Switch to full style
Řídící desky, updaty FW, GPS, přenos dat souvisejících s copterami
Odeslat odpověď

FC racing F3 EVO mapování kanálů pro DX 7

čtv 18.05.2017 8:23

Tak se mi konečně podařilo aktualizovat firmware desky a spárovat vysílač DX7 na coptéře QX 95.
Nemohu se však domluvit s mapováním kanálů. Na monitoru vysílače
funguje vše správně,vysílač čistý,žádné mixy neaktivovány.
V cleanflight nastaveno TAER1234. Kanál plynu se motá třeba do
směrovky,výškovka chodí 1/2 na AUX 1,drudá na AUX 2 a podobné nesmysly.Coptérka na obr. se motá jako motyka hozená do vzduchu.
Prosím o každou radu.

Re: FC racing F3 EVO mapování kanálů pro DX 7

čtv 18.05.2017 14:08

Nejsem odborník ale jak máš připojenej příjmač a FC? PWM, S Bus, PPM? je potřeba to všechno nastavit v Cleanflightu. Já zatím lítám jenom se satelitem bez prijmače ale dosah nic moc. Včera přišel novej přijmač s PPM výstupem tak vešer budu laborovat.

Re: FC racing F3 EVO mapování kanálů pro DX 7

čtv 18.05.2017 19:46

Tipuju na blbě zvolený typ přijímače v CF. Nastav tam co ve skutečnosti máš a mělo by to chodit kotektně, tuším že jen reverz na výškovku ve vysílači budeš muset dát. Ale to uvidíš jak ti to bude chodit v CF na kanálech.

Re: FC racing F3 EVO mapování kanálů pro DX 7

pát 19.05.2017 19:20

Vyřešeno.
Soudruzi v ČLR zapoměli říci,že příkaz " set spektrum_sat _bind=5 " je pro DSM2 /11ms. Je potřeba to dodržet. Pro DSM2/22ms
je potřeba nastavit hodnotu bind=3 !!! (manual Cleanflight jsem jako správný uživatel četl až nakonec :D )
Nyní chodí vše jak má. Něco,co mělo letět tzv. z krabice jsem s potížema rozchodil za dva týdny.Snad budu konečně létat.

Re: FC racing F3 EVO mapování kanálů pro DX 7

stř 05.07.2017 22:52