graup15
|
Napsal: pon 05.08.2019 19:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
No už se na Infinity Evo těším, kvalita provedení již NG verze je fantastická!! Tak si představuji TOP model !!. Už teď vymýšlím jak tam vše co chci budu zadělávat . Přeci jen to nebude závodní set-up, ale rekreační na hodně dlouhé lety.
Zatím si dělám přípravu vybavení. Motor Leher 1515 plus Reisenauer 5:1 Vrtule 13/7 nebo 14/7 Kužel GM 32mm Baterie 3S-1500mAh , nebo 3S-LiIon 2600A Regl YGE35A Přijímačovka 2S-LiFe 1100mAh cylindrická Serva křídlo Futaba 3172SV Serva motýl Futaba S3777SV Vario Rcsense čidlo přijímačovek 10A-RCsense Čidlo pohoných (integrované v reglu YGE) GPS-Futaba Přepínač Li-Fe/BEC Zepsus 7A
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: sob 17.08.2019 21:11 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Po MS jsem si mohl Infinity EVO (1500g) proletět a krátké dojmy pozitivní, model se ovládal velmi příjemně na první sáhnutí bez potřeby o tom nějak přemýšlet. Tohle není samozřejmost, některé modely jsou třeba supervýkonné, ale pilot se s nimi musí dlouze seznamovat, Infinity EVO mi ale připadá dost nezáludná.
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: ned 18.08.2019 17:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
tomashr píše: Po MS jsem si mohl Infinity EVO (1500g) proletět a krátké dojmy pozitivní, model se ovládal velmi příjemně na první sáhnutí bez potřeby o tom nějak přemýšlet. Tohle není samozřejmost, některé modely jsou třeba supervýkonné, ale pilot se s nimi musí dlouze seznamovat, Infinity EVO mi ale připadá dost nezáludná. To je super. Taky zatím připravuji vybavení jak o život. Baterka je hotová. Pro porovnání hmotností 3S-1800mAh která jde do Infinity NG v druhém threadu. A 3S-LiIon 2600mAh která pújde do mé Infinity Evo. Těch 30g rozdílu je pro mne naprosto nepodstatné. Za křídlem stejně bude 2S-Life a tak to vyvážit nebude problém.
Přílohy: |
WP_20190817_20_17_39_Pro.jpg [ 32.45 KiB | Zobrazeno 26319 krát ]
|
WP_20190817_20_17_50_Pro.jpg [ 36.72 KiB | Zobrazeno 26319 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
TomHlavinka
|
Napsal: úte 20.08.2019 9:41 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 29.10.2014 Příspěvky: 605 Bydliště: Litovel - Rozvadovice
|
tomashr píše: Po MS jsem si mohl Infinity EVO (1500g) proletět a krátké dojmy pozitivní, model se ovládal velmi příjemně na první sáhnutí bez potřeby o tom nějak přemýšlet. Tohle není samozřejmost, některé modely jsou třeba supervýkonné, ale pilot se s nimi musí dlouze seznamovat, Infinity EVO mi ale připadá dost nezáludná. Souhlasím s Tomem, měl jsem možnost řídit na zkoušku původní Infinity s křížem, později i s motýlem, nyní lítám s motýlem a BigFlaps křídlem. Teď v Trnavě jsem měl možnost chvíli poletovat s nejnovější EVO BigFlaps s novým dlouhým trupem. Evo je ze všech variant nejstabilnější, dovede to letět opravdu na velkém úhlu seřízení, je to hodné, nezáludné, krouží výborně i hodně utažené kruhy na uchu, stejně tak ploché kruhy na minimálce. Trend je trupy prodlužovat viz. Explorer BF, Vertigo. Netrvalo to dlouho a už mám nový trup doma!! Co nevidět tedy přeskládám vybavení do nového. Budu mít Infinity EVO trup a Bigflaps Infinity křídla. Neplýtvejte zbytečně hmotností! 1700g Infinity má stejnou pronikavost jako Xplorer s 2,5kg. Já mám cca 1350g myslel jsem si jakej to bude lehouš do klidu. Ve skutečnosti jej teď používám spíše jako střední do aktivního vzduchu, když ostatní letí s 1600g. Při náloži 250g se Infinity příjemně vrací. Hmotnost 2000g a víc je už blbost a nebo jen pro velmi specifické podmínky. Vše je o seřízení a je pravda, že jej mám asi nejpropracovanější ze všech modelů co teď mám v provozu. Když by měl někdo zájem můžu to sepsat a poslat. Teď chci na novém trupu vyzkoušet dvojí diferenciance s tím přišel Adrian Gallet a zdá se to mi to docela zajímavé.
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: úte 20.08.2019 9:54 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
TomHlavinka píše: 1700g Infinity má stejnou pronikavost jako Xplorer s 2,5kg. Tohle je ale trochu demagogie, podle mne srovnáváš se starým Xplorerem, který se fakt až tak moc nevracel. Novější varianty se v tomto ohledu chovají také velmi slušně, rozdíl v pronikavosti je hodně velký. Nemá cenu rozebírat v tomto threadu, tady asi budou všichni spokojeni s pravdivým konstatováním, že se Infinity vrací dobře, ale budit dojem nějakého zázraku je zbytečné. Jo a poznámka na okraj (to Dalibor nebude slyšet rád) - ona se většinou Infinity 1700g bude vracet lépe i než Infinity 2200g, od jisté hmotnosti už růst opadání převládne nad růstem pronikavosti a při návratu se nakonec lehčí model dostane dál než těžší... To už musejí být naprosto atypické podmínky, aby to bylo jinak (silný vítr, ale v kombinaci s velmi silnými a pravidelnými stoupáky).
|
|
Nahoru |
|
|
TomHlavinka
|
Napsal: úte 20.08.2019 10:54 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 29.10.2014 Příspěvky: 605 Bydliště: Litovel - Rozvadovice
|
jo srovnávám to se "starým" Xplorer II 3,8m - toho mám a lítám. Nemyslel jsem Explorer BF - ten jsem nikdy ani neřídil. Atypické podmínky jsem myslel, třeba vzdálený svah nebo místo kam je problém doletět, ale když tam doletím, tak mě to už unese. (Podhořany)
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: stř 21.08.2019 18:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
tomashr píše: Jo a poznámka na okraj (to Dalibor nebude slyšet rád) - ona se většinou Infinity 1700g bude vracet lépe i než Infinity 2200g, od jisté hmotnosti už růst opadání převládne nad růstem pronikavosti a při návratu se nakonec lehčí model dostane dál než těžší... To už musejí být naprosto atypické podmínky, aby to bylo jinak (silný vítr, ale v kombinaci s velmi silnými a pravidelnými stoupáky).
Já to nerozporuji a rád to i slyším. SSL si nechám na kravnutí na chalupě a Infinity na luxusnější polétání. SSL dostane v zimě nový pohon a předělávku instalace. Ale až bude Infinity Evo doma a letuschopná. Dneska dorazil Zepsus dual switch. Tak nejdřív to napíchnu na osciloskop a dva řízené zdroje. Zajímá mi jak se to bude chovat, když jedno napětí bude konstantní (BEC) a druhé pomaličku klesat bod napětí BEC (tzn jak dobře je udělaná hystereze a logika přepnutí) Nerad bych aby se stalo,že Zepsus přepne na BEC, baterka se odlehčí -napětí sezvedne a zase se to přepne na BEC až do rozkmitání .
Přílohy: |
WP_20190821_14_08_38_Pro.jpg [ 67.39 KiB | Zobrazeno 25859 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: pon 02.09.2019 14:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Protože jsem ve stavu čekacím (na éro... ) tak si aspoň hraju s vybavením. Na fotkách je test 10A sensoru pro měření napájení RX z větve přijímačových baterek. Větev napájení z regulátoru (BEC) má data přímo z YGE reglu Zajímalo mi jak přesný je 10A sensor od Rc-sense. Shoda s měřákem je perfektní. PS..věc na zamyšlení.!! Už jsem viděl hodně vybuchlých regulátorů. Vždy to s sebou vezme i BEC. A tím žíně do země je nevyhnutelná. V Infinity budou dvě větve napájení RX-přez Zepsus dual switch jednou větví pojede právě napájení z BEC. Hypoteticky...po 3h se vybije primární 2S-LiFe. Zepsus přepne na napájení z BEC reglu. Tomu jebne a vyhoří a vezme s sebou celý model. (přitom v primární baterii pořád bude trochu energie na bezpečné přistání). Tak mi napadlo tu sekundární větev odjistit pojistkou. Když buchne regl, tak buď napětí z BEC zmizí a Zepsus to přepne zpátky na přijímačovku, nebo regl napájení zkratuje, pojistka se přeruší a Zepsus to opět přepne na primární zdroj. Tak mi zajímá názor na tento málo pravděpodobný, ale pořád možný průbeh pruseru. Je ta myšlenka zcestná, či nikoli?
Přílohy: |
WP_20190901_13_25_20_Pro.jpg [ 67.3 KiB | Zobrazeno 25193 krát ]
|
WP_20190901_13_25_48_Pro.jpg [ 67.27 KiB | Zobrazeno 25193 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Janek2 a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|