úte 31.03.2020 18:53
Zdravím všechny,
chtěl bych požádat o radu, jak by měl vypadat háček na vlečné (1,5 m, elektro, alá Cessna), který by měl ovládací servo na křídle (spodní strana profilu). Chtěl bych s tímto érem vlekat větroně do 0,5 kg.
Jakékoliv zkušenosti jsou vítány.
Letu zdar! (I v této době.)
stř 01.04.2020 6:50
Já na 1,5m Beaveru mám pevné oko. Myslím, že není potřeba šňůru vypínat. Dá se s ní normálně přistávat. Závěs musí být na kabině. Nejlépe v těžišti vlečné. Vlečený kluzák letí nad vlečnou, proto nemůže být závěs pod křídlem.
stř 01.04.2020 7:27
janva9 píše:Já na 1,5m Beaveru mám pevné oko. Myslím, že není potřeba šňůru vypínat. Dá se s ní normálně přistávat.
Dovtedy sa chodí s krcahom po vodu...
To nie je koli tomu že by sa so šnúrou nedalo pristávať.
stř 01.04.2020 7:34
janva9 píše:Já na 1,5m Beaveru mám pevné oko. Myslím, že není potřeba šňůru vypínat. Dá se s ní normálně přistávat. Závěs musí být na kabině. Nejlépe v těžišti vlečné. Vlečený kluzák letí nad vlečnou, proto nemůže být závěs pod křídlem.
Vlwcny hacik musi byt aj na vlecnej. Koli bezpecnosti. A vzdy aspon 20° za taziskom.
stř 01.04.2020 8:06
Souhlas. Kousek za těžištěm je lepší.
V téhle velikosti modelů a trochu zkušenější piloty to vypínání není nutné. Vyzkoušeno. Mám víc než sto vleků a tak třetina byly dvojvleky. Šňůry dlouhé deset a dvanáct metrů.
čtv 02.04.2020 6:37
Díky všem za reakci a diskusi. Háček bude, a bude za těžištěm, servo min. 1,5 kg/cm asi bude lepší použít MG.
Letu zdar!