|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
kolaCZek
|
Napsal: úte 24.04.2012 20:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.1.2012 Příspěvky: 1417 Bydliště: Bořanovice
|
Dal bych si krivku plynu ne uplne od nuly. Aby i pri minimalnim plynu klesal, ale ne uplne zastavil vrtule. neprijdes o stabilizaci. Pak budes motorky vypinat pres throttle hold jako u vrtasu.
_________________ SuperZoom 4D, Blade mCP X BL, SAB Goblin 500 @ Spirit Spektrum DX8, PhoenixRC
|
|
Nahoru |
|
|
Troll
|
Napsal: stř 25.04.2012 4:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 3.5.2008 Příspěvky: 2997 Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Trénuj. Všechno ostaní jsou jenom berličky které moc nepomůžou poku nebudeš umět létat. Musíš to mít pod kontrolou vlastních rukou.
|
|
Nahoru |
|
|
Semis
|
Napsal: stř 25.04.2012 11:31 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 5.7.2011 Příspěvky: 263 Bydliště: východní skoroPragl
|
Me dost pomohlo trenovat na velkym prostoru. Clovek se pak neciti limitovan a nedela zbytecne chyby. Kdyz se naucis litat s levnou a ne tak dobrou deskou, tak te potom jen tak neco neprekvapi. Vetsi vrtule zpomalej reakce koptery a bude klidnejsi.
|
|
Nahoru |
|
|
špunt
|
Napsal: stř 25.04.2012 22:03 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 14.4.2012 Příspěvky: 135 Bydliště: Chlum u Sedlčan Obrázky: 4
|
stejný problém sem měl s tricopterem, dřív sem lítal 3D akrobaty a jakmile se někde stala chybička tak stačilo stahnout plyn a letadlo hladce dosedlo na zem, ale jakmile se stala chybička u tricoptera(někde mezi vysílačkou a pilotem) tak sem měl hned plyn dole a mohl sem vyrábět nový ramena. Chce to jenom trochu cviku! Každý den si najdu půl hodinky nebo hodinku na tréning a po přibližně třech týdnech už reflex stahování plynu úspěšně mizí, je to jen o zvyku a dá se toho zbavit celkem rychle
_________________ ze všeho může být házedlo, vždy to můžete vzít (zlomit) a zahodit :D
|
|
Nahoru |
|
|
Boby110
|
Napsal: stř 25.04.2012 22:25 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 1.4.2012 Příspěvky: 129 Bydliště: Olomouc Obrázky: 13
Blog: Zobrazit blog (1)
|
No jo a potom si jdu zalécat s eeerama a reflex je zpět. Ale to se nedá nic dělat, člověk musí umět přepínat své režimy, ale někdy se nepodaří.
_________________ Boby 110, OK2BOW
|
|
Nahoru |
|
|
dslav
|
Napsal: čtv 26.04.2012 8:54 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 12.7.2009 Příspěvky: 58
|
Pokud nemáš vypěstované správné reflexy je lepší 1-2 sec. počkat max. mírně přidat otáček aby jsi šel nahoru. Během té doby máš čas se zorientovat a udělat správný zásah do řízení. Zmatkování nikam nevede .
_________________ Dušan Slavětínský :-)
|
|
Nahoru |
|
|
bitovod
|
Napsal: čtv 26.04.2012 20:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.3.2010 Příspěvky: 1457 Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
|
No já nevím, já mám u letadel vypěstovanej naprosto opačnej reflex - když jde do tuhého, dávám plnej... Letadlo potřebuje rychlost, aby fungovalo - a od té doby co to dělám, tak většinou přistávám vcelku.
_________________ Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|