|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
XDan
|
Napsal: ned 06.09.2020 11:34 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 24.1.2018 Příspěvky: 159 Bydliště: ČR, v blízkosti Olomouce
|
V zásadě je nejdůležitější, aby karburátor seděl v klikové skříni těsně kvůli nemožnosti přisávání vzduchu tímto přechodem. Oba karburátory které máte k dispozici jsou určené pro vyšší obsahy, než je váš OS, možná proto budete muset vnitřní otvor karburátoru vyvložkovat na menší průměr, vložka se dá zajistit proti pohybu palivovou jehlou, jenž prochází skrz karburátor kolmo k jeho ose. Pro první pokusy postačí neupravený menší typ o průměru 7mm. Dále bude možná potřeba zhotovit vložku do sacího otvoru v klikové skříni, z důvodu malého průměru otvoru tělesa karburátoru. Je možné, že průměr otvoru sání a průměr dříku karburátoru bude v rámci malé tolerance shodný a proto nebude vložka do sání potřeba. Karburátor zajistíte stejně jako nynější RC karburátor šroubem směřujícím kolmo k ose karburátoru, zkrátka do venturiho trubice vyvrtáte ve vhodné výšce kolmo na osu otvor, do něhož vyřežete závit shodný se závitem pojišťovacího šroubu nynějšího RC karburátoru. K venturiho karburátoru vám ještě chybí palivová jehla. Jaký je účel vaší úpravy?
_________________ danielskop.xf.cz
|
|
Nahoru |
|
|
David Krnov
|
Napsal: ned 06.09.2020 11:44 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.12.2017 Příspěvky: 178 Bydliště: Krnov
|
Dodělávám druhého, super odlehčeného F2Bečkového Vectora od Brodaka. Mám už jednoho Vectora a mám tam motor Brodak 40 a létá super. Akorát moc nefunguje ten systém 4-2-4. Ke konci už jede jenom ve dvojkovém režimu. Je bez tlakování. Možná je štatná i nádrž ( origoš Brodak ).
No a ten OS max mi už druhým rokem leží v dílně zbytečně.
|
|
Nahoru |
|
|
igorb
|
Napsal: ned 06.09.2020 15:20 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2007 Příspěvky: 4785 Bydliště: SK Bratislava
|
Ano, chyba tryska, a na tento motor su to velke priemery, ale to sa da riesit jednak vlozkou, ale aj tryskou vecsieho priemeru. Tesnit sa da o kruzkom, ktory musi ale spravne sediet.
Tryska moze ist kludne kartrom, nemusi to byt srobovane, tak ako je to mam na obrazku.
Problem s 4-2-4 moze byt u tychto motorv dany konstrukciou, vhodnejsie boli starsie motory FP. To ochudobnovanie moze byt dane aj nevhodnou nadrzou, ovzdusnenie treba viest do striesky. Moze to byt aj prehrievanim motora. Moze to byt aj nevhodnym tlmicom, hlavne vystupnou dierou. Toto su R/C motory, ktore su ladene skorej tak aby sa drzali v 2-2-2 rezime.
Ovzdusnenie ma byt bez tlaku, len trubka orientovana proti prudu vzduchu aspon centimeter alebo dva od trupu, ak to blbne, stale je mozno prejst na tlak z vyfuku a skorej bohate 2-2-2. Takyto motor bude potrebovat skorej male stupanie, videl by som to tak 4" az 5", radsej tie 4".
Přílohy: |
DSC06025.JPG [ 121.46 KiB | Zobrazeno 6819 krát ]
|
DSC06026.JPG [ 76.57 KiB | Zobrazeno 6819 krát ]
|
DSC06027.JPG [ 91.79 KiB | Zobrazeno 6819 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
David Krnov
|
Napsal: pon 07.09.2020 8:02 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.12.2017 Příspěvky: 178 Bydliště: Krnov
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|