ST
|
Napsal: úte 03.11.2015 19:07 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 16.11.2008 Příspěvky: 3160 Bydliště: Králíky Obrázky: 19
Blog: Zobrazit blog (17)
|
Přidal jsem nějaké fotky z aktuálního stavu. Fakt mě to láká koupit si i originál.
_________________ Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...
|
|
Nahoru |
|
|
mclei
|
Napsal: úte 03.11.2015 19:23 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 17.3.2013 Příspěvky: 214 Bydliště: Praha 5
|
ST píše: Já si buduji svoji kopii Vortexe a to Firefly. Je to opravdu maé, tedy ten prostor v rámu. Al mám to už všechno domyšlené a čekám až mi čínan pošle regly. Jinak na já mám Vtx na chvostu a vepředu Rx. Bude tam ještě OSD. Celkově z toho mám ale dobré pocity. Ale vysolit 15k za originál, to chce docela koule ... Přidávám nějaké foto jak pokračuji ve stavbě. Máš nějaký zkušenosti nebo reference na ty nové Multistar motory?
|
|
Nahoru |
|
|
ST
|
Napsal: úte 03.11.2015 19:59 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 16.11.2008 Příspěvky: 3160 Bydliště: Králíky Obrázky: 19
Blog: Zobrazit blog (17)
|
Nové Multistary mám zatím v šuplíku. Tohle jsou staré motory Multistar 1704 1900kV, které jsem lítal v první coptéře. Takže to nebude žádný dragster , ale na 6" vrtule to lítat bude. Původně jsem na nich lítal 3list vrtule GWS 5x3.
_________________ Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...
|
|
Nahoru |
|
|
ST
|
Napsal: čtv 05.11.2015 20:39 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 16.11.2008 Příspěvky: 3160 Bydliště: Králíky Obrázky: 19
Blog: Zobrazit blog (17)
|
Stáhnul jsem si soubory STL co jsou k dispozici pro členy uzavřené skupiny Vortex na FB. Chtěl jsem porovnat jaké jsou rozdíly proti dílům pro Firefly. Vytisknul jsem si vrchní díl pro držení motoru na rameni. Rozdíly jsou a spíš je to lépe řešeno pro Vortex. Hlavně výstupky pro otvory v trubce pro jištění polohy a lepší vedení trubky. To ale neznamená , že by ty z Firefly nebyly použitelné. Hlavně jsem si to ale chtěl porovnat pro případ použití motorů 22.. , kde je uchycení většinou pro M3 šrouby. I ty originály jsou jen pro motory 18.. tedy pro M2 šrouby.
Jak to tedy řešíte ty konverze na jiné motory ?
Červený je pro Vortex a bílý pro Firefly.
Přílohy: |
Fire008.jpg [ 47.26 KiB | Zobrazeno 10008 krát ]
|
Fire009.jpg [ 51.12 KiB | Zobrazeno 10008 krát ]
|
|
_________________ Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...
|
|
Nahoru |
|
|
JohnP
|
Napsal: pon 23.11.2015 23:01 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 25.6.2015 Příspěvky: 49
|
Hmm zajímavé, já jsem šel do originálu, a nelituji. Uplně jsem se zamiloval. Měl jsem dva velké pády v rychlosti a z výšky - klasika na louce a nestalo se s tím nic. Jediná moucha na kráse je, že kamera mi nezvládá přechody světla.. respektive při světlé obloze nevidím na zemi nic. Dnes mi přišla jiná kamera tak uvidíme. http://shop.runcam.com/runcam-pz0420m/
|
|
Nahoru |
|
|
JohnP
|
Napsal: úte 24.11.2015 15:57 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 25.6.2015 Příspěvky: 49
|
Hmm, slušný video , jako jízda celkem . Sakra kdo na to má pořád vydělávat =) . hmm, trochu zklamání ty "hranaté" nohy, mě se právě líbí ty kulaté, kvůli nižšímu odporu vzduchu z vrtulí
|
|
Nahoru |
|
|
drtime67
|
Napsal: ned 20.12.2015 22:53 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 3.5.2013 Příspěvky: 2
|
zdravim tiez poskulujem po tom vortexovi teraz je na hoby za slusnu cenu len poradte ako je to dodanim plati sa aj clo dik peter
|
|
Nahoru |
|
|
JohnP
|
Napsal: ned 20.12.2015 23:06 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 25.6.2015 Příspěvky: 49
|
Když ten sklad neni europe, tak platíš.
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pon 21.12.2015 8:57 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6021 Bydliště: Praha ČR
|
JohnP píše: Hmm, slušný video , jako jízda celkem . Sakra kdo na to má pořád vydělávat =) . hmm, trochu zklamání ty "hranaté" nohy, mě se právě líbí ty kulaté, kvůli nižšímu odporu vzduchu z vrtulí Mám doma hotové oba "tištěné klony", Firefly plně letuschopný, Firefly Pro zatím rozhrabaný na stole, nicméně dává to možnost porovnat v reálu, ne na fotkách. Srovnání po stránce designu bude sedět i na originály... Musím říct, že nová verze Pro vypadá vedle původního typu opravdu "mrňavá". Ono je to samozřejmě i publikováno ve specifikacích (285mm kontra 250mm), ale v praxi to tluče do očí opravdu hodně. Větší kompaktnost je teoreticky výhodou pro závody, trochu mne ale překvapilo, že u originálu narostla hmotnost. Důvodem je větší masivnost plat, což je teoreticky zase plusem pro vyloženě závodní využití, nicméně se nemohu zbavit dojmu, že to je trochu přehnané. Esteticky je to asi spíš o zvyku a osobních preferencích, velmi slušně vypadají obě varianty. Do jisté míry ale souhlasím s tou poznámkou o odporu vzduchu, při rychlém letu čumákem dolů samozřejmě hraje roli odpor trupu, s tím se nedá nic dělat (nechme stranou varianty naklápěcích vrtulí), naproti tomu ale ramena z trubky si v tomto bodu stojí lépe než placatá. Každopádně ale i Vortex Pro představuje pěkné řešení, u originálu opět s krásně provedenou integrací elektroniky a věřím, že uživatelů budou spokojeni. Nicméně sám za sebe musím říct, že by se mi asi nejvíc líbila kombinace, tedy "starý Vortex" doplněný o všechny inovace v elektronice z verze Pro...
|
|
Nahoru |
|
|
JohnP
|
Napsal: pon 21.12.2015 9:33 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 25.6.2015 Příspěvky: 49
|
Přesně tak no, pravděpodobně hojně používaná varianta v současnosti, nebo blízké budoucnosti je, že se výkonově lze posunout 285 na verzi 250 a vlastně i trošku dál. Stačí dokoupit regulátory pro 250 a instalovat je do 285 + dokoupit motory (Třeba cobry 2204 / 2300 jestli se nepletu). A výsledek rychlosti a pod by měl být ještě za 250, což nezní špatně ,-) V podstatě asi nejlepší řešení (pro sympatizanty 285 , nebo pro ty co už ho prostě mají), jedině na úkor výdrže (pády) a samosebou celkové ceny, kde 285 bude ztrácet. Myslím, že reálně bude znatelný rozdíl v době letu mezi 285 / 250. 250 Je těžší dravec s menší efektivitou tahu - můj názor. Kdo to chce padat a závodit, tak lepší variantou bude 250, protože ten rozdíl ve výdrži (pády) bude znát. Pro toho kdo chce lepší efektivitu tahu / hmotnost, a nehodlá s tím "pořád" třískat (ale kdo s tím někdy nespadne žejo ,-) je lepší 285. Mě vzhledově sedí líp 285 no. Kdybych se měl rozhodovat co koupit tak bych měl dilema. Ale asi bych nakonec zvolil 250, ale nebyl bych z toho úplně happy. Raději bych koupil 285 s výkonem a novou elektronikou 250, i když ta by mi asi zásadně nechyběla. Honza
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pon 21.12.2015 10:13 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6021 Bydliště: Praha ČR
|
Ad odolnost při pádu - nevím jakou máš ty zkušenost s originálem, ale u "klonu" je jasně patrné, že sklápěcí ramena odolnost hodně zvyšují. Při nárazu se mi prakticky vždy rameno sklopilo, což absorbuje nemalou část energie a reálné poškození pak není žádné.
Ad výkon - motory 2204 a 1806 se výkonem moc neliší, koneckonců se nijak podstatně neliší ani hmotnosti. Popis u Immersion chápu tak, že u verze Pro zvolili motory obecně kvalitnějšího provedení schopné větší zátěže, přechod z 1806 na 2204 tak podstatný není.
|
|
Nahoru |
|
|
JohnP
|
Napsal: pon 21.12.2015 11:50 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 25.6.2015 Příspěvky: 49
|
tomashr píše: Ad odolnost při pádu - nevím jakou máš ty zkušenost s originálem, ale u "klonu" je jasně patrné, že sklápěcí ramena odolnost hodně zvyšují. Při nárazu se mi prakticky vždy rameno sklopilo, což absorbuje nemalou část energie a reálné poškození pak není žádné.
Ad výkon - motory 2204 a 1806 se výkonem moc neliší, koneckonců se nijak podstatně neliší ani hmotnosti. Popis u Immersion chápu tak, že u verze Pro zvolili motory obecně kvalitnějšího provedení schopné větší zátěže, přechod z 1806 na 2204 tak podstatný není. Já jsem s vortexem 285 zatím nadmíru spokojen. Minimálně jednou jsem si říkal, že bude "něco" v háji, po tom co ve velké rychlosti škrtnul o nějaký šípek a pak letěl 8 metrů v kotrmelcích. Pak pád z 10-15 metrů na signál ... taky nic. Všechno naštěstí + - na trávě. Já jsem začátečník, lítám s 5030, a zatím nějak necítím, že by to bylo málo. Takže spokojenost. Spíš vycházím ze zkušeností ostatních uživatelů, kteří s ním asi víc rubou, tak z té konstrukce nebyli úplně happy. Mě to zatím vyhovuje, asi nejsem dost akční . Honza
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|