|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Honza71
|
Napsal: pát 17.08.2018 13:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.9.2011 Příspěvky: 209 Bydliště: Svitavsko
|
Prosim o radu majitele tohoto vetrone: V manualu je uvedeno teziste 60 - 65 mm od nabezky. Odpovida realite nebo je nutne znatelne posunout? Diky.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Tomix
|
Napsal: pát 17.08.2018 13:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
Je to 1kg vetron treba nastavit podla manualu a skusit zaklzat,ked bude pekne klzat treba ho vytiahnut do vysky a spravit DIVE test
Přílohy: |
dive-test-jpg.jpg [ 30.84 KiB | Zobrazeno 2776 krát ]
|
|
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
zz
|
Napsal: pát 17.08.2018 14:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.4.2005 Příspěvky: 954 Bydliště: Val.Mez.
|
Ta modrá a červená je prohozená ne?
_________________ www.rckozmodrom.com
|
|
Nahoru |
|
|
Tomix
|
Napsal: pát 17.08.2018 14:39 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
Urcite nie.Na vysvetlenie ak je tazisko prilis vpredu model bude tahat za cumakom a tym padom v klzavom lete zrychlovat pokial sa nedostane do vodorovneho letu az po stupanie tam mu zase rychlost prudko klesa a kedze je tazisko prilis vpredu cumak zacne klesat a to stiahne cele lietadlo a takto to pokracuje stale teda pokial nevyklesa vysku a nedosadne.
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
varok
|
Napsal: pát 17.08.2018 15:32 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.7.2012 Příspěvky: 2704 Bydliště: Havířov Obrázky: 0
|
Já jsem myslel taky asi jako zz, že když je těžiště moc vpředu, tak jde model čůmákem dolů. Když je naopak moc vzadu, tak model tzv. houpá.
|
|
Nahoru |
|
|
Honza71
|
Napsal: pát 17.08.2018 17:39 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.9.2011 Příspěvky: 209 Bydliště: Svitavsko
|
No ja tomu divetestu rozimim tak, ze pri tezisti prilis vpredu trimuji VOP nahoru, aby letelo +|- rovne a proto pri DT ma model temdenci vyplavavat... nebo je to blbost? Jinak kdyby byly nejake zkusenosti s tom Svistem ....jakekoliv, budu moc rad za kazde info. Dik
|
|
Nahoru |
|
|
ingwarr
|
Napsal: pát 17.08.2018 18:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.8.2011 Příspěvky: 713 Bydliště: Ružindol,SK Obrázky: 9
|
skôr to je tak aj ťažký na zadok húpe, ak na predok ide dolu ako šíp http://www.vekamodel.cz/aerodynamika-a- ... ni-modelu/v tom linku je to správne vysvetlene len je to celkom na spodu, Je to tak ako som napísal hore!
_________________ Futaba FC-16, Frsky Taranis +, Fun Cub, Easy star, Easy glider4, Filip600T, kopia Tourist elektro,
Naposledy upravil ingwarr dne pát 17.08.2018 18:39, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Tomix
|
Napsal: pát 17.08.2018 18:37 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
Honza71 píše: No ja tomu divetestu rozimim tak, ze pri tezisti prilis vpredu trimuji VOP nahoru, aby letelo +|- rovne a proto pri DT ma model temdenci vyplavavat... nebo je to blbost? Jinak kdyby byly nejake zkusenosti s tom Svistem ....jakekoliv, budu moc rad za kazde info. Dik DIVE test sa robi az potom ked je lietadlo vytrimovane a leti rovno na to ti sluzi zaklzanie,a samozrejme ak mas tazky cumak musit vyskovku podvihnut co tiez prispeva k spominanemu chovaniu pri teste. Ako vidim kazdy chape dive test po svojom a ako badam celkom mylne ak si myslite ze sa mylim odporucam si danu test trosku nastudovat na internete je toho vazne dost popisane.
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
ingwarr
|
Napsal: pát 17.08.2018 18:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.8.2011 Příspěvky: 713 Bydliště: Ružindol,SK Obrázky: 9
|
dive test je o niečom inom na internete je niekedy veľa hľúpostí, riadim sa tým čo bolo v modelari za socializmu a nie tým čo si kto teraz mysli a da na net tu je obrázok aj pre lajka pochopitelný
Přílohy: |
ťažisko.JPG [ 74.63 KiB | Zobrazeno 2571 krát ]
|
|
_________________ Futaba FC-16, Frsky Taranis +, Fun Cub, Easy star, Easy glider4, Filip600T, kopia Tourist elektro,
|
|
Nahoru |
|
|
Tomix
|
Napsal: pát 17.08.2018 19:31 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
ingwarr píše: dive test je o niečom inom na internete je niekedy veľa hľúpostí, riadim sa tým čo bolo v modelari za socializmu a nie tým čo si kto teraz mysli a da na net tu je obrázok aj pre lajka pochopitelný Nebudem sa s tebou hadat ale ver ze takto to nie je spravne.Uz sa necudujem ze vela ludi sa potom stazuje ze vyrobca nespravne udava tazisko. Napriklad: http://www.lsmodel.cz/odkazy/optima_3.htmlalebo https://www.rc-zoom.cz/jak-postupovat-p ... elu-2-dil/
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: pát 17.08.2018 20:53 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Ingwarre domotal si to. Vyplavávání větroně po jeho rozjetí není známkou těžkého ocasu, protože v normální rychlosti letí rovně a nehoupe. Je prostě natažený (velký úhel seřízení) a ve větší rychlosti se to projeví přehnaným vztlakem tak prostě vyskočí nahoru.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
ingwarr
|
Napsal: pát 17.08.2018 21:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.8.2011 Příspěvky: 713 Bydliště: Ružindol,SK Obrázky: 9
|
f4u píše: Ingwarre domotal si to. . ja nepišem o Dive teste airspace.cz 2013/11 nemožem vložit link som tu cezTV, aj v afganistane padol B747 že bol ťažky na chvost pri štarte, ak by sa to stalo v 11000 by to aj vybral
_________________ Futaba FC-16, Frsky Taranis +, Fun Cub, Easy star, Easy glider4, Filip600T, kopia Tourist elektro,
|
|
Nahoru |
|
|
robil1.6gti
|
Napsal: sob 18.08.2018 10:15 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 15.12.2013 Příspěvky: 71 Bydliště: ROSICE , čR
|
ingwarr píše: ja nepišem o Dive teste airspace.cz 2013/11 nemožem vložit link som tu cezTV, aj v afganistane padol B747 že bol ťažky na chvost pri štarte, ak by sa to stalo v 11000 by to aj vybral Ten uvolněný transportér poškodil mechanizmus přestavování vodorovného stabilizátoru a s tím se to nedalo zachránit. Pokud by jenom popojel do zadní polohy tak by to posádka zvládla i při startu - jak to potvrdily zkoušky. R.
_________________ Taranis , Stinger,Phoenix 2000, Marabu XL,Hotwing ,Algol , Phantom 300, Twinstar
|
|
Nahoru |
|
|
Fila
|
Napsal: pon 20.08.2018 11:45 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 21.12.2004 Příspěvky: 205 Bydliště: Praha
|
pánové .. Tomix a Ingwarr vložili na první pohled o 100% rozdílné obrázky oni jsou ale přece stejné!!!!! stačí se zamyslet co při Dive testu seřizuji, čím a z čeho vycházím, když začínám u volňásku a RC.
Ten od Tomixe je pro realizaci Dive testu u RC modelu to pravé. Pokud jste podobnou věc zkoušeli ani snad nemůžete napsat něco jiného. Jak již zaznělo.. vždyť se nejedná jen o polohu těžiště ale seřízení celého eroplánu.
|
|
Nahoru |
|
|
semo
|
Napsal: pát 14.09.2018 9:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.2.2011 Příspěvky: 993 Bydliště: Telč
|
Jak píše Tomix: Předpoklad je, že máme vytrimováno na rovný let (to je důležitý!). Když pak při dive testu vybírá pád moc rychle (houpe), znamená to, že je těžký na hlavu (což kompenzuje ve vodorovným letu ta vytrimovaná výškovka). Ubere se olovo z čumáku a vytrimuje znovu. Nedávno jsem to dělal u jednoho svýho opravenýho elektro větroně. Lítal normálně, ale nebylo to ono. Uděla sem dive test a vybíral pád okamžitě. Hned sem vyndal spoustu zátěže pryč a dotrimoval. Teď lítá skvěle. Dokonce se spravilo i vzpínání při motorovným letu.
_________________ http://semos333.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|