Autor |
Zpráva |
jozefbb
|
Napsal: sob 10.05.2014 21:20 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Kolegovia , co sa vyznate v 2 plosnikoch, aky moze mat vplyv na letove vlastnosti u dvojplosnika ked horne kridlo bude ulozene o 4 cm vyzsie , ma byt 32cm a je 36cm ostatne je zachovane
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
HonzaS
|
Napsal: sob 10.05.2014 22:21 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Bude to mizerněji létat výkruty, vzpínat se na rychlosti a možná hůř vypadat.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
jozefbb
|
Napsal: ned 11.05.2014 7:04 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Dik, vzpina sa ako kon, podcenil som to, pretoze centroplan som povodne chcel uchytit natvrdo , bez moznosti dostavenia, potom som to dorobil a cele sa to zvysilo, kombinacia vetra, taziska a ulozenia a tu je vysledok . No na zalietanie idealna kombinacia. Ked sa to vzpinalo aj po vetre , tak som okamzite isiel dole. Nastastie to dobre dopadlo a prerobenie je jednoduche, ale bol to boj vo vzduchu, kolega v tom vetre nedokazal DR1 vratit na pristatie, capol tiez do pola, ale s pochramanim. Ale takyto let som teda este nemal.
Naposledy upravil jozefbb dne ned 11.05.2014 7:13, celkově upraveno 3
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: ned 11.05.2014 7:10 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: ned 11.05.2014 7:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
Podla mna ma na tom aj zle tazisko. Je to velmi vratke. Na dvojplosniku sa meria tazisko nie na kridlach, ale v strede medzi kridlami. Dalsia vec co ovplyvnuje letove vlastnosti su uhly nastavenia.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
jozefbb
|
Napsal: ned 11.05.2014 7:20 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
LV, mas uplnu pravdu, aj to som zle odmeral, chybalo mu 3/4 kg
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: ned 11.05.2014 8:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
jozefbb píše: LV, mas uplnu pravdu, aj to som zle odmeral, chybalo mu 3/4 kg 3/4kg je dosť veľký problém aj pre trojmetrovku
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
jozefbb
|
Napsal: ned 11.05.2014 9:39 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Tazisko hadam vyriesim tak, ze motor posuniem cca o 1cm dopredu, bude treba menej zavazia a to horne uz prerabam bude vo vyske ako ma byt, teda o 4cm nizsie skracuje sa lahko na predlzenie by bolo treba vyrobit vsetko nove
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: ned 11.05.2014 9:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
jozefbb píše: Tazisko hadam vyriesim tak, ze motor posuniem cca o 1cm dopredu, bude treba menej zavazia a to horne uz prerabam bude vo vyske ako ma byt, teda o 4cm nizsie skracuje sa lahko na predlzenie by bolo treba vyrobit vsetko nove Ja používam nastavenie: horné krídlo 0až+0,5°a spodné krídlo +1,5až+2°. Uhol nastavenia spodného krídla ovplyvňuje samotná výška (vzdialenosť) krídiel od seba a aj stupnenie krídiel.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
jozefbb
|
Napsal: ned 11.05.2014 10:08 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
V plane bolo dolne +2 horne +1, to som sa snazil dodrzat, hlavny problem toho skoro neriadeneho letu bol asi tazisko, profil kridla je tam z planu B534 od Cerneho , tu som hadam neurobil ziadnu capinu, to preto, ze toto mi doniesom kamarat vyfrezovane, tak, ze si ulahcim pracu, rozmer sedi
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: ned 11.05.2014 10:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
jozefbb píše: V plane bolo dolne +2 horne +1, to som sa snazil dodrzat, hlavny problem toho skoro neriadeneho letu bol asi tazisko, profil kridla je tam z planu B534 od Cerneho , tu som hadam neurobil ziadnu capinu, to preto, ze toto mi doniesom kamarat vyfrezovane, tak, ze si ulahcim pracu, rozmer sedi Profil (nech je akýkoľvek) v tvojom prípade je v tom nevinne.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
OrDa
|
Napsal: ned 11.05.2014 14:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.1.2010 Příspěvky: 861 Bydliště: Praha 4
|
Větší vertikální vzdálenost křídel sníží indukovaný odpor a zvýší strmost vztlakové křivky. V tomhle případě nepříliš významně. U nás na vsi zálet ve vichřici neprovádíme.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: ned 11.05.2014 14:19 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
OrDa: Ale jak jsem psal, pozitivní vlastnosti mohou být (a nejspíš budou) překompenzovány negativními. Je na pilotovi jak dobré letové vlastnosti požaduje, ale aby z toho pak nebyla nějaká potvora co se musí pořád korigovat.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|