Autor |
Zpráva |
kovaco
|
Napsal: ned 13.08.2017 15:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Jenom krátké vlákno k mému novému éru STORK 8.
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
kovaco
|
Napsal: ned 13.08.2017 15:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Ještě pár parametrů: Hmotnost s LiPol - 2010 g Rozpětí - 3825 mm Motor - Leopard LBP2845 4110KV 4pol mit Micro Edition 5:1NL /T Serva - Futaba 3172 SV Regulátor-YEP 60A (2~6S) SBEC Brushless Speed Controller Vrtule - 15x8 GM CFK Prop Kužel - RF Spinner CFK 32/6mm - Turbo weiss Telemetrie - UniSens-E se silikonovým kabelem 4 mm² Baterie – Thunder power ELITE, 3S, 2250mAh, 55 C
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: ned 13.08.2017 15:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Kluci dííííky. Super. Dalibor to zase vymazlil. Lítá to fakt bezchybně. OK
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: ned 13.08.2017 16:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
Gratulacia k peknemu ftakovi. Nabuduce treba ten mobil otocit o 90°.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: ned 13.08.2017 16:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Ďakujem. Od radosti som dnes narobil viac blbostí, než len pootočený mobil. Zabudol som pásku na krídielka, imbus na uchytenie centroplánu k trupu atd. Ale výsledok bol úžasný. OK
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
SKAY
|
Napsal: pon 14.08.2017 12:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.12.2003 Příspěvky: 910 Bydliště: stud. zbys.
|
super oštěp maš nejake fotky z instalace ? tož at to lita
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: pon 14.08.2017 16:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Díííky. Fotky nemám. Stavěl to graup15 (Dalibor). Jako vždy, super práce. OK
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: pon 14.08.2017 18:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
A ještě malá poznámka. Pan Heinrich (výrobce) mi říkal, že jestli nastavíme Storka podle jeho doporučení, tak ho jenom spárujeme s vysílačem a můžeme lítat. Nechtělo se mi tomu věřit, ALE PO PRVNÍM STARTU MU DÁVÁM PLNĚ ZA PRAVDU. Prostě jsem nemusel sahnout ani na jeden trim. Tak jak to Dalibor podle Heinricha nastavil.
OK
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
martin z
|
Napsal: pon 14.08.2017 20:50 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 3.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky: 1
|
Až bude víc letových poznatků, tak bych poprosil o nějaké srovnání s předchozím RAY-X. Vlastně nejen z lítání, ale i co se týče provedení modelu. Díky.
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: pon 14.08.2017 21:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Dnes jsem to právě srovnával. Je fakt, že dobře seřízený RAY X létal velice dobře. Nevím, jak V.Valenta pokročil ve vývoji nového RAY X. Takže tak za 14 dní sem něco pověsím.
Jediná chyba v provedení RAY X jsou zavětrovací lišty. To jsem říkal V.V. aby to dělal jak to dělají snad všichni ostatní výrobci .
OK
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
martin z
|
Napsal: pon 14.08.2017 22:00 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 3.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky: 1
|
Vývoj RAY-X myslíš, že nějak pokračuje? Přece jen je to už několik let na trhu, má to i variantu s větším křídlem 4 metry, možná ty spojky uší s větším úhlem. Víc (aspoň v kategorii F5J) mi připadá, že pokročili a zúročili v modelu Carbonita. Jestli u tohodle modelu se polepšili se zavětrováním ale nevím, tipnul bych si, že ne.
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: úte 15.08.2017 6:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Někde jsem četl, že na RAY X Vojta pokračuje. Nemyslím, že by měl jiné éro na kategorii F5j. Carbonita, nebo Carbonara nejsou rozhodně na F5J. Takže zatím jenom to zavětrování. To je silný kámen úrazu. POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ.
OK
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: úte 15.08.2017 18:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Tak Carbonita je novinka . Asi je to fakt nástupce RAY X. Ale hodně připomíná RAY X podle toho obrázku. Zatím se mi jednoznačně jeví Stork 8 jako stabilnější letadlo. Dnes bylo dosti místy větrno a Stork se držel jako by jel po kolejích. RAY X jsem měl v letové hmotnosti 2350 g , Stork 8 mám 2010 g. Takže bych předpokládal, že RAY X bude stabilnější. Nebyl. Tak tolik zatím.
OK
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|