Autor |
Zpráva |
Bobikair
|
Napsal: úte 21.06.2016 9:57 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 21.6.2016 Příspěvky: 9
|
Zdravím potřeboval bych poradit. Q450 + APM 2.8 Ve Stab modu lítám bez problémů a jsem spokojen, ale při přepnutí do ALT Hold nebo Loiter Q začne poskakovat a následně padat (ale pozici drží, jen ztrácí výšku) Jsem absolutní laik a samouk . Čtu fora a sháním informace kde se dá, ale pořád se mi to nedaří nastavit k mé plné spokojenosti. Pokud je tu někdo z Brna nebo okolí a byl by ochotný mi poradit s nastavením, tak hrozně rád dojedu a budu neskonale zavázán za každou pomoc. Moc děkuji
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
j.s
|
Napsal: úte 21.06.2016 10:24 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.7.2014 Příspěvky: 602 Bydliště: ČR
|
Bylo by dobre nezakladat kvuli tomu nove tema, ale bud neco procist nebo se zeptat v topicu o apm... Me osobne napada jedna zakladni vec.. A to je pena na barometru na desce.. Mas ji tam? Je nutna proto, ze tocici se vrtule virici vzduch meni tlak okolniho vzduchu v jejim bezprostrednim okoli. Pokud to ma vliv na barometr, ktery je na apm a na kterem zavisi spravne drzeni vysky, tak je zle, jednotka se stale snazi vyrovnavat menici se tlak (koptera poskakuje). Pena take chrani barometr pred primym slunecni zarenim, ktere ma taktez vliv na spravnou funkcnost elektro barometru.
_________________ X650F, Sunnysky, Afro, Graupner 11x5, APM, Pixhawk
|
|
Nahoru |
|
|
Bobikair
|
Napsal: úte 21.06.2016 10:39 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 21.6.2016 Příspěvky: 9
|
No vzhledem k tomu jak je obsáhlé vlákno týkající se APM (které jsem celé pročetl) jsem se rozhodl založit nové téma protože by to asi zapadlo Díky o molitanu vím a mám instalován. Moje podezření je, že mám nějak špatně nastaveny parametry nebo něco jiného. Kdyby mi někdo mohl poskytnout svoji zálohu funkčních parametrů, nebo by byl ochoten mi pomoct to zkontrolovat a nastavit. Díky
|
|
Nahoru |
|
|
eddiex
|
Napsal: úte 21.06.2016 10:44 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 24.6.2013 Příspěvky: 950 Bydliště: MidWest of Ireland
|
Aho ta pena je tam nutna. Ja mel uplne na zacatku uplne identicky problem. U mne se nakonec ukazalo, ze duvodem byly vibrace. Od nejake verze fw pro copteru je to extremne dulezite. Po nasazeni antivibracniho ulozeni jednotky muj problem zmizel bez jakehokoliv vyvazovani vrtuli apod. Takze jako nejpravdepodobnejsi pricinu vidim vibrace.
_________________ Taranis B; F450 s APM 2.5; Bixler 2
|
|
Nahoru |
|
|
Bobikair
|
Napsal: stř 22.06.2016 8:11 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 21.6.2016 Příspěvky: 9
|
Ahoj tak jsem včera večer zkoušel jak jsem na tom s vibracema. Výsledek mě překvapil. (viz příloha) Takže to asi bude něco jiného Co jsem ale zkoumal je že při použití větší baterie 5500 se to chová úplně jinak - hůř. Asi bude problém s váhou protože při použití 3300 je Q živější a lépe reaguje na tah motorů, ale i tak je to hrozně líné na stoupání. Visení je tak na 3/4 plynu Možná bude nutné vyměnit vrtule. Teď tam mám http://www.banggood.com/Carbon-Fiber-94 ... 17961.html a asi to nebude ono. Motory mám 2212 920KV Jaké používáte vrtule? Může být toto zdrojem mých problémů? Díky moc za pomoc P.S. jak mám přiložit log pro analýzu?
Přílohy: |
vibrace.JPG [ 29.76 KiB | Zobrazeno 2558 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
jaroslav.falcon
|
Napsal: stř 22.06.2016 10:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.10.2012 Příspěvky: 1539 Bydliště: Kladno
|
nepíšeš napětí. tato cfg je vhodna na 4S. 3S je dobré 10x3,3 , 10x4.x nebo 10x5. hmotnost max 1,5kg s 10 vrtulema 3S 1,2kg 3S 9 vrtule 1,5kg 4S 9 vrtule
|
|
Nahoru |
|
|
Bobikair
|
Napsal: stř 22.06.2016 10:16 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 21.6.2016 Příspěvky: 9
|
3S1P 5500mA = líný špatně reaguje 3S1P 3300mA = lepší ale není to nic moc vyměním tedy vrtule za 10x5 a zkusím Díky
|
|
Nahoru |
|
|
eddiex
|
Napsal: stř 22.06.2016 11:07 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 24.6.2013 Příspěvky: 950 Bydliště: MidWest of Ireland
|
Ja pouzivam se 4S origo vrtule 9.4x5 . Viseni mam pri 50% plynu s vahou 1950 gramu !!! Pohon DJI E300 propulsion. 3S mi na to nestaci. Leti to take, a chovani je ok, ale ten vykon je jen tak.tak. Uz pri vaze 1500g bych ti doporucil rozhodne 4S.
_________________ Taranis B; F450 s APM 2.5; Bixler 2
|
|
Nahoru |
|
|
j.s
|
Napsal: stř 22.06.2016 11:13 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.7.2014 Příspěvky: 602 Bydliště: ČR
|
Hele a kolik ti to teda váží, protože 3/4 plynu na 9" pro vis.. to ani 10" nebudou stačit.. Pak je otázka jestli se dá přejít na 4S.. nemusí to umožňovat motory, regly, třeba má koupený 4 nový baterky 3S.. to hraje roli při rozhodování... protože vyměnit vrtule bude jednoznačně levnější než měnit pohon... Dá se použít i 11" vrtule, tak už bys to měl s výkonem v pohodě, účinnost bude menší než 4S 9", ale zas to bude levnější.
_________________ X650F, Sunnysky, Afro, Graupner 11x5, APM, Pixhawk
|
|
Nahoru |
|
|
jaroslav.falcon
|
Napsal: stř 22.06.2016 11:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.10.2012 Příspěvky: 1539 Bydliště: Kladno
|
11 vrtule na 2212/950 3S může být na hraně a nebude mít dostatek kroutícího momentu a koptéra bude "opilá"
pro 2212 750kv 11x4,7 je naprosto OK, 12 už je mnoho.
|
|
Nahoru |
|
|
j.s
|
Napsal: stř 22.06.2016 12:06 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.7.2014 Příspěvky: 602 Bydliště: ČR
|
Já to právě lítám 11x5 na sunnysky 2212 980KV 3S s 20A regly.
_________________ X650F, Sunnysky, Afro, Graupner 11x5, APM, Pixhawk
|
|
Nahoru |
|
|
eddiex
|
Napsal: stř 22.06.2016 12:18 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 24.6.2013 Příspěvky: 950 Bydliště: MidWest of Ireland
|
No tak pise, ze : "Motory mám 2212 920KV" . Ale jake? Je mozne, ze je velky rozdil mezi "stejnymi motory" ruznych znacek? Ja mam taky "tyhle" motory, ale jsou to original DJI E300 propulsion. Tak nevim...? Nevyznam se az tak moc. Moje rady jsou jen na zaklade vlastniho praktickeho testovani.
_________________ Taranis B; F450 s APM 2.5; Bixler 2
|
|
Nahoru |
|
|
Bobikair
|
Napsal: stř 22.06.2016 12:22 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 21.6.2016 Příspěvky: 9
|
|
Nahoru |
|
|
jaroslav.falcon
|
Napsal: stř 22.06.2016 13:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.10.2012 Příspěvky: 1539 Bydliště: Kladno
|
2012 vs 2213 vs 2214 rozdil je minimální-zanedbatelný pro danou problematiku, rozměr motoru je cca 28x28 55-60g. tyto motory dají kolem 150W, větší příkon se pak už proměňuje v teplo.
quad koptéra o hmotnosti 1-1,5kg cca od 130-180W na vis.
statický tah se pohybuje s 10 vrtulí na 3S kolem 800g na motor, je vhodné mít 2 násobek tahu, takže hranice je někde kolem 1,6kg
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|