Autor |
Zpráva |
Amper
|
Napsal: stř 03.12.2014 8:25 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
Furt nad tim premejslim a jedna z veci co hraje roli je i umisteni akumulatoru.
Kdyz bude jeden uprostred tak nemam problem treba s telemetrii. Kdyz bude v gondolach tak muzu sundavat kridlo protoze bych potreboval pet dratu a to neni problem (3x signal a k tomu +- pro prijimac) sfouknout jednim MPX konektorem.
Vidim to tak ze to dostanu do stavu blizkemu ARF stavenicim (coz zabere kurevsky hodne casu) a pak se rozhodnu finalne.
Pro sundavaci kridla hovori lepsi preprava. Uzkej trup plus kridla strcim do auta pri polozeni jedne sedacky. Kdyz tam bude centroplan s gondolama tak uz musim sundavat tu sirsi cast zadni sedacky
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
jyrry
|
Napsal: stř 03.12.2014 11:06 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Amper píše: ... Kdyz tam bude centroplan s gondolama tak uz musim sundavat ... já ve Fabii položím obě části, jinak si neškrtnu... ale radši tohle než všechno rozpojovat a spojovat, včetně tlakového vzduchu... Aku bych se přimluvil do gondol - na B-25 je tam dám taky, je při tom nejkratší vedení aku-regl-motor a nemusím spojovat nic silového někde jinde. Hmoty v gondolách přispívají k příčné "setrvačné stabilitě" - není to tak choulostivé na vítr...
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Amper
|
Napsal: stř 03.12.2014 12:35 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
Podvozky budou urcite elektricke ale mas pravdu takze jeden drat pro podvozek Pokud to teda neudelam tak ze do kazde gondoly strcim jeden prijimac
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
jenda12
|
Napsal: stř 03.12.2014 15:33 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 18.6.2014 Příspěvky: 131
|
jyrry píše: já ve Fabii položím obě části, jinak si neškrtnu... ale radši tohle než všechno rozpojovat a spojovat, včetně tlakového vzduchu...
Aku bych se přimluvil do gondol - na B-25 je tam dám taky, je při tom nejkratší vedení aku-regl-motor a nemusím spojovat nic silového někde jinde. Hmoty v gondolách přispívají k příčné "setrvačné stabilitě" - není to tak choulostivé na vítr... Já mám zase vyzkoušeno,že pohonné aku umístím do čumáku.Má to své výhody: Nemusím dovažovat olovem v čumáku,abych dodržel těžiště. Tím bych zbytečně zvýšil celkovou hmotnost modelu. A možná, že když by bylo tvrdší přistání,baterky svojí kinetickou silou,více namáhají spojení trupu s křídlem v případě baterek v gondolách.A při pádu je to jasné,berou sebou vše,co jim přijde do cesty!
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: stř 03.12.2014 15:39 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Amper píše: ... Pokud to teda neudelam tak ze do kazde gondoly strcim jeden prijimac Aaaaa, to je jedna z mých zvažovaných cest
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: stř 03.12.2014 15:43 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
jenda12 píše: Já mám zase vyzkoušeno,že pohonné aku umístím do čumáku.Má to své výhody: Nemusím dovažovat olovem v čumáku,abych dodržel těžiště.... Ani já ne, mám baterky těsně za motory, v motorovém loži. jenda12 píše: ... když by bylo tvrdší přistání, baterky svojí kinetickou silou, více namáhají spojení trupu s křídlem v případě baterek v gondolách.... No já nevím, já mám v gondolách podvozky a ty to chytí, nějaký ten šťouchanec. V přídi trupu to dostane jen příďák a k tomu dvojitou nálož jenda12 píše: A při pádu je to ... úplně jedno, pak je na guláš všechno Pochlub se svým dvoumotorákem, ať se podíváme na konkurenci
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
jenda12
|
Napsal: stř 03.12.2014 15:58 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 18.6.2014 Příspěvky: 131
|
jyrry píše: Ani já ne, mám baterky těsně za motory, v motorovém loži. No já nevím, já mám v gondolách podvozky a ty to chytí, nějaký ten šťouchanec. V přídi trupu to dostane jen příďák a k tomu dvojitou nálož úplně jedno, pak je na guláš všechno Pochlub se svým dvoumotorákem, ať se podíváme na konkurenci Rád bych ti to ukázal,ale zapoměl jsem ,jak se sem dávají fotky.Jednou jsem tady zveřejňoval fotky L-29 Delfín v EDF vlákně. Fotky AERO Ae-45 ti rád ukážu...Tak mi troch připomeň,jak se to dělá.Díky
|
|
Nahoru |
|
|
jenda12
|
Napsal: stř 03.12.2014 17:50 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 18.6.2014 Příspěvky: 131
|
Příloha:
P7127277.JPG [ 154.59 KiB | Zobrazeno 1263 krát ]
[quote="jyrry"][/quote] viewtopic.php?f=121&t=43650[/q Díky,tady posílám pár fotek Aera Ae -45 v podobě,jak kdysi létala v aeroklubu České Budějovice...
Přílohy: |
P7127281.JPG [ 95.36 KiB | Zobrazeno 1263 krát ]
|
P7127285.JPG [ 128.96 KiB | Zobrazeno 1263 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
jenda12
|
Napsal: stř 03.12.2014 18:00 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 18.6.2014 Příspěvky: 131
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: stř 03.12.2014 18:01 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10764 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Osobně se domnívám, že 15% profil je na elektrolet zbytečně tlustý. Bombardér je spíše "větroň". Klidně bych uvažoval nad 10% profilem na konci, 12% u motorů a 15% v centroplánu. 15% z pevnostních důvodů. Pokud nebude pevnost zajištěna přes nosný potah, ale nějaké trubky, tak i centroplán 12%.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|