Autor |
Zpráva |
RCTOM
|
Napsal: ned 05.02.2017 21:04 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.2.2015 Příspěvky: 281
|
Lepe bych to neřekl ))))
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
tratonah
|
Napsal: pon 06.02.2017 0:25 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.12.2016 Příspěvky: 312 Obrázky: 0
|
FilipV píše: Vždycky se najde někdo, komu se zdají nýty velké, nebo malé, plátno moc, nebo málo napnuté... Kyselo moc kyselé... Je to pořádná mašina, já jsem bohužel otrokem stavebnic, neschopnej něco postavit. Dnes bylo ale krásně No to záleží jakýma očima se na to podíváš z pohledu pilota bych do téhle mašiny s takto uvolněnými zapuštěnými nýty nevlez ani za zlatý prase z pohledu ortodoxního maketáře je všechno špatně z pohledu kitaře je to onýtovaný jak parní lokomotiva , či stavebnice Helleru neblahé paměti Důležité je ale, že se to líbí tvůrci a já osobně si myslím,že povrchovka a patina ten povrch sladí k nerozeznání od zde prezentovaného surového stavu. Holt jsou trendy co nejvíce členitý povrch , čím víc nýtů,tím víc adidas atd. Každopádně,za mne je to takřka umělecké dílo .
|
|
Nahoru |
|
|
RCTOM
|
Napsal: sob 04.03.2017 11:01 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.2.2015 Příspěvky: 281
|
|
Nahoru |
|
|
epox
|
Napsal: pon 06.03.2017 10:23 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 23.10.2013 Příspěvky: 180 Bydliště: Zlín Obrázky: 5
|
Rád a se zájmem sleduji toto vlákno a velmi ti fandím, nechci proto opravdu prudit, jen mě to připadá jako škoda tak překrásné práce. více foto na http://www.aviation-pics.de/w_a_fw_190a-8.html
Přílohy: |
60f2be978e8c.jpg [ 117.12 KiB | Zobrazeno 2559 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
epox
|
Napsal: úte 07.03.2017 11:38 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 23.10.2013 Příspěvky: 180 Bydliště: Zlín Obrázky: 5
|
já jsem měl na mysli hlavně to nýtování, na originále nejsou nýty vůbec vystouplé, spíše naopak jsou zapuštěné
|
|
Nahoru |
|
|
RCModely
|
Napsal: úte 07.03.2017 14:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.3.2005 Příspěvky: 855 Bydliště: Vinohradská 48 Praha 2 ČR
|
RCTOM píše: Ahoj, já vím že těch fotek letadel je mraky a všude trošku jinak. Já jsem koupil výrobní plány, kterých se snažím držet a měním je podle toho, aby šly dobře udělat formy. Jestli myslíš výšku závěru haubny tak podle plánů, kterých se snažím držet jsou v měřítku odskočeny. Boule na krajích tam nejsou kvůli zjednodušení formy, po vylaminování je bude možno dolepit. Je to můj prví projekt, který dělám z forem tak se pořád učím a tak to dělám jednodušeji. Držet se ,,nějakého,, výkresu není dobré, autor kolikrát nakreslí úplnou blbost, kterou od sebe ostatní obkresluji. Myslel jsem, že mám luxusní podklady na Avengera, v kterých byla obráceně výškovka, rozdíl délky trupu z bokorysu a pohledu z vrchu rozdíl 2cmm na délce trupu 30cmm a plno dalších nepřesností, po kontrole s fotografiemi šly zvětšované role do krbu. Pokud maketa, tak fotka má přednost, pokud maketa, tak fotky jednoho letadla. Samozřejmě, pokud ti na tom nezáleží a nemusíš to mít přesně platí tvoje věta : Je to můj projekt. Na první celokompozitový projekt úžasné, že nemáš zmetky. Fandím ti!!!
|
|
Nahoru |
|
|
RCTOM
|
Napsal: úte 07.03.2017 20:54 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.2.2015 Příspěvky: 281
|
K nýtování...jak jednoduše je tedy udělat? Zkoušel jsem hliníkovou fólii a do ní klepat trubičkou nýtky, to je ale takové práce, že by rok nestačil. Nyní to dělám jinak a stačí jednou přejet smirglem a žádné tam nejsou. I když to na fotkách vypadá jinak, nýty nejsou tak vystouplé. Co se týká plánů, tak jsou to koupené originál výrobní plány když je za války stavěli a mám asi tisíc dokumentů se všema součástkama a tam je i plán nýtu, podle kterého to beru.
|
|
Nahoru |
|
|
tratonah
|
Napsal: stř 08.03.2017 18:58 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.12.2016 Příspěvky: 312 Obrázky: 0
|
RCTOM píše: K nýtování...jak jednoduše je tedy udělat? Zkoušel jsem hliníkovou fólii a do ní klepat trubičkou nýtky, to je ale takové práce, že by rok nestačil. Nyní to dělám jinak a stačí jednou přejet smirglem a žádné tam nejsou. I když to na fotkách vypadá jinak, nýty nejsou tak vystouplé. Co se týká plánů, tak jsou to koupené originál výrobní plány když je za války stavěli a mám asi tisíc dokumentů se všema součástkama a tam je i plán nýtu, podle kterého to beru. No na kitech používáme tzv.nýtovací kolečko http://www.radubstore.com/index.php?mai ... b6aec170c1Což by šlo použít na tu hliníkovou fólii, nebo na měkčí povrch kopyta. Zapuštěný nýt , jeli správně utažen,tak hlavička kopíruje povrch vrchní části plechu . Vesměs je ale skutečnost taková,že je mírně utopen a navíc většina nýt.spojů byla přetmelena což ještě víc znesnadňuje napodobení skut.stavu . Časem různé spoje na provozních mašinách měly defekty,uvolněné nýty , utržené atd.Proto jsou někde ty spoje dost viditelné a někde ne. Navíc je dnes doba,která si vyloženě vnucuje i neexistující detaily.Já bych to nechal tak jak to je.Již jsem psal že povrchovka a patinování to dost změní .
|
|
Nahoru |
|
|
RCTOM
|
Napsal: čtv 09.03.2017 20:22 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.2.2015 Příspěvky: 281
|
Tak kopyto na kabinu se rýsuje.
Přílohy: |
Kabina kopyto.jpg [ 42.58 KiB | Zobrazeno 2069 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
RCTOM
|
Napsal: pon 13.03.2017 21:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.2.2015 Příspěvky: 281
|
|
Nahoru |
|
|
RCTOM
|
Napsal: čtv 16.03.2017 20:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.2.2015 Příspěvky: 281
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|