Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: ned 27.01.2019 14:23 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 5.11.2014
Příspěvky: 288
Bydliště: S.M.
graup15 píše:
Mně to bylo jasné,že je to přebastlený normální trup.
Proto tu diskutujeme aby případný elektro-trup byl uživatelsky příjemný, dotažený do detailů a vešlo se tam velká variabilita vybavení.
Vůbec nejde o 10kw pohon...to je už slušná ujetost. Ale 2kw není dnes nic objevného, ale pokud to má pohon vydržet dlouhou dobu užívání, nemůže být ze 100g motůrku a baterek 2200mAh. A co tak sleduji, tak výrobci F3xx ten elektro trup intuitivně pořád dělají jak špejli. A není k tomu důvod. Kategorie F3B-E neexistuje a hned tak existovat nebude. Takže jde vždy o rekreační záležitost.
Někomu bude stačit pohon oběžkou, někomu 2kw s Megou a někomu 5kw s Neumotorem. (viz fotka).
Ale bude dobré,když tam ty možnosti budou možné namontovat. S tím souvisí i dostatečné místo na baterky. Místo na jednu 4S-3000mAh baterku je opravdu málo. Takže přemýšlet kam serva motýla (rozhodně né v přední části trupu). Kam přijímač..opět ne vpředu (navíc ideální vyustění antének je cca 25cm za odtokovkou v trupu). Je to místo kdy jsou za letu vždy vidět a nejméně je uhlíková konstrukce stíní.

A nakonec. To že bude trup hmotit o trošku víc než větroňářská verze je naprosto jedno. Od toho je tam motor aby se vystoupalo do hladiny 200m kde to začíná zajímavě nosit. 3 metrovka je pak výborně vidět hodně vysoko.

Dalibore, myslíš něco takového: https://www.leomotion.com/pi.php/NeuMot ... Poler.html bohužel prodejce neuvádí rozměry :-(
P.

_________________
Avalon57


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: ned 27.01.2019 14:36 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 479
Cili ale píše:
Ano Dalibor to řekl přesně, ale tím ze jsi prodal Avalona jsi si moc nepomohl. Stačilo vyměnit motor například za Megu co je na obrázku. A jestli seženeš Vikose si moc nepomůžeš do trupu se vejde max. 4S 2200 mAh pokud chceš mít serva tam kde mají být - v trupu modelu. Vím o čem mluvím dodělal jsem ho v loni v létě.

Měl jsem arzena né avalona a tam se vešli 3300ah 5s a 2200ah v 6sku,dnes jsem byl na vikingu kde má pán 8s 2300ah a udělal jsem si představu že ten viking je pro mé použití za barákem bez kopců lepší a troufnu si říci že i to zpracování letadla mi přišlo o malilinko lepší,když tedy pominu výměnu baterek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: ned 27.01.2019 16:03 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 12.1.2013
Příspěvky: 166
Arsen nebo Avalon je jedno. Ale zastávám názor že lipolky se v modelu trvale nenechávají.
https://youtu.be/HhJ3q0cUJmE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: ned 27.01.2019 16:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7429
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
AVALON57 píše:
Dalibore, myslíš něco takového: https://www.leomotion.com/pi.php/NeuMot ... Poler.html bohužel prodejce neuvádí rozměry :-(
P.


Tohle už je řádně kravský motor.
Je to tahle řada.
https://neumotors.com/neumotors-2200-12 ... att-class/

Kolega ho má na vyklápěcím SLS pohonu v polomaketě Grob.
Jinak na Neu co je na obrázku stačí 40mm kužel. Teda pokud se trup na tento kužel sbíhá. Je to 600ková řada velikostí.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: ned 27.01.2019 16:37 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 5.11.2014
Příspěvky: 288
Bydliště: S.M.
shumi píše:
Měl jsem arzena né avalona a tam se vešli 3300ah 5s a 2200ah v 6sku,dnes jsem byl na vikingu kde má pán 8s 2300ah a udělal jsem si představu že ten viking je pro mé použití za barákem bez kopců lepší a troufnu si říci že i to zpracování letadla mi přišlo o malilinko lepší,když tedy pominu výměnu baterek.

Máme na letišti 2x Viking, 2x Vikos a 2x Absolution od VH Model - na odpolední rekreační polítání mezi nima nevidím rozdíl!!! Je to pouze a jen na rozhodnutí co se komu líbí. Mne osobně složitá výměna akku ve Vikingovi absolutně od tohoto modelu odradila. Výměnou Arzena za Vikinga očekáváš co? To jsem tady zatím nenašel, zda si chceš polítat nebo žhavit baterky a lítat se stoupáním 50m/sec??

_________________
Avalon57


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: ned 27.01.2019 16:39 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 5.11.2014
Příspěvky: 288
Bydliště: S.M.
graup15 píše:

Tohle už je řádně kravský motor.
Je to tahle řada.
https://neumotors.com/neumotors-2200-12 ... att-class/

Kolega ho má na vyklápěcím SLS pohonu v polomaketě Grob.
Jinak na Neu co je na obrázku stačí 40mm kužel. Teda pokud se trup na tento kužel sbíhá. Je to 600ková řada velikostí.

Dalibore, děkuji za inspirativní odkaz nejen pro mne ale hl. pro případné výrobce el.trupu - co by tam mělo vejít :-)
P.

_________________
Avalon57


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: ned 27.01.2019 17:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7429
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
To byl jen odkaz na original Neu . Ekvivalent toho co jsi sem dával odkaz. Leomotion jsou rembrandované Neu do Švícarska.
V případě objednání počítat s tím,že nejsou v EU a tak DPH doplatek je jistota.
Pro elektro trup stačí aby se vešli motory (volně vešly!!) řady Neu 15 tzn 44 mm průměr.
To ,že na webu Neu mají 40mm není uplně pravda :-)

Jinak polétání Vikos, Viking a pod je velmi podobné, spíš stejné. Ale srovnávat to s dřevěnkou Absolutionem (a to nemyslím zle, létá určitě velmi dobře) dost dobře nejde :-)


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: ned 27.01.2019 18:22 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 479
AVALON57 píše:
Máme na letišti 2x Viking, 2x Vikos a 2x Absolution od VH Model - na odpolední rekreační polítání mezi nima nevidím rozdíl!!! Je to pouze a jen na rozhodnutí co se komu líbí. Mne osobně složitá výměna akku ve Vikingovi absolutně od tohoto modelu odradila. Výměnou Arzena za Vikinga očekáváš co? To jsem tady zatím nenašel, zda si chceš polítat nebo žhavit baterky a lítat se stoupáním 50m/sec??

Ano napsal jsi to za mě,létat jen tak na pohodu a když budu chtít tak využívat potenciál výkonějšího setapu na nic více to nemám


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: ned 27.01.2019 19:38 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 5.11.2014
Příspěvky: 288
Bydliště: S.M.
graup15 píše:
To byl jen odkaz na original Neu . Ekvivalent toho co jsi sem dával odkaz. Leomotion jsou rembrandované Neu do Švícarska.
V případě objednání počítat s tím,že nejsou v EU a tak DPH doplatek je jistota.
Pro elektro trup stačí aby se vešli motory (volně vešly!!) řady Neu 15 tzn 44 mm průměr.
To ,že na webu Neu mají 40mm není uplně pravda :-)

Jinak polétání Vikos, Viking a pod je velmi podobné, spíš stejné. Ale srovnávat to s dřevěnkou Absolutionem (a to nemyslím zle, létá určitě velmi dobře) dost dobře nejde :-)

Je paradox, že díky prostornému trupu má 1 z Absolutionů nejvýkonnější pohon z těch modelů, co jsem jmenoval, původem z nějakého F5D a to motor S-Neu s převodovkou /typ teď nevím/, vrtule 18/17 a 8S :-) stoupá to přes 35 m/sec a zatím to drží pohromadě 2. sezonu. Samozřejmě, že pak se s ním musí opatrněji než s kompozitem, ale i tak vydrží neuvěřitelné věci... je to verze s křídlem a trupem vyztuženým uhlíkem, kterou na zakázku kluci z VH Model vyráběli. Za ty peníze to byl absolutně nejlepší model pro takové běžné elektro polítání, zpracování bylo příkladné. Škoda, že je výroba ukončena, bohužel nikdo nemládneme...
A z těch compositů se zdá Vikos rychlejší a obratnější, Viking je takový autobus, ale v termice a na svahu, když vypnou vítr, je bezkonkurenční :-) - ale je to subjektivní názor 3 uživatelů.

_________________
Avalon57


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: ned 27.01.2019 20:51 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 479
Bohužel je tomu tak.
Já byl v týdnu u P.Poláčka jak dělá ion,maxion adt a také si postěžoval že je na to s paní sám,kvalitní lidi nemá a od toho se odvíjí dodací lhůty.Bylo zřejmé že už toho má dost.Je až k neuvěření kolik je v čr výrobců kvalitních modelů.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz