REX píše:
Je hezkej, už jsem na něj koukal večer a taky bych rád věděl víc technických informací, popřípadě fotky ze stavby
Možná,že jste četli o předchozím projetu K-65 Čáp,který mi dělá radost už dva roky.Viz :https://www.youtube.com/watch?v=EEkLB0O4WtI.
A protože se mi líbí československá letadla a jsem patriot,volím předlohy československých letounů.
Nyní něco o stavbě. Základ pevnostních dílů trupu je z částí překližky tl.3 mm. Je to taková bedničkna, která drží vše pohromadě a zní vedou vzad balsové podelníky,. Ty jsou polepeny deskami s polystyrenu tl.8 mm . Horní oblá část je z jednoho kusu Pol. tl .8mm. Přední část trupu je kryta 0.4 PSH folií s lisovaným předkem motoru. Celek trupu je pak potažen papírem Kablo. Křídlo s profilem RITZ a ocasní plochy, jsou vyříznuty z polystyrenu, zpevněné 2mm balzovými stojinami. Křídlo má hlavní nosník smrk 3,5x12 zpevněný uhlíkem. Potah opět kombinace Kabla a kancelářského papíru. Vše lepeno Herkulesem a Purexem. V namáhaných místech přiměřeně Epoxy. Celý model je pak potažen reklamní folií. Kabina je výlisek z vivaku 0,7 mm. Serva Corona na ocasních plochách a v křídle 9 gr. serva. Vše s kovovými převody.
Podvozek z ocelového drátu 3 mm a kola podvozku jsou tvrdé mechovky. Letová váha je opravdu 1197 gr. s tříčlánkem 2200 mAh. Uvažuji o čtyřčlánku,až budu lítat akrobacii.
Pohon je Ray 3548/5, regl. Yep 40A a vrtule APC 11,6