pon 03.09.2012 15:12
pon 03.09.2012 15:23
pon 03.09.2012 15:27
pon 03.09.2012 15:29
pon 03.09.2012 15:34
pon 03.09.2012 15:49
thegrid píše:Zdravím
chci se zeptat, vidím tu občas vlákna, že profi koptéra na kvalitní natáčení nebo focení přijde třeba na 100k i více. Zajímalo by mne, v čem a proč jsou tak drahé. Jsou to materiály na rám? (uhlík se dá sehnat přeci celkem levno) Nebo jsou to více spolehlivé motory, nebo co se používá za jinou říd. desku?
Děkuji
pon 03.09.2012 15:59
pon 03.09.2012 16:05
To mi nepřijde moc vhodné z hlediska: Pevnost/hmotnost.Troll píše:To by musel být ze zlata .
pon 03.09.2012 16:45
Troll píše: Dát za rám na kameru 50 000 Kč je naprostý hnus .To by musel být ze zlata .
pon 03.09.2012 16:49
Troll píše:No, hlavní důvod takových nekřesťanských cen je ten, že to jsou lidi ochotni za takový copter dát. Lidi co chtějí profi coptera na natáčení tomu obvykle moc nerozumí, zato mají ( anebo očekávají že to vydělá ) dost peněz. Dát za rám na kameru 50 000 Kč je naprostý hnus .To by musel být ze zlata .
pon 03.09.2012 16:57
Troll píše: Dát za rám na kameru 50 000 Kč je naprostý hnus .To by musel být ze zlata .
pon 03.09.2012 17:12
pon 03.09.2012 17:22
VTjr píše:No a pro stavbu bezpilotních letadel platí mnohem přísnější podmínky jak stavby tak i provozu. Asi jako pro ultralajty (čili certifikované materiály a komponenty, zdokumentované stavební a technologické postupy, pilotská příprava, prohlídky a pod), co pochopitelně všechno x-násobně prodražuje.
pon 03.09.2012 17:50
VTjr píše:Nehledě k tomu, že taková profi koptéra s natáčecí výbavou už z hlediska legislatívy není modelem ale bezpilotním letadlem. A je úplně jedno zda váží míň než 20kg, rozhodující je právě ten účel využití ! Protože za model se považuje jen takové bezpilotní letadlo, které je určeno na sportovní a rekreační využití a hlavně nevýdělečné.
No a pro stavbu bezpilotních letadel platí mnohem přísnější podmínky jak stavby tak i provozu. Asi jako pro ultralajty (čili certifikované materiály a komponenty, zdokumentované stavební a technologické postupy, pilotská příprava, prohlídky a pod), co pochopitelně všechno x-násobně prodražuje.
pon 03.09.2012 18:15
HonzaS píše:VTjr píše:Nehledě k tomu, že taková profi koptéra s natáčecí výbavou už z hlediska legislatívy není modelem ale bezpilotním letadlem. A je úplně jedno zda váží míň než 20kg, rozhodující je právě ten účel využití ! Protože za model se považuje jen takové bezpilotní letadlo, které je určeno na sportovní a rekreační využití a hlavně nevýdělečné.
No a pro stavbu bezpilotních letadel platí mnohem přísnější podmínky jak stavby tak i provozu. Asi jako pro ultralajty (čili certifikované materiály a komponenty, zdokumentované stavební a technologické postupy, pilotská příprava, prohlídky a pod), co pochopitelně všechno x-násobně prodražuje.
Ale to je jen v Čechách. Jsou i rozumné země, kde je to jinak. Z hlediska legislativy je bezpilotním UAV i EPP hornoplošník o hmotnosti 200g, který předvedeš na dětském dnu a dostaneš 100kč na benzín. Tak moc to UCL po*ralo.
Prvotním cílem při vývoji držáku je kvalita obrazu a stabilizace. Nějaká legislativa je tak nějak jedno, to ať si řeší zákazník.