Autor |
Zpráva |
dt
|
Napsal: pon 08.09.2014 13:29 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2005 Příspěvky: 1151 Bydliště: Hlučín, CZ
|
2952 píše: já myslím, že naopak-chybami se člověk učí! Problém je, že některé chyby jde udělat jenom jednou.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
PatMat
|
Napsal: pon 08.09.2014 13:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.6.2010 Příspěvky: 730 Bydliště: Praha 10
|
dt píše: Problém je, že některé chyby jde udělat jenom jednou. No a proč se nepoučit z chyb ostatních? Tady je celé vlákno http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=11&t=38492 Pat
_________________ Futaba T14SG Velox II, Piper clipped w., Bücker 133 Jungmeister, Slow Poke
|
|
Nahoru |
|
|
MarthiR
|
Napsal: pon 08.09.2014 14:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2011 Příspěvky: 2574 Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR Obrázky: 6
|
Celkově ne jen od 50 kubíku i 6,5 žhavík by pěkně pokousal z ostrou APC vrtuli
_________________ Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: pon 08.09.2014 15:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Já teda uvazuju i 7,5 žhavíka kšandou přes obě půlky výškovky a směrovku. Odvázání je otázka chvilky, když už mám rádio na krku. To riziko mi za to nestojí. Navíc teď už mám na rádiu i blokování plynu vypínačem s pojistkou (MC-20 HOTT) a na benzín ještě vypínač zápalka.
|
|
Nahoru |
|
|
Dejfak
|
Napsal: pon 08.09.2014 16:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.3.2007 Příspěvky: 5413 Bydliště: Praha Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Nedávno jsem zahléd modeláře jak měl 3m éro zakolíkované o VOP Kolíky vyndal a chcíploto, na další start je tam už nedal. Nic se tedy nestalo, zatím.... Ale prostě to tak je.... Takže ty nehody se budou stávat pořád. Modeláři jim jdou doslova naproti...
_________________ Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....
|
|
Nahoru |
|
|
LittleFalco
|
Napsal: pon 08.09.2014 16:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.9.2012 Příspěvky: 1096 Bydliště: Šumná Šumava Obrázky: 2
|
Je to i o velikosti modelu. Ja, kdyz jsem zacinal, tak jsem trapil jedena pulku. Pak ctyri roky 2,5 v upoutancich a kdyz jsem zacal letat 3,5 cm, tak jsem si pripadal, ze ridim raketu. Kdo mel ero na 6,5, tak to byl hodne velky model a Raduga desitka byl nejvetsi motor, co se tu dal koupit. Dneska jsou motory i modely stejnych modelaru nasobne vetsi. Bohuzel i stejne tak i nasledky karambolu..
_________________ Zpátky doma, v kopcích :-)
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pon 08.09.2014 22:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10493 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Tak jsem se poučil a dnes už sebou měl popruh akorát jsem sundal mincíř na měření tahu. Je dost dlouhej, takže přehození přes půlky výškovky není po postrčení modelu kousek nazpátek žádnej problém. Ještě by to chtělo ten blok plynu. FX30 ho fabricky pro plošníky nemá. Ve vrťasech je, ale mixy z vrťasu nejsou pro plošníky k dispozici. Včera jsem večer bádal, jak to udělat a co o tom píše manuál. Popsaný je pouze blokování plynu pro elektriku, tak že se offsetovým mixem přečte "trvalá hodnota" -250% z přepínače a tím se hodnota plynový páky -100% až +100% posune na -150% což zaručí, že se elektromotor v žádným případě neroztočí. Jenže pro karbec to jaksi nejde použít. -100% plynový páky je chcípnutí motoru, -89% přistávací a startovací volnoběh a -79% je spolehlivej letovej volnoběh. Tohle je problém vyloženě pro FX30 -káře nejspíš jako ZDZD. Nějak nemůžu přijít na to, jak to blokování realizovat. Ideální by bylo, po zapnutí blokování přimixovat k plynu křivku s hodnotou 0% od hodnoty -79 až -100%, tím by se plyn v rozsahu volnoběhu neovlivňoval ale co s tím rozsahem -79 až +100% mě vůbec nic nenapadá. Chtělo by to asi do toho míchat inverzi plynový páky ale to je už moc vyšší dívčí. Neporadíte prosím někdo? Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaA
|
Napsal: úte 09.09.2014 5:28 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.8.2008 Příspěvky: 6893 Bydliště: Moravský kras
|
Udelej si druhy letovy rezim s krivkou plynu.
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: úte 09.09.2014 9:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10493 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Taky řešení, ale už tam 3 režimy mám abych se v nich zachvíli neztratil. Jasně, udělat kopii režimu co hlavně lítám, pojmenovat "blok plynu", udělat ho separátní a s nejvyšší prioritou aby fungoval nad všemi ostatními režimy. Na režim let a přistání, který se liší jen velikostí volnoběhu to funguje dobře ale přestal chodit režim sytič, kde se mixem povoluje zapnutí sytiče jen při ubraném plynu aby při nouzovým chcípnutí sytičem neodešlo Walbro a taky přestal chodit mix v režimu hulení, kde se podle plynový páky řídí otáčky pumpy a do toho se dá ještě další lineární funkcí přimíchat srmost křivky poměru plyn-pumpa. Pokud upravím priority, tak sytič a hulení chodí ale v režimu sytič a hulení zase nejde blokování plynu. Nevím kde je dílo... Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|