První dojmy a data ze záletu (pouze ověření,že to spořádaně letí) . Programovací lety budou teprve následovat.
a) Pohon....to jsem trochu posral. Je moc lehký a musím pro těžiště na 110mm vozit vedle baterek 70g olova. (fotka)
(ono to časem bude míň, přesunu zátěž až do špičky trupu). Ale i tak jsem mohl zvolit hmotnější motor.
b) Na vystoupání (celkově sečteno z grafu Skyassistanta) do 1100m, pohon spotřeboval 1168mAh. Což není zlé, ale šlo by to líp.
Lionky jsou jako nádrž pro pohon v pohodě použitelné, ale na Lipol by to samozřejmně letělo líp. (výhoda LiIon se srovnává a
předstihuje LiPol až při paralelním řazení a to od 4P a více. Což pro pohon F3J není zrovna použitelné
)
c) Stoupavost na 5S LiIon Sanyo VTC6 je špičkově 14m/s, ale průměr je 8m/s. Pohon baští mezi 25 až 28A. Což není zlé na to ,že to
tahá 2700g těžké éro.
d) Díky druhému proudovému senzoru s rozsahem 10A a přesností 10mA , konečně vím kolik celý system baští. Tzn všechna serva, všechny čidla, skyassistant a přijímač. Za 35min letu to zbaštilo 215mAh. To se mi líbí, to jde.
....................................................................................................................................................................................
U této mašinky budu muset poladit hlavně diferenciace jak křidélek, tak i a V tailu. To je po prvním dojmu z letu jasné.
Ale líbí se mi jak ten můj mastodontík hezky jede proti větru a vůbec drží setrvačnost.
A to je tak asi zatím vše.
Ještě si objednám jedno SSL a to postavím lépe, na tomhle jsem si ověřil co jde udělat lépe a i skladbu materiálů modelu si nechám udělat jinak. Rozhodně nechci kevlarový trup.