Pravidla fóra
Než položíte dotaz, jaký vysílač koupit, tak pročtěte zde již napsané, ať se témata neopakují. Do názvu tématu uveďte, které vysílače zvažujete. Myslete na to, že výběr vysílače je otázkou osobních preferencí!!!
Autor |
Zpráva |
MarthiR
|
Napsal: ned 24.07.2016 8:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.4.2011 Příspěvky: 2574 Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR Obrázky: 6
|
Dobrá tak výrok na celý život je blbost ale na delší čas ba dokonce na trošku delší čas, když si vemu že starou žadu MC měli a možna i maji lidé víc jak 10 let
_________________ Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
jyrry
|
Napsal: ned 24.07.2016 9:41 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Bořík píše: Admine prosím promaž to ... Bořík píše: ... nestojí to vůbec za pozornost se tím zdržovat... Asi tak...
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: ned 24.07.2016 12:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
šel bych do jeté DX6 a k tomu čínské orange R615x přijímače. Do lodky, auta a nějakého houboletu to bude bohatě stačit a nastaví to průměrná opice i bez manuálu, narozdíl od optica, ke kterému když zapomeneš manuál doma, na letišti skoro nic nenastavíš. Umí to vše, co může průměrný modelář potřebovat a ještě dalších 10 let to bude modeláři s lodičkou a nějakým epp akrobatem, nebo větroněm stačit. Pokud přejdeš na vyšší level, prodáš za stejnou cenu, jako jsi koupil a pokud zůstaneš u spektra, zůstanou ti i všechny přijímače. Na tom dost lidí prodělá i gatě, když pak musí kvůli postupu výše měnit celý systém a prodává 10 přijímačů za zlomek nákupní ceny.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
nino555
|
Napsal: pon 25.07.2016 10:46 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 22.7.2016 Příspěvky: 7
|
Pánové děkuji Vám za postřehy, nicméně 100 lidí - 100 chutí. S výběrem jsem na tom stejně jak na začátku . Můžu mít dotaz na majitele číňanů FS-i6? Zdali jde vysílač předělat tak aby se plyn vracel na nulu pro případ použití na auto, loď? Nebo popřípadě jiné rádio do 3000,- které toto "umí"? (na letadlo budu mít mód 2) díky!
|
|
Nahoru |
|
|
kope
|
Napsal: pon 25.07.2016 11:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2011 Příspěvky: 3159 Bydliště: Praha Letňany
|
nino555 píše: ...Zdali jde vysílač předělat tak aby se plyn vracel na nulu pro případ použití na auto, loď? Nebo popřípadě jiné rádio do 3000,- které toto "umí"? (na letadlo budu mít mód 2) díky! původně jsem se nechtěl do debaty zapojovat, protože diskuse k výběru rádia se vždycky ošklivě zvrhne , ale k tomuhle konkrétnímu dotazu: tady na těch stránkách najdeš úplně dole odkaz na stažení manuálu. Třeba ti to pomůže http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=p ... 2014090005
_________________ Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
|
|
Nahoru |
|
|
ufon13
|
Napsal: pon 25.07.2016 12:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.10.2011 Příspěvky: 1722 Bydliště: uhlířská lhota 74
|
nino555 píše: Pánové děkuji Vám za postřehy, nicméně 100 lidí - 100 chutí. S výběrem jsem na tom stejně jak na začátku . Můžu mít dotaz na majitele číňanů FS-i6? Zdali jde vysílač předělat tak aby se plyn vracel na nulu pro případ použití na auto, loď? Nebo popřípadě jiné rádio do 3000,- které toto "umí"? (na letadlo budu mít mód 2) díky! Jde to za pomoci vypilované vratné páčky , pružinky a 2 kolíčků o průměru 2mm dělám to tak u všech které jsem zatím použil. Pouze po zapnutí vysílače se musí na kratičkou chvilku páka plynu stlačit na doraz kde bývala před úpravou , jinak se vysílač ozývá pípáním a nepracuje. Úprava tvá zhruba 20minut (tedy mě).....
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pon 25.07.2016 12:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
nino555 píše: Můžu mít dotaz na majitele číňanů FS-i6? Zdali jde vysílač předělat tak aby se plyn vracel na nulu pro případ použití na auto, loď? Nebo popřípadě jiné rádio do 3000,- které toto "umí"? (na letadlo budu mít mód 2) díky! Pokud budeš vysílač používat jak pro autíčka, tak pro letadla, není lepší použít jako plyn páku výškovky?
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
nino555
|
Napsal: pon 25.07.2016 12:58 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 22.7.2016 Příspěvky: 7
|
U každého pákového dvoukanálu na lodě nebo auta je plyn nalevo a zatáčení napravo ne? Aspoň já jsem to tak vždycky měl... edit: na letadlo budu litat v modu 2 tzn. plyn nalevo je fakt že v modu 1 je to pak všechno jednodušší při řízení auta a lodě ale ja mam na mod 1 na letadlo tu levou ruku fakt levou
|
|
Nahoru |
|
|
Bořík
|
Napsal: pon 25.07.2016 13:41 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 22.1.2016 Příspěvky: 758 Bydliště: Brno-Maloměřice
|
Plyn přece můžeš mít i nalevo s tím, že nula bude uprostřed a plný plyn normálně ... Jen se zkrátí dráha plynu na polovinu, ale to až tak moc nevadí. Při expu na plynu bude citlivost stačit. Nebo se dá levý plyn upravit tak, že bude jasný střed ( centrování ), ale přítlačná pružina se přitáhne natolik, že se páka nebude sama centrovat.
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: pon 25.07.2016 16:28 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4518 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
pokud budeš lítat v modu 2 a uřídíš éro na jednom křižáku výškovku a křidýlka, pak bych řídil autíčko taky jedním kniplem. Rozebírat soupravu při změně autíčka nebo letadla mi nepřijde moc praktické. Ve finále je vše o zvyku
|
|
Nahoru |
|
|
ufon13
|
Napsal: pon 25.07.2016 18:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.10.2011 Příspěvky: 1722 Bydliště: uhlířská lhota 74
|
ono v podstatě stačí mít střed jasně definován ozubem na kniplu a nebo na přítlačném brzdném pásku. jen to pak nestředí samo na střed. I tuhle verzi zvažuji na budoucím mém osobním rádiu stejného typu i když na poletuchy fakt nejsem vysazen.
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: stř 27.07.2016 14:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
nino555, koukám, že co jsi změnil hlasování, tak se nějak nehlasuje... Mám pocit, že už začínáš moc kombinovat a vymýšlet ptákoviny. Možná by bylo nejlepší si na lodičky a autíčka nechat co máš a na letadlo pořídit něco zvlášť.
|
|
Nahoru |
|
|
Bořík
|
Napsal: stř 27.07.2016 15:30 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 22.1.2016 Příspěvky: 758 Bydliště: Brno-Maloměřice
|
Takto to mám na Royal Evo a jsem s tím spokojený jak na letadla, tak i na lodě. Na Taranisu E je s tím trochu problém - středící pružinka je příliš silná a přítlačný pásek nestačí svým třením překonat tuto pružinku - bude to chtít měkčí. Zatím to mám tak, že plyn na letadla je od neutrálu nahoru. A možná to tak zůstane, protože je asi lepší mít plyn na nule vždy ve stejné pozici u každého modelu bez rozdílu.
|
|
Nahoru |
|
|
nino555
|
Napsal: pát 29.07.2016 20:05 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 22.7.2016 Příspěvky: 7
|
Hlasování jsem změnil protože ten graupner je asi fakt mimo podle toho co psali ostatní. Asi půjdu do toho zázraku. Za míň peněz než ten optic sport. Díval jsem se na youtube na nějaké videa ohledně zázraku a zda se mi že i menu je vyřešené jednodušeji než u toho opticu. Dál mě udivilo kolik je na netu i na youtube informací ohledně těch číňanů. Oproti ostatním značkám je toho tak 10x tolik takže hádám že i uživatelů po světě bude mraky...Na dotaz ohledně dílenského zpracování a kvalitu použitých součástek FS-i6 vs. optic sport se nikdo konkrétně nevyjádřil. Zajímalo by mě kdyby si někdo s velkým spalovákem měl vybrat z těchto dvou, co by vzal s ohledem na spolehlivost...
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|