Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ALT Hold APM 2.8
PříspěvekNapsal: stř 22.06.2016 12:21 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 21.6.2016
Příspěvky: 9
Tak jsem ze získaného logu dostal data když jsem se snažil viset. Podle informací by se hodnota pro vis měla pohybovat max. do 700.
Vypadá to že mám problém s výkonem.
Dnes vyměním vrtule za 10x5 AeroNaut a provedu nové měření.


Přílohy:
tah motoru.JPG
tah motoru.JPG
[ 31.25 KiB | Zobrazeno 1207 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: ALT Hold APM 2.8
PříspěvekNapsal: stř 22.06.2016 12:58 
Mazák
Mazák

Registrován: 24.6.2013
Příspěvky: 950
Bydliště: MidWest of Ireland
Bobikair píše:


Hmm, tak to nic neporadim. Tyto motory cos dal link jsou velmi kontroverzni. Nekteri si je nemuzou vynachvalit a jini zaplnili YT problemy s nima. :?:
Navic i prodejce uvadi u nich protichudne udaje. Napriklad uvadi max 12V, ale primo na motorech je videt , ze az 4S, takze.... Zkus polaborovat s tema vrtulema, pokud je mas... Ja nevyzkousel jine, nez 9.4x4.5; 9.4x5;a 9.4x4.5 carbonove. Vsechny od DJI.
Treba s tema carbonovyma a s 3S jsem se sotva udrzel ve vzduchu. ]no trochu prehanim, ale oproti 4S fakt velky rozdil.
Se 4S a vrtulema 9.4x5 vcera v hodne silnem vetru a turbulencim jsem lital na 8000mAh [celkove 1950g] 19 minut !!! Dostavalo to zabrat jak prase. Po pristani regly i motory temer studene.

_________________
Taranis B; F450 s APM 2.5; Bixler 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ALT Hold APM 2.8
PříspěvekNapsal: stř 22.06.2016 22:06 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 25.10.2013
Příspěvky: 249
Bydliště: Ostrava
Obrázky: 54
Hele, pokud ti koptéra bez alt hold normálně lítá, jak jsi psal na začátku, tak to nebude motorama a výkonem. To je v pořádku.
Pokud ti stále při zapnutí alt hold klesá, v jaké poloze máš plynovou páčku? Protože pomocí ní můžeš v alt hold ovládat změnu výšky. Nic jiného mě teda nenapadá, co by mohlo způsobovat klesání v alt holdu.

_________________
Turnigy T9x, 6ch Belt CP, quad MW328P, hexacopter AIO V2, RC létající sáňky, Slowflyer, Big twin ero


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: ALT Hold APM 2.8
PříspěvekNapsal: čtv 23.06.2016 7:11 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 21.6.2016
Příspěvky: 9
O víkendu odzkoužím na louce, protože na zahradě mezi barákama si to ze strachu nedovolím :?
Ale
Včera jsem vyměnil vrtule a hle vše je trochu jinak :)
Podle záznamu to vypadá velmi dobře, tzn. že tah motorů je při visení pod 700 takže by to mělo být OK a elektronika by to měla uřídit.
Jinak celkový letový projev se zlepšil o 100% = je to tižší, stabilnější a hlavně to okamžitě reaguje na povely změny směru. Předtím to bylo jako autobus.
Takže se opět potvrdilo, že co je levný stojí za prd i když je to uhlíkový a dobře to vypadá, proto jdou číňani do šuplíku.
Po testech napíšu jak jsem dopadl.


Přílohy:
tah motoru new.JPG
tah motoru new.JPG
[ 25.82 KiB | Zobrazeno 1155 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ALT Hold APM 2.8
PříspěvekNapsal: čtv 07.07.2016 7:20 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 21.6.2016
Příspěvky: 9
Ahoj
tak jsem se konečně dostal k testování.
Výsledek je velmi uspokojivý i když závěr odhalil další závadu :(
Takže po výměně vrtulí a kalibrace APM pro visení jsem naprosto spokojen Q visí na půl plynu. Po přepnutí na Loiter visí jako přibitá a to jsem testoval za silnějšího větru. Funkce Alt Hold funguje taky velmi dobře.
Ale
Při testech jsem byl tak nadšen, že to funguje, že jsem se rozvášnil :) a zkoušel jak to rychle stoupá no a pak se to stalo :? ! lítal jsem bez připojení PC takže jsem nevěděl co se děje, najednou Q začala brát roha a stoupat a vůbec nereagovala na řízení, v prvním momentu mi vůbec nedošlo co se děje. Když moje panika začínala nabírat otáčky, tak se Q zhoupla a začala pomalu klesat směrem ke mě. V zoufalství jsem páčkoval jak o závod a stejně neragovala. Výsledek - krásně plynule přistála na místo odkud startovala 8O můj úžas byl obrovský a až pak mi došlo, že se přepla do RTL.
Při dalších testech jsem zjistil, že když pořádně vezmu za plyn, tak pravděpodobně dojde k poklesu napětí nebo něco jiného a Q se přepne na RTL.
Používám externí BEC pochybné historie (z EPP letadla) takže toto bude asi problém.
Prosím doporučíte mi nějaký spolehlivý BEC?
Díky

P.S. Omlouvám se že jsem se tak rozepsal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ALT Hold APM 2.8
PříspěvekNapsal: čtv 07.07.2016 7:35 
Mazák
Mazák

Registrován: 24.6.2013
Příspěvky: 950
Bydliště: MidWest of Ireland
Nemyslim, ze to bude tim BECem.
Prechod do RTL prez FS [FailSafe] jsem testoval opravdu velmi rozsirene.
Neni to ale o napeti pro ridici jednotku, ale spise pokles napeti pohonne baterie, nebo zbyvajici kapacita pohonne baterie.

Pokud se to prepina do RTL pri poradnem zahulu, tak to muze byt proste mekkou lipo. Nejlepsi je to trochu otestovat s pripojenim na MP a nastavit hodnoty pro FS battery. POZOR !! Zbyvajici kapacitu se ti v MP nastavit nepodari [respektive vypnout - tedy nastavit na 0] To musis nastavit v "tree" casti. To je ta cast, kde se daji nastavovat vsechny parametry a po nastaveni musis odpojit od PC, vypnout APM, zapnout APM a pripojit k PC. To je jedna ze zaludnosti o ktere spousta lidi ani nevi.

Pak je dalsi moznost - FS battery uplne vypnout. To bych ale ja nevolil.
Napeti pro spusteni FS musis nastavit na zaklade testovani. Kazda baterka je trochu jina.

_________________
Taranis B; F450 s APM 2.5; Bixler 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ALT Hold APM 2.8
PříspěvekNapsal: čtv 07.07.2016 7:39 
Mazák
Mazák

Registrován: 24.6.2013
Příspěvky: 950
Bydliště: MidWest of Ireland
Jinak ten zmatek pri spusteni FS - RTL jsem zazil mnohokrat. Je treba nezazmatkovat a pokud opravdu chces prevzit kontrolu, tak staci prepnout mod nejlepe do LOITER. Proste kdyz cvaknes prepinacem na jakykoliv mod, tak to RTL zrusis. Bud ale opatrny a ujisti se v jakem modu se nachazis.

_________________
Taranis B; F450 s APM 2.5; Bixler 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ALT Hold APM 2.8
PříspěvekNapsal: čtv 07.07.2016 7:45 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 21.6.2016
Příspěvky: 9
Jo jo to už umím stačí přepnout mod a pak je vše OK tak jsem to testoval.

Díky za radu s tím nastavením FS - hned zkontroluju hodnoty které tam mám nastavený.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ALT Hold APM 2.8
PříspěvekNapsal: čtv 07.07.2016 8:03 
Mazák
Mazák

Registrován: 24.6.2013
Příspěvky: 950
Bydliště: MidWest of Ireland
Taky jeste jeden tip:
Tyka se to jakehokoliv automatickeho pristani vcetne RTL.
Muzes nastavit jestli v konecne fazi pristavani muzes packou korigovat presne misto dosednuti koptery. Da se to vypnout, nebo zapnout. Potom, kdyz treba vidis, ze koptera miri dosednout primo na psi hovno [tak jako ja na zahrade :D ] , tak packou muzes ji poposunout doleva, doprava, dopredu, dozadu, jako by byla v LOITER. Klesani vsak pokracuje automaticky. Je bezpecnejsi tyto posuny nedelat uplne tesne pred dosednuti, aby se ti neprevratila, jak chyti nozkou o travu treba.
No a packu plynu mej stahnutou na nulu, pokud chces aby se po dosednuti automaticky disarmovala [vypla motory].

_________________
Taranis B; F450 s APM 2.5; Bixler 2


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz