ondřej píše:
No, asi tak, kdyby mě to bylo řečeno, tak se neptám. Vyosení dělám u sportovních modelů podle zkušenosti, ale s maketovýma krabicemi nemám zkušenost. Bude tam maketový oplechování a tak bych nerad pořád předělával otvor pro hřídel motoru. Zatím jsem dostal dva typy. Jeden s vyosením 2, -2° a druhý úúplně bez. Lítá to oboje, bohužel nevím jak se s tím perou při letu
Asi tak .. jsi reditel, toz se muzes rozhodnout, kde informaci ziskas.
Pokud bys koupil model ,nebo sadu vyrezu ode mne , docela by mne mrzelo, kdybys mel takove zaklady resit s kymkoli jiym.
Proto se snazim ,aby zakaznik jeste pred nakupem mel vsechny potrebne informace k dispozici ( osobni komunikace) ... neprodavam zajice v pytli.
Pokud presto vznikne nejasnost, jsem rad za zpetnou komunikaci se zakaznikem... vede to k doplneni souboru informaci pro dany vyrobek ve prospech uzivatelu.
Pozn. nadale si vsak myslim, ze stavitel takoveho modelu by mel levou zadni ovladat zaklady stavebni mechaniky a mechaniky letu, tj. neptat se sousedu co a jak, ale mit nastudovano, proc prave tak.
Empirie je dobra, ale ... koukl ses na clanky (ohledene tveho dotazu), co visi na mem webu?
Kazdy jsme sam svuj, mame ruzne pilotni potreby,zkusenosti atd. Toz by jsme meli mit letadla odladene pro sebe a svou povahu. Tomu pak odpovida i rozdilene serizeni, motorizace atd, no ne?
Podle vyse uvedene odpovedi zkusenosti mas hafo , tak v cem problem? veka1