|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
AJRimmer
|
Napsal: stř 17.07.2019 18:23 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 27
|
Čau, jak jste se naučili létat s koptérou, která není v GPS modu s orientací jinou než zádí k vám? Máte nějakou mnemotechnickou pomůcku? U letadel tento problém vůbec nemám, ale u dronů jsem úplně v ***** když příjde na to letět přídí, nebo bokem ke mě a nedívat se do kamery (jako nehavaruji nebo tak, ale k dokonalosti to má hooodně daleko). Díky
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
ujovko
|
Napsal: čtv 18.07.2019 0:41 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 31.3.2015 Příspěvky: 449 Bydliště: Košice, SR
|
Ahoj, veď či lietadlo, alebo koptéra, všetko jedno. Do zátačky všetky páčky. Skús to tak, že si uvedomuješ, na ktorú stranu chceš zatočiť. Letí od teba/k tebe v priamom lete, a ty chceš zatočiť L/R, tak daj L/R.
|
|
Nahoru |
|
|
Joker
|
Napsal: čtv 18.07.2019 15:38 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 11.5.2005 Příspěvky: 895 Bydliště: Žatec
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Zdravím, představ si, že v tom sedíš a řídíš to. Jos
|
|
Nahoru |
|
|
jio
|
Napsal: čtv 18.07.2019 17:37 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.8.2005 Příspěvky: 4949 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
Tak to není zrovna dobrá rada.
Jinak si myslím, že si každý časem vytvoří své postupy.
|
|
Nahoru |
|
|
ujovko
|
Napsal: čtv 18.07.2019 18:58 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 31.3.2015 Příspěvky: 449 Bydliště: Košice, SR
|
Ja súhlasím s Joker-om. Mňa sa snažili starí vetroniari naučiť "pravidlo": ak letí proti tebe, smerovka naopak, alebo smerovka tam, kam má ísť chvost. To boli tí, ktorí mali len smerovku. Tí s krídelkami mali o jedno pravidlo viac...... Ja sa ich teraz na diaľku pýtam: a keď letím na chrbte?, a smerovka v nožáku bruchom alebo chrbtom s sebe.... atď... A pri koptére keď bude cúvať? "Pravidiel" bude veľa a výsledok už závisí len od toho aký rýchly procesor máš v hlave.
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: čtv 18.07.2019 19:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
Pánové, ty polohy se musí nadrilovat. Potom už ruky hýbou kniply automaticky, bez přemýšlení.
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
Koli
|
Napsal: čtv 18.07.2019 22:28 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.10.2017 Příspěvky: 109 Obrázky: 4
|
Já také souhlasím s Jokerem. Bylo mi tak v začátcích poraděno. Samozřejmě pak ten drill. Dnes už mi je jedno jestli řídím ze země či přes fpv, éro či koptéru a v jaké poloze se momentálně nalézá. Jde to pak samo.
|
|
Nahoru |
|
|
VTjr
|
Napsal: ned 21.07.2019 21:21 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 6888 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
Má zkušenost je, že 50 hodin tréninku a najednou to už prostě neřešíš. Ale trénink musí být soustavný, radši nĕkolikrát týdnĕ 3-4 lety, v jednom dni nanejvýš 1 hodinu ve vzduchu, ne víc. Človĕk je pak unavenej a to vždy smrdí průserem. A dobré je před keždým letem naplánovat scénář, co se bude nacvičovat a to se pak snažit plnit. Nejhorší jsou příliš dlouhé lety (víc než 10-15 minut), to se pak program vyčerpá, pilot se začne nudit a roupama dĕlat nenaplánované vylomeniny a pak jsou z toho zbytečné havárie. Když už neví co s časem a ještĕ nechce let ukončit a je dost paliva (náboje v aku), tak doporučuji nekolikrát trénovat přiblížení, mezipřistáni a start, klidnĕ i 5-10x po sobě. Protože starty a přistání jsou dva nejdůležitĕjší "obraty", zejména poslední, pro zdraví modelu.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
VTjr
|
Napsal: úte 23.07.2019 9:32 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 6888 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
Já přece nepsal že jsou to nejsložitĕjší, ale že jsou nejdůležitĕjší a na tom trvám. A krom toho v určitých povĕtrnostných podmínkách mohou být i ty starty a zejména přistání pomĕrnĕ náročné a nebezpečné - no právĕ kvůli blízkosti Zemĕ. Ve vzduchu si můžeš dovádĕt jak chceš a nic Ti nehrozí krom střetu se Zemí, překážkou či jiným modelem nebo velkým letadlem. Samozřejmĕ taky ulétnutí příliš daleko a následné ztráty orientace a taky nakonec střetu se zemí nebo nĕjakou překážkou. Pravdou je, že při psaní předchozího přispĕvku jsem ke konci nějak ztratil ze zřetele, že se jedná o koptéru se kterou jsou pochopitelnĕ ty starty/přistání jiné než s letouny.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|