Ano, pořadí motorů je "klasika":
4 ↑ 2
3 ↑ 1
Zkusím ještě, jestli to bude bláznit i na novém rámu a uvidíme. Moje první informace, že jedna diagonála (4+1) jela na plno a druhá se flákala, byla zřejmě mylná. Usoudil jsem tak podle toho, že ty motory 4 a 1 byly po přistání výrazně teplejší než 2 a 3, ale to byla asi jen souhra náhod. Včerejší lety ukázaly, že všechny motory byly prakticky stejně teplé. Udělal jsem včera jen tři starty (zbytek baterek vylítal kluk
):
- první let ověřovací, že to fakt blbne jako předchozí den (třepe se to, motory mají kolísavý zvuk, měnící se několikrát za sekundu),
- druhý let po výměně dvou vrtulí v jedné diagonále (jedna s prasklým listem, druhá s ohnutým listem), letový i zvukový projev beze změny,
- třetí let po změně PID konstant na hodnoty, které jsem měl ověřené v BF. Letový i zvukový projev prakticky beze změny.
Akorát s testováním to teď bude na pendrek. Začalo fučet a pršet. Takže tak den dva utrum.