ned 24.01.2016 23:14
pon 25.01.2016 0:14
equilibrium píše: Mám v tom hrozny zmatek.
equilibrium píše: Ale myslím ze tlacna se automaticky nerovná levotociva protože není důvod proč by se nemohla otáčet doleva a táhnout.
pon 25.01.2016 9:39
pon 25.01.2016 10:16
pon 25.01.2016 15:56
equilibrium píše:Muže mi prosím někdo vysvětlit vrtule? Hlavně rozdíl mezi letadlovými a kopterovimy vrtulemi, pravotočivymi a levotocivymi, tlacnymy a taznymy.... Mám v tom hrozny zmatek. Ale myslím ze tlacna se automaticky nerovná levotociva protože není důvod proč by se nemohla otáčet doleva a táhnout. Děkuji
pon 25.01.2016 17:27
PetrL píše:Pravotočivá se z pohledu pilota otáčí po směru hodinových ručiček.
pon 25.01.2016 17:46
JosefSvejk píše:Tady ale hlavně začátečníci pozor. Při značení vrtulí CW (po směru ručiček) a CCW (proti směru ručiček) je to z pohledu "do vrtule", tedy proti směru letu. Takže pravotočivá vrtule je CCW.
pon 25.01.2016 17:50
pon 25.01.2016 17:51
pon 25.01.2016 17:56
jarsin píše:,,Muže mi prosím někdo vysvětlit vrtule? ,,
vrtule jsou pravotočivé nebo levotočivé , tažná nebo tlačná se s toho stane až podle montáže na letadle .
pon 25.01.2016 18:01
macil píše:Pokiaľ ide o pravo..., ľavo..., tak ja to ešte trochu zamotám. Ktoré vrtule nesú označenie "R" a ktoré ho niesli v minulosti, keď modelom dominovali spaľováky?
pon 25.01.2016 18:58
JosefSvejk píše:Tady ale hlavně začátečníci pozor. Při značení vrtulí CW (po směru ručiček) a CCW (proti směru ručiček) je to z pohledu "do vrtule", tedy proti směru letu. Takže pravotočivá vrtule je CCW.
pon 25.01.2016 19:27
pon 25.01.2016 19:50
pon 25.01.2016 19:58