Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
sob 18.02.2017 13:31
juraj.jurej píše:
Keď my dójdu serva na klapky a budem meniť odfotím. Objednal som užšie, aby som ich viac utopil a netrčali tak páky serva von z krídla a mohol tam dať nové krytky. Tie na krídielkach už mám zalepené nové krytky.
Jednoducho potri servo tavným lepidlom (nezabudni si dať správne páku) a poisti to ešte na uškách serva. Jednoduché a spoľahlivé. (pred lepením dobre všetko odmastiť)
Ještě mě zajímá ty nové krytky serv, za jak dlouho ti je pan Rúčka vyrobil a cena? Kdyžtak do SZ. Díky.
sob 18.02.2017 13:51
Za 3 dni som ich mal doma. 1ks uhlikovej krytky s bublinou cca. 4eur.
- Přílohy
-
úte 07.03.2017 3:22
kovyr píše:STD má udanou sílu 0,7 Kg/cm, BB myslím 0,8 Kg/cm.
V Djangu mám 2x STD a bez problému, ty můžeš na výškovku použít to BB.
Tyhle mašinky lítají pomalu a navíc díky dlouhému ocasu mají kormidla velkou páku, takže stačí malé výchylky.
Já zásadně u všech serv používám otvor v servopáce nejbližší hřídeli. Servo má největší sílu a na kormidle je nejmenší vůle a nejméně se projeví případné rozjíždění neutrálu.
Nechci nikomu radit jak to má správně dělat, ale ta fotka ocasních serv co přidal výše Jurej je moje noční můra
Tak som sa k t tomu konečne dostal a upravil ten náhon (páky) S, V.
Takto si si to predstavoval
:
- Přílohy
-
-
úte 07.03.2017 3:31
Na fotke vidno ďalšiu moju chybu. Konektory do krídla mali byť opačné (samice) Uvedomil som si to až, keď som to mal na spájkované (neviem kde som rozmýšľal) Takto môže prísť pri ladení (skúšaní) bez zapojenia krídel ku skratu. Keď sa budem nudiť prerobím. Tak sa tomu vyvarujte.
- Přílohy
-
úte 07.03.2017 10:05
juraj.jurej píše:Tak som sa k tomu konečne dostal a upravil ten náhon (páky) S, V.
Takto si si to predstavoval
:
Přesně takhle
A nejde o to, jak jsem si to představoval ale o to, jak si myslím že ti to bude nejlépe fungovat. Uvidíš sám
Přeju ať ti to lítá.
pát 17.03.2017 20:10
Souhlasím, tak jak to bude nejlépe fungovat.
ned 25.06.2017 19:02
Máte ho už niekto hotový? Koľko vám vyšla letová hmotnosť? Mne 790g.
Ešte by som mohol dať dole 20g na servách klapiek (mám tam 2x21g), ale viac už dole nedám. (no moc sa my ani do toho nechce, lebo chodia pekne). Ešte by sa dal dať uhlikový kužeľ, ale ten už kupovať nebudem. Výrobca píše iba prázdnu hmotnosť 450g, môj mal 475g možno rozdiel materialu sklo vs uhlík.
Aku.: Hyperion G6 LiHv 3S 1400 mAh
Servá (V,S): Turnigy TGY-D56MG
(Kr): KS-Servo PDI-0902MG
(Kl): BMS-A206 MG
ESC YEP 30A
Kužeľ: PL 32mm
Vr. Aeronaut Cam 10x5"
FrSky Current Sensor 40A
FrSky Vario Sensor
pon 26.06.2017 18:27
Letovky se neboj na 2,5m ero je naprosto v pohodě, samozřejmě záleží i na plošném zatížení, ale to si lehce vypočítáš.
čtv 05.10.2017 5:18
Dobre vypadá aj vychádza nový motor Joker V3 2830 1150kv (Je to asi Dualsky ECO V2 2312C 1150KV) Silno o ňom uvažujem za tú super cenu. Myslím že s vr. 9,5-10 x 6 a aku. 3S HV podla papierových parametrov vychádza slušne aj pre súťaže. (za tú cenu)
https://www.lindinger.at/en/?sViewport= ... h=joker+v3http://www.modelarstvoimi.sk/dualsky-ec ... /11549/727
- Přílohy
-
- Joker-V3.pdf
- (785.44 KiB) 124 krát
-
Naposledy upravil
juraj.jurej dne stř 25.10.2017 7:11, celkově upraveno 2
pát 06.10.2017 9:55
Aký kužeľ? Používam väčšinou kužele PL (Pohoda let) Ja som osadil 32 FAI. Rozmýšľal som nad nieakým uhlíkovým s "Z" trámcom (napr. RFM, alebo doporučte iný). Nemám s tým skúsenosti, aké výhody prináša taký kužeľ oproti klasickému. Má to vôbec význam pre takýto model s príkonom pohonu cca. 200W?
Aké skrútenie (koľko stupňov) je vhodné v závistlosti na KV (otáčky)
https://shop.modellbau-freudenthaler.at ... lloch.html
- Přílohy
-
Naposledy upravil
juraj.jurej dne pát 06.10.2017 12:04, celkově upraveno 1
pát 06.10.2017 11:27
Z trámec = lépe se vrtule přitiskne k trupu.
pát 06.10.2017 12:03
TomasC píše:Z trámec = lépe se vrtule přitiskne k trupu.
Nič viac? Nemá to vplyv na účinnosť a podobne?
Naposledy upravil
juraj.jurej dne stř 22.11.2017 19:47, celkově upraveno 1
stř 22.11.2017 19:47
A čo ovplivňujú tie stupne ofsetu? Pokiaľ viem tak napr. RFM robí zvlášť vrtule pre Z trámec. Z akého dôvodu? Klasická vrtuľa na "Z" trámec nepasuje, alebo stráca účinnosť?