Pravidla fóra


Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC.
Díky



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: EDF glider na HK
PříspěvekNapsal: stř 30.10.2013 16:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2009
Příspěvky: 5761
Bydliště: Praha
Obrázky: 38
Vasa píše:
větron a edf rozhodně špatná kombinace není :D
http://www.youtube.com/watch?v=xQYW6gv76oc


co tam sakra je za EDF ? že to dokáže i bez trubky jen tak ... navíc takhle svižně ... to mi hlava nebere :)

_________________
SOVA is YouR CO-pilot
Cesta je mým cílem .......

KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: EDF glider na HK
PříspěvekNapsal: stř 30.10.2013 20:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 7.3.2010
Příspěvky: 399
Bydliště: Praha
Milan Nes píše:
co tam sakra je za EDF ? že to dokáže i bez trubky jen tak ... navíc takhle svižně ... to mi hlava nebere :)


co to je za EDF nevím, nějaký více list , myslím že 9.
Je to jenom o tom napětí, na 12S má nějakých 5,5kg tahu a na 14S do 7kg tahu. to nejsou standartní parametry na které jsou všichni zvyklí, řekl bych že edf90 se nejvíce používá na 6S pak 8S, a vše co už je víc je považováno za extrem, jenže to není. Výkon čehokoliv je třeba získat napětím ne proudem. On má na 12S odběr pod 100A což je stejný odběr jako při použití 6S, jen ty parametry jsou někde jinde, a hlavně už při těch 5,5kg tahu má hodně velkou výtokovou rychlost.
motor tam je Het 700


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EDF glider na HK
PříspěvekNapsal: stř 30.10.2013 21:46 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 2.8.2011
Příspěvky: 445
Bydliště: Černovice u Tábora
Obrázky: 2
Těmhle úvahám už celkem přicházím na chuť,jenže... Začnu z té horší strany. Je mím snem mít výkonné éro na edf,třeba 90mm. Jenže je tu menší nepoměr sen/finance. A tak si spousta lidí řekne,že na šesti článek je to max,co si můžu dovolit. Z mého hlediska je ten "Extrém" spíš finanční překážka... Ono to na 12 a více "S" poletí jistě úžasně,ale pokud si jede zalítat a nemá možnost nabíjet na letišti než z autobaterky a ne každý má vícekanálovou nabíječku,tak aby si člověk polítal,musí koupit min. dvě sady baterií a to už je celkem ranec. Nehledě na to,že po dvou vzletech budu zbytek odpoledne nabíjet. A tam si myslím,spousta lidí si řekne jeden-dva šestičlánky a víc ne!
Já se snažím vybírat projekty a pohony tak,abych mohl používat stejné baterky ve více strojích a využil jejich životnost maximálně. A tady vzniká má otázka. Je lepší použít více paků lipo na požadovaný počet článků,nebo požít jeden? Jak to většinou řešíte ve vašich obrech,kde počet článků leze přes deset? Co váha? A si to podstatné,jaké používáte baterky? Kupujete Číny,nebo kvalitní? Nebo si je necháváte dělat?
Díky

_________________
Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: EDF glider na HK
PříspěvekNapsal: stř 30.10.2013 23:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 7.3.2010
Příspěvky: 399
Bydliště: Praha
Wirda píše:
Těmhle úvahám už celkem přicházím na chuť,jenže... Začnu z té horší strany. Je mím snem mít výkonné éro na edf,třeba 90mm. Jenže je tu menší nepoměr sen/finance. A tak si spousta lidí řekne,že na šesti článek je to max,co si můžu dovolit. Z mého hlediska je ten "Extrém" spíš finanční překážka... Ono to na 12 a více "S" poletí jistě úžasně,ale pokud si jede zalítat a nemá možnost nabíjet na letišti než z autobaterky a ne každý má vícekanálovou nabíječku,tak aby si člověk polítal,musí koupit min. dvě sady baterií a to už je celkem ranec. Nehledě na to,že po dvou vzletech budu zbytek odpoledne nabíjet. A tam si myslím,spousta lidí si řekne jeden-dva šestičlánky a víc ne!
Já se snažím vybírat projekty a pohony tak,abych mohl používat stejné baterky ve více strojích a využil jejich životnost maximálně. A tady vzniká má otázka. Je lepší použít více paků lipo na požadovaný počet článků,nebo požít jeden? Jak to většinou řešíte ve vašich obrech,kde počet článků leze přes deset? Co váha? A si to podstatné,jaké používáte baterky? Kupujete Číny,nebo kvalitní? Nebo si je necháváte dělat?
Díky


samozřejmě že je to vše o financích, ale to si musí rozmyslet každý sám co chce, co od toho modelu chce, a kolik chce nebo může do toho vrazit. Nebudu mluvit o nějakém epp ale pokud si někdo pořídí např. kompositáka na edf 90, a pak řeší jestli použít 6 nebo třeba 12S tak to mi přijde už jako nesmysl, ten jeden 6S navíc je už zanedbatelná částka v celkové ceně modelu. S nabíjením 15S 6200mAh na letišti nemám žádný problém. Ano mám na to lepší nabíječku která má dva výstupy každý na 10S a může nabíjet každý 40A. Ale cena nějakých 315eur za ní mi nepřijde vůbec vysoká na to že mám dvě nabíječky v jedné. Prostě toto je základ ktery by měl mít každý kdo chce provozovat takovéto sady. Abych využil plně potencionál té nabíječky, plánuji pořídit elektrocentrálu, což už bude větší investice 15-20t.
Ale jinak momentálně nabíjím naprosto bez problémů z nastartovaného auta všech 15S najednou proudem 10A, dám za odpo 4lety a jsem naprosto spokojen, víc nepotřebuju.
Baterku mám složenou z několika paků, samozřejmě stejných, budto 3x 5S nebo 2x6S+3S, je to jedno jak se to poskládá, i kdyby bylo 5x3S je to jedno, jen to bude mraky kabelů :)
Pak nastává problém ještě s regulátorem, do 12S to je v pohodě, ale regulátory pro 14-15S jsou trošku dražší, jinak používám MGMcompro.
Lipolky používám Gens Ace, kupované přímo z www.gensace.de a ceny jsou super. jsou dražší než Lipoll z HK ale za polovičku Hyperionu a pod.
Jako těch 12S bych považoval ještě za normální standart.
A jak jsem psal výše, co je lepší? použít na edf 90 na 6S kde bude tah cca3,3kg s proudem za 100A, nebo 12S kde bude tah cca 5,5kg se stejným proudem 100A, a s mnohem větší výtokovou rychlostí, která dá modelu max. rychlost a hlavně dynamiku letu?
jediný rozdíl v této sestavě je 99eur za jednu sadu 6S 5300mAh na víc, pak možná drobný příplatek za regl do 12S. to je vše, takže podle mě investice v celkové sumě naprosto mizivá, ale výsledek o dost výše.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EDF glider na HK
PříspěvekNapsal: čtv 31.10.2013 17:46 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 2.8.2011
Příspěvky: 445
Bydliště: Černovice u Tábora
Obrázky: 2
Myslím,že je to hezky řečené a nemám co dodat. Faktem je,že každý by měl vybírat projekt podle svých možností. Ale je stále dost lidí,kteří tomu ještě nechtějí moc rozumět a pak jsou zklamaní,že to nelítá tak, jak si představovali...
Sám vidím,že mám taky ještě nedostatky,ale snad se mi to podaří zdokonalit ;)
Rozhodně jsme rád,že jsou tu lidé,kteří se rádi podělí o své zkušenosti,poradí a doporučí.
No,mě v první řadě čeká polepšit si na vysílačce.

_________________
Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz