Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Napájení kabelem - upoutanec
PříspěvekNapsal: sob 05.05.2018 18:13 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 5.5.2018
Příspěvky: 4
Ahoj,
jsem úplný nováček, prosím o shovívavost, jestli to je úplná hovadina :)
Pořídil jsem si tuto šlupku
SONGYANG SY X33
https://www.gearbest.com/rc-quadcopters ... d=10376151

je to první, na rozmlácení a jsem spokojen co jsem za cenu 600kč dostal. Co mě však vadí je 2h nabíjet a 6min lítat

V mašině je baterie
YC01 902540
3,7V 650mA
H6LO9 25C

Napadlo mě si koptéru upoutat drátem a napájet zdrojem z pc.
Ten má větv 3,3V a 4A
Připojil jsem tedy místo bateriie tento zdroj, kopterá se zkalibruje, zapnu rotory, pomalu se točí.
Jakmile však přidám "plyn", tak koptera začne blikat a vypne se - předpokládám, že tak oznamuje vybitou baterii ... ?

Je proveditelné, mít upoutanou koptéru na 5m zvonkáči - upouanec?
Aby se s tím mohly děti naučit.

Díky


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení kabelem - upoutanec
PříspěvekNapsal: sob 05.05.2018 18:18 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 2.1.2012
Příspěvky: 272
Bydliště: PRAHA
teoreticky to mozne je prakticky je to teda pekna blbost
napeti vaseho zdroje je maximalne 3,3 voltu k tomu ubytek napeti v kabelu napeti je zkratka nizke lipo clanek se vybiji na minimalni napeti 3,5 voltu
samotny kabel bude mit velkou hmotnost ktera dron prilis zatizi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Napájení kabelem - upoutanec
PříspěvekNapsal: sob 05.05.2018 18:36 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 5.5.2018
Příspěvky: 4
OK, napětí udělám klidně z 5V větve a srazím na 4V, doleze tam méně 3,7 baj voko
otázkou je, jestli zvonkáč pustí dost proudu, baterie váží 20g, 5m zvonkáče Cu 2x0,5mm2= 25g, z toho klidně leží půlka na zemi.
tzn., když je baterka venku tak je to celkově jenom o 5g těžší