Tomix,
ja by som Jyrryho rady bral veľmi vážne, pretože nepoznám iného modelára, ktorý by mal toľko vedomostí a praktických skúseností s viac-motorovými modelmi.
Tiež máme niekoľko viac-motorových modelov a tiež sme riešili v podstate rovnaké problémy ako ty teraz.
Do dvoj-motorového vetroňa DG-808S (
http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... cast-zaver ) by patrila 5-článková LiPol (dokonca 2 paralelne), ale keďže by sme ich nepoužili už do žiadneho iného nášho modelu, riešili sme dilemu, či 4-článkové, alebo 6-článkové, ktoré máme aj v iných modeloch.
Napokon sme sa rozhodli pre 6-článkové s tým, že obmedzíme rozsah plynu.
Teoretickým rozborom nám vyšlo, že by to bolo to isté (dokonca trochu lepšie), ako keby sme napätie 6-článkovej batérie znížili na hodnotu 5-článkovej nejakým výkonovým spínaným meničom.
Ale tvojej B-25-ke sú bližšie naše C-130 Herculesy. Máme 3:
2-metrový s hmotnosťou okolo 3kg (
http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... och-hotovo ).
Poháňaný je 4-mi motormi Turnigy Aerodrive D2830/11 - 1000Kv s vrtuľami 9x6. Napájaný je 3-mi paralelne prepojenými 3-článkovými Turnigy 2200mAh 20C.
Tento pohon je pre tento model primeraný - model nie je ani premotorovaný ani podmotorovaný.
2,5-metrový s hmotnosťou medzi 3 a 4kg (
http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... 0%93-2cast ).
Poháňaný je rovnakými 4-mi motormi Turnigy Aerodrive D2830/11 - 1000Kv ako predchádzajúci model, avšak s vrtuľami 10x6. Aj napájaný je rovnako 3-mi paralelne prepojenými 3-článkovými Turnigy 2200mAh 20C.
Tento pohon je však pre tento model tak povediac "na hrane".
Vďaka tomu je však jeho letový prejav famózny: viď videá v tom článku.
2,5-metrový s hmotnosťou medzi 7 a 8kg (
http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id= ... ruhu-sancu ).
Poháňaný je 4-mi motormi RAY C3548/06 Kv = 790 s 4-listými vrtuľami Dynam 10,5x8.
Napájaný je 4-mi paralelne zapojenými 4-článkovými LiPolkami Turnigy 2650mAh 20C.
Tento pohon je pre tento model primeraný, ale odber sa pri štarte bez problémov "prehupne" cez 100A.