Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 31.12.2015 9:26 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.12.2015
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústecký kraj
Ahoj všem, už druhý den doslova hltám obrovskou hromadu informací zde. Dostal jsem jednoduchýho drona Intruder UFO a chtěl bych se na něm naučit základy, časem třeba pořídit i něco lepšího. Vůbec nic neumím, jsem úplný začátečník, ale tenhle dárek splnil svůj účel - dost mě to chytlo :)

Zatím jen dva malé dotazy, možná bude někdo vědět:
1) k čemu slouží tlačítko na vysílačce označené jako "Single Eversion"? Nikde jsem to nenašel a v návodu podrobnější popis k tlačítku není.
2) vlevo nahoře (viz obr.) je malé tlačítko, které ale v nákresu vůbec není. Nepřišel jsem na to, k čemu slouží.

Dík za pomoc, jdu nabíjet :)


Přílohy:
vysílačka.png
vysílačka.png
[ 105.19 KiB | Zobrazeno 2760 krát ]


_________________
INTRUDER UFO


Naposledy upravil caarlos dne sob 09.01.2016 10:37, celkově upraveno 4
Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: čtv 31.12.2015 9:59 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7417
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
Asi máš Drone intruder X30
http://www.mojerc.cz/rc-drony-nahradni-dily/dron-intruder-x30.html
?bez kamery? Dro n Intruder UFO 2,4GHz ( 21770 )
http://www.mojerc.cz/rc-drony/dron-intruder-ufo-2-4ghz.html?virtuemart_manufacturer_id=55
Dro n Intruder UFO 2,4GHz s kamerou ( 22019 )
http://www.mojerc.cz/rc-drony/dron-intruder-ufo-2-4ghz-s-kamerou.html?virtuemart_manufacturer_id=55
ten průměr přes 1/2 m (51 cm) bude pěkně vidět.
Já tam koukal po něčem v této velikolsti. Před vánocemi tam byl jeden
se slevou pod 2000. Ty pod 2000 teď jsou monentálně jen ve velikosti cca 30 cm.

- "Single Eversion" podle mne v HeadlessMode (= k tobě vždy zády nebo čelem) udělá "čelem vzad".
===DOPLNĚK - Omluva
Po Googlování to vypadá na 2x čelem vzad. Asi záběr kamery kolem dokola.
" 360° Eversion RC Drone Quadcopter"