Autor |
Zpráva |
Skorpion
|
Napsal: ned 10.02.2019 11:46 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 3.10.2003 Příspěvky: 305
|
Myslel jsem na servu, tam máš náhon LDS. Moje zkušenost z F5B. Používal jsem od MPjet duralové vidličky. V nich je už z principu vůle aby se to mohlo hýbat. Pak jsem si dělal svoje mosazné páky s tím, že jsem si to vystružil a čekal, že to bude lepší. A bylo, ale stejně s vůlí. Pak mi borci řekli, že se na to mám vysrat, dát páku z kuprexitu. Neveřil jsem tomu ani málo. Jenže překvapení, tak vůle je tam lepší než na mosazi nebo hliníku. Dost jsem na to čuměl. Pokud se tam udělá vůle. tak vezmeš ten nejřidší vteřiňák, dáš tam mikrokapičku a zase létáš. U LDS budeš muset vyndat čep, dát tam tu mikrokapičku (případně vystružit) a letíš dál. I pokud by jsi to musel měnit celé, tak to odfrézuješ, zalepíš celé nové a letíš. Jak jsem psal, to není na řešení jednou pro vždy. S těmi krytkami jsem to popisoval už výše. Slepá krytka bude prostě všude. Motýl i křídlo. Jak se ní naloží dále je dle varianty. Hloubka křídla je 250, tlušťka nic moc (jako to mají prostě všichni), takže serva klasicky co se vejde do F3B. 15mm servo na vnější křidélko nedáš. Na vnitřní klapku asi ano, ale páka bude celá čumět ven. Takže klasika 10-12mm serva. Já budu používat 10mm KST.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|