Autor |
Zpráva |
Amper
|
Napsal: stř 06.09.2017 16:17 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
hele muzes zkusit jeste jednu vec - vem ten bec a zabal ho do alobalu. Nejdriv ho nech jen tak a pak to zkus pripojit k zemi. To ti ukaze zda by ti fungoval ten RF lownoise SBEC (je to normalni sbec ale je zabaleny do plechu). Pak se muzes rozhodnout jak dal. Jak jsem psal - pouzival jsem ho na Spartanovi s MC-22s/C-17 na 40Mhz a zadne podobne problemy jsem nemel. Mam to letadlo do ted a ten sbec je tam taky do ted Prijimac jsem mel 10cm od becu, antena byla nejbliz tak 7cm a pak sla dozadu na smerovku (prijimac a bec byly v centroplanu). Ten SBEC bral napeti z 4S LiFe nebo 3S Lipo a je na nem 8 serv (9 - 18g)
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
pidrman
|
Napsal: úte 26.12.2017 23:20 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 29.4.2005 Příspěvky: 321 Bydliště: Žatec
|
Ahoj
Něco mam, Pošli mi na pidrman@seznam. cz mail jakou verzi chceš. Ty čumáky jsou pakárna, co vyrobená serie, jiný motor a čumák.
Honza
|
|
Nahoru |
|
|
Steve
|
Napsal: stř 10.01.2018 18:49 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.4.2017 Příspěvky: 1030 Bydliště: Napajedla
|
Želivák píše: Ahoj, nemáte někdo monografii PC 6 Porter? Jde mi o rozdil mezi tvarem motorového krytu ... moc by mi to pomohlo Chceš Porter nebo Turbo Porter? Porter byl kdysi dávno v Modeláři (někdy okolo 1964), pak snad ještě v některém RCx, ale to si nějak neuvědomuju... Řekl bych, že by neměl být zásadní problém něco vhodného sehnat. Na Turbo Portera vyšla monografie v APKR, číslo z hlavy ale nevím.... Myslím, že ji kreslil Zdeněk Klimeš.
|
|
Nahoru |
|
|
Želivák
|
Napsal: sob 20.01.2018 22:00 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.2.2007 Příspěvky: 239 Bydliště: Havl. Brod Obrázky: 4
|
Stavím Turbo Portera, r.3200 mm, je cca na 60cmm motor. Prodal sem si vlečnou a tak bych chtěl udelat změnu a použit motor okolo 100-120 cmm, ale tam už bude vycházet těžiště moc spatně. Proto chci udelat klasickou verzi. Navic , v muzeu v Luzernu je moc hezká předloha. Taky si myslím že kdysi vyšla monografie v Modeláři, r. 1963 -65? ale zase takový archív nemám.... Nějak se k tomu nemohu propracovat.... Předpokládám, že kromě motoru je zbytek trupu stejný.
|
|
Nahoru |
|
|
Steve
|
Napsal: sob 20.01.2018 23:37 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.4.2017 Příspěvky: 1030 Bydliště: Napajedla
|
Mohl být za křídlem prodloužený, kvůli vyvážení - ale to by mělo být patrné i běžného náčrtku a ten sehnat určitě jde. Pěkných kousků je... na netu určitě. Já jsem si fotil Turkův stříbrný; hezký je i rakouský s papouščím motivem - taky spousta fotek...
|
|
Nahoru |
|
|
janva9
|
Napsal: pon 22.01.2018 11:31 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.8.2009 Příspěvky: 1205 Bydliště: západočesko Obrázky: 38
|
Trup za křídlem by měl být stejný. Turboprop je lehčí něž písťák. Proto je taky tak vystrčený do předu.
_________________ Ground Penetration Tester
|
|
Nahoru |
|
|
Steve
|
Napsal: úte 23.01.2018 0:56 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.4.2017 Příspěvky: 1030 Bydliště: Napajedla
|
To já jen pro sichr. Z-37 a Z-137 jsou taky různě velké
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: úte 23.01.2018 8:06 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2717 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Z-37 a Z-137, to je úplně jiná kapitola. Ta éra se ve skutečnosti liší asi 80-ti procenty dílů.
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: úte 23.01.2018 12:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Co myslíš těmi 80% mezi Z-37 a Z-137? Můžeš to víc popsat? Já měl za to, že je rozdíl jen v čumáku, motoru a vingletech na křídle.
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: úte 23.01.2018 16:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Jó něco už vidím. zkusím si to dát na sebe a vyštrachat nějaká TTD. Díky
|
|
Nahoru |
|
|
janva9
|
Napsal: úte 23.01.2018 22:35 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.8.2009 Příspěvky: 1205 Bydliště: západočesko Obrázky: 38
|
Z-37T má z Áčka jen podvozek, trochu upravený stabilizátor dostal vzpěry a kýlovku. Ta je vyosená na druhou stranu. Z-137 má proti Téčku zesílený centroplán a větší kola z Albíka. Těch změn je víc ale jsme OT.
_________________ Ground Penetration Tester
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: stř 24.01.2018 8:47 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2717 Bydliště: Ústí nad Labem
|
To Lark: Kratší dobu jsem pracoval v Moravanu, když se ještě Z-137T vyráběl.
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: stř 24.01.2018 11:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Díky, už je mi to jasný a našel jsem si i tech. data, ale nebudeme to tady dál zaplevelovat.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|