To "kdy" není skoro vůbec důležité. Teda pro modeláře.
S tím přechodem z jednoho pracovního režimu nosného rotoru do druhého je to složité. A tak moc složité, že ani v konstrukčních kancelářích si nebudou přesně jistí tím "kdy přesně".
Sprostá definice: Asi tehdy kdy začne list NR využívat možnosti pohybu v ose vztlakového a odporového závěšení.
To je informace jako řemen ...... viď
.
Daleko důležitější je pro Tebe to, abys věděl co který režim pro nosný rotor znamená a co se asi na něm zhruba děje. A z toho odvodil jisté potřebné úkony i na modelu heli.
Jen tak pro zajímavost ....
Bude záležet na těchto věcech - nebo se mi zdají jako ty, které to budou nejvíce ovlivňovat.
- Velikost vrtulníku - popřípadě z toho odvozená konstrukce rotorové hlavy. (Nosný rotor: Tuhý / polotuhý / kloubový)
- Okolní prostředí ve kterém se "letící" vrtulník nachází. ( pozorvateli stojícímu na zemi a se zdá že vrtulník letí ..... ale on neletí
)
No .....