.03 KiB | Zobrazeno 4626 krát ]
IMG_20190203_121556.jpg [ 36.78 KiB | Zobrazeno 4626 krát ]
Registrován: 23.6.2014 Příspěvky: 875 Bydliště: Žďár n. S., ČR
Trochu se to spraví, když budeš špici natahovat do původního tvaru. Přímo do rýhy můžeš i kapat horkou vodu... Rýhu pak zahladíš šlehaným tmelem z domácích potřeb, necháš uschnout a jemně přebrousíš.
_________________ Laguna, Daidalos, MiniCorado, F3K Edge, Fox 2300, Funtic II, Dingo, F4U Corsair, Bf 109H, Skipper...
Trochu se to spraví, když budeš špici natahovat do původního tvaru. Přímo do rýhy můžeš i kapat horkou vodu... Rýhu pak zahladíš šlehaným tmelem z domácích potřeb, necháš uschnout a jemně přebrousíš.
Klapky (nebo přesněji brzdy butterfly v režimu přistání) vysunuju už v 10-20 metrech, letadlo míří dolů, výrazně klesá, ale nenabírá rychlost díky brzdám. Půl metru nad zemí lehce podrovnám a klapky zatáhnu, abych je neurval o zem.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru