|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
smyk1111
|
Napsal: úte 05.03.2019 7:40 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 30.5.2015 Příspěvky: 133
|
Chápu , že to zní paradoxně , ale chci model využívat více na ploše než na svahu.
Zadání je:
El. motor inrunner nebo opláštěná oběžka, max. cena cca do 3000 Kč. Čím méně ,tím lépe.
Průměr max. 36 mm, délka max 70 mm. Trup je v podstatě tyčka.
Napájení 3S 2200 mA. Baterie s více S a trochou kapacity se do trupu nevejde.
Letová hmotnost bez motoru cca 2300g.
Letový motorový projev a stoupavost vzhledem k zadání neočekávám bůhvíjak závratný. Přesto by to neměla být až tak pomalá a líná mrcha.
Poradí někdo prosím, už jsem toho na netu zkouknul hodně, ale nenašel nic vhodného.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
smyk1111
|
Napsal: úte 05.03.2019 11:39 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 30.5.2015 Příspěvky: 133
|
Mezitím se mi podařilo dohledat pro mne zajímavý motor --- MVVS 5,6/960 REDLINER
Jsou s ním zkušenosti? Nějaká měření by byla?
Stále však stojím i o vaše informace k úvodnímu článku
|
|
Nahoru |
|
|
PetrD
|
Napsal: úte 05.03.2019 13:04 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.3.2012 Příspěvky: 943 Bydliště: Dobrá Voda u Hořic, ČR
|
Všiml sis kolik ten MVVS váží? Na 3S má nízké KV, ten bych rozhodně nedoporučil, ten by potřeboval 4S baterku.
Důležitý údaj - jak vychází těžiště modelu, resp. jakou hmotnost motoru tam můžeš naložit, aby to optimálně vycházelo, tj. abys u lehkého motoru nemusel dovažovat vepředu nebo u těžkého naopak vzadu?
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: úte 05.03.2019 13:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
PetrD píše: Všiml sis kolik ten MVVS váží? Na 3S má nízké KV, ten bych rozhodně nedoporučil, ten by potřeboval 4S baterku.
Důležitý údaj - jak vychází těžiště modelu, resp. jakou hmotnost motoru tam můžeš naložit, aby to optimálně vycházelo, tj. abys u lehkého motoru nemusel dovažovat vepředu nebo u těžkého naopak vzadu? Keďže je to dajaké eFko tak to poletí naložené aj na 4500g. Termičáka z toho neurobí aj keby sa vošiel do 2500g.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
PetrD
|
Napsal: úte 05.03.2019 14:10 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.3.2012 Příspěvky: 943 Bydliště: Dobrá Voda u Hořic, ČR
|
Jistě že to poletí i naložené, ale nějak nechápu jak nám to pomůže ve volbě vhodného pohonu s požadovaným zadáním? Něco levného, malého, na 3S baterku, co by svižně letělo se 4,5kg modelem, to je sen nejednoho modeláře .
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: úte 05.03.2019 14:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
PetrD píše: Jistě že to poletí i naložené, ale nějak nechápu jak nám to pomůže ve volbě vhodného pohonu s požadovaným zadáním? Něco levného, malého, na 3S baterku, co by svižně letělo se 4,5kg modelem, to je sen nejednoho modeláře . To bolo iba na margo toho ako vychádza ťažisko... Dá sa s tým pri danej maximálke dosť laborovať. A čo sa týka "levného", tak nič také neexistuje. Buďto je niečo dobré, alebo lacné.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
PetrD
|
Napsal: úte 05.03.2019 16:29 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.3.2012 Příspěvky: 943 Bydliště: Dobrá Voda u Hořic, ČR
|
Přikláněl bych se taky k předchozímu názoru. Motor v aspoň trochu přijatelných parametrech vzhledem k zadání a na 3S baterku mě napadá snad jedině Mega 22/30/3, jakákoliv oběžka 3548 (resp. AXI 2826) bude na 3S asi slabší. Na 4S ten sortiment motorů dost naroste, a přitom ty zmiňované Bolty jsou jen o 2mm silnější než běžná 3S-2200 baterka. Pak už se dá z obdobné oběžky jak píše rodzr dostat slušný výkon, tak asi TOP by mohl být AXI 2830/10 , ale vzhledem ke KV by musel mít větší vrtuli. Případně by se dala použít tahle zapouzdřená varianta - GliderDrive SK3, kdyby vadily přívodní kabely u klasické 35mm oběžky. Sám jsem před lety měl v NYXovi taky 3548/900KV na 4S a dalo se s tím při 2,5kg slušně lítat, ale stejně tam nakonec skončil převodovkový NEU 1112. Výkonové parametry samozřejmě někde jinde.
|
|
Nahoru |
|
|
smyk1111
|
Napsal: úte 05.03.2019 17:02 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 30.5.2015 Příspěvky: 133
|
pro rozdr : Turnigy 3458/4 1100 kV ( průměr 35 mm )jsem nikde nedohledal, když tak Turnigy 3448/4 1100 kV ( průměr 35 mm ). Pokusím se zapracovat na umístění té 4S Lipol Pokud jsi se nespletl tak dej odkaz na ten Turnigy 3458/4 1100 kV.
pro PetrD : Já ještě nevím jak bude těžiště vycházet, to záleží jaký motor a baterii použiji. Asi budu muset něco dovážit, to je nutné skoro vždy a to nyní neřeším. Ten MVVS je sice drahý, ale ten průměr motoru by mi umožnil řezat opravdu jen málo ze špice, což by se rozhodně kladně projevilo př i dovažování těžiště. Mně se to KV nezdá tak nízké (960 ot/V), ale na 4S by to bylo určitě lepší než na 3S, to s tebou souhlasím. Ta cena je fakt velké mínus.
pro LV : Termičáka z toho opravdu dělat nechci , ale myslím, že se dostanu na váhu cca 2800g , přičemž plošné zatížení činí cca 48,5 g na dcm. Původně jsem pomýšlel na hmotnost cca 2500g.
Pokud najdu motor aby to letělo svižně tak mne ta hmotnost netrápí. U Megy by taky asi nějaký motor byl, ale cenově si nepolepším oproti MVVS a na průměru motoru taky ne.
|
|
Nahoru |
|
|
rodzr
|
Napsal: úte 05.03.2019 17:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 12.3.2009 Příspěvky: 439
|
[quote="smyk1111"]pro rozdr : Turnigy 3458/4 1100 kV ( průměr 35 mm )jsem nikde nedohledal, když tak Turnigy 3448/4 1100 kV ( průměr 35 mm ). Pokusím se zapracovat na umístění té 4S Lipol Pokud jsi se nespletl tak dej odkaz na ten Turnigy 3458/4 1100 kV.
...omlouvám se za překlep - je to D 3548 / 4 1100.
|
|
Nahoru |
|
|
smyk1111
|
Napsal: úte 05.03.2019 17:19 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 30.5.2015 Příspěvky: 133
|
Vidím, že budu muset jít do 4S LiPol. Pokud myslíte , že je tak více možností je to dobře. Ale jedna podmínka tu stále platí a to co možný nejmenší průměr motoru a to max 38 mm. A musí to být inrunner, nebo opláštěná oběžka. Drahé motory s převodovkami nechci použít.
|
|
Nahoru |
|
|
PetrD
|
Napsal: úte 05.03.2019 17:43 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.3.2012 Příspěvky: 943 Bydliště: Dobrá Voda u Hořic, ČR
|
Možná jsem ten MVVS odsoudil zbytečně přísně, ale vzhledem k hmotnosti a ceně mi prostě na 3S nepřišel jako rozumná varianta. Pokud nacpeš dovnitř 4S tak zkus mrknout na tu čínskou napodobeninu, já mám tu menší verzi 3850/1400KV a chodí dobře, a nepřekáží tam kabely. Dokonce jsem z toho vnějšího pláště na soustruhu trochu stočil (těsně pod 37mm) aby se mi volněji vešel do trupu. On ten MVVS sport nebo redliner je taky vepředu v místě ventilátoru opuchlý na 38mm, je to správně nakresleno v návodu u 4,6 sport
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|