Pravidla fóra
Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC. Díky
Autor |
Zpráva |
petsild
|
Napsal: ned 16.06.2013 17:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.3.2010 Příspěvky: 673 Bydliště: Praha 10
|
Protože nikde nenašel odpověď... má výstupní tvar výtokové trysky EDF stejný nebo podobný vliv jako vyosení motoru u klasiky? Tedy jestli lze úhlem trubky vůči dmychadlu zlepšit vlastnosti Jet modelu, nemyslím FSA 80-85% zvýšení proudění vzduchu.
_________________ http://petsild.rajce.idnes.cz T-Rex450Pro,MCPXBL,P-51,Pulse1600,F-16,L-39Vasafan 65,Xeno,BF-109 DX7
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
diablotin
|
Napsal: ned 16.06.2013 20:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.1.2004 Příspěvky: 1451 Bydliště: chocerady
|
Nevím jak chceš zlepšit letové vlastnosti jet modelu.změna tvaru,úhlů a nastavení trysky se samozřejmě projeví v letových vlastnostech.Může to fungovat jako u vrtule jenže tam vyosením eliminuješ momenty které vytváří pohoná jednotka.takže vlastně nezlepšuješ letové vlastnosti. Uznávám že tohle není odpověď,ale spíše by chtělo detailně popsat co od změny trysky očekáváš??
_________________ Naděje umírá až po nás.
|
|
Nahoru |
|
|
Fila
|
Napsal: ned 16.06.2013 21:46 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 21.12.2004 Příspěvky: 205 Bydliště: Praha
|
Tedy jestli lze úhlem trubky vůči dmychadlu zlepšit vlastnosti Jet modelu..
Ano, pokud myslíš reakci na plyn, jakou je třeba zvednutí čumáku při plném plynu apod. podstatně jednodušší je ale namixovat vop do motoru "plynu" a pěkně to vyladit.
u některých modelů není místo k tomu aby se výtoková tryska pro EDF potřebně vyosila.
Naposledy upravil Fila dne pon 17.06.2013 9:33, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: ned 16.06.2013 22:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
petsild píše: Protože nikde nenašel odpověď... má výstupní tvar výtokové trysky EDF stejný nebo podobný vliv jako vyosení motoru u klasiky? Tedy jestli lze úhlem trubky vůči dmychadlu zlepšit vlastnosti Jet modelu, nemyslím FSA 80-85% zvýšení proudění vzduchu. Pokud nemyslíš vektorování tahu, tak jakékoliv vyosení a změna výtokového kanálu je ztráta. Tím samozřejmě nemyslím optimalizaci za EDF na těch cca 80-90% vstupu.
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
2952
|
Napsal: pon 17.06.2013 6:51 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 11.9.2011 Příspěvky: 1732 Bydliště: ČR ,Slapy nad Vltavou
|
Traduje se, že průměr/plocha výstupu má být plochou mezikruží : vnitřní průměr dmychadla - průměr "motoru"... Hodně na tom záleží ! - vyzkoušeno! Také je potřeba, aby dmychadlo "mělo vzduch " - tedy zajistit potřebné sání !...Pozor na podtlak v sání-dovede model i poškodit!!!
|
|
Nahoru |
|
|
Vasa
|
Napsal: pon 17.06.2013 8:20 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.3.2010 Příspěvky: 399 Bydliště: Praha
|
petsild píše: Protože nikde nenašel odpověď... má výstupní tvar výtokové trysky EDF stejný nebo podobný vliv jako vyosení motoru u klasiky? Tedy jestli lze úhlem trubky vůči dmychadlu zlepšit vlastnosti Jet modelu, nemyslím FSA 80-85% zvýšení proudění vzduchu. Vyosením výtokového kanálu nahoru nebo dolů, můžeš docílit toho aby model letel rovně jak bez plynu tak pod plynem, jinak tím žádné jiné letové vlastnosti nezlepšíš
|
|
Nahoru |
|
|
sechy
|
Napsal: pát 16.08.2013 11:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.5.2011 Příspěvky: 614 Bydliště: Ledeč nad Sázavou
|
Čau, jaký je ideální poměr tah, hmotnost u dmychadla?
|
|
Nahoru |
|
|
petsild
|
Napsal: pát 16.08.2013 13:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.3.2010 Příspěvky: 673 Bydliště: Praha 10
|
Pokud bys docílil tahu 1:1 hmotnosti modelu bude to ideální. Píši to neustále na rcmania není o trubkách vlastní vlákno.
_________________ http://petsild.rajce.idnes.cz T-Rex450Pro,MCPXBL,P-51,Pulse1600,F-16,L-39Vasafan 65,Xeno,BF-109 DX7
|
|
Nahoru |
|
|
sechy
|
Napsal: pát 16.08.2013 13:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.5.2011 Příspěvky: 614 Bydliště: Ledeč nad Sázavou
|
Díky za odpověď, to vlákno by se tady fakt hodilo!! Já už pár Jetů lítám, ale teď jsem se zase pustil do Tomcata, a potřebuji se pořád na něco ptát
|
|
Nahoru |
|
|
petsild
|
Napsal: pát 16.08.2013 14:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.3.2010 Příspěvky: 673 Bydliště: Praha 10
|
Je potřeba pořád prudit snad to jednou vyjde viewtopic.php?f=11&t=54269
_________________ http://petsild.rajce.idnes.cz T-Rex450Pro,MCPXBL,P-51,Pulse1600,F-16,L-39Vasafan 65,Xeno,BF-109 DX7
|
|
Nahoru |
|
|
sechy
|
Napsal: pát 16.08.2013 14:57 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.5.2011 Příspěvky: 614 Bydliště: Ledeč nad Sázavou
|
Ono je forum o Jetech, ale to asi víš.Jenže tam nikdo moc nechodí
|
|
Nahoru |
|
|
petsild
|
Napsal: pát 16.08.2013 15:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.3.2010 Příspěvky: 673 Bydliště: Praha 10
|
Snažil 3x registrovat a nikdy nedošlo potvrzení proto bylo lepší založit rovnou zde na rcmania.
_________________ http://petsild.rajce.idnes.cz T-Rex450Pro,MCPXBL,P-51,Pulse1600,F-16,L-39Vasafan 65,Xeno,BF-109 DX7
|
|
Nahoru |
|
|
Vasa
|
Napsal: pát 16.08.2013 15:12 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.3.2010 Příspěvky: 399 Bydliště: Praha
|
sechy píše: Ono je forum o Jetech, ale to asi víš.Jenže tam nikdo moc nechodí to si nemyslím, řekl bych že chodí, jen v poslední době tam toho moc nepřibývá, ono je potřeba aby se podělili o svoje výtvory i jiní lidé a nebylo to jen na nějakej cca 5 lidech. Pak se může zdát že se tam nic neděje. Ale pokud se tam někdo na něco zeptá tak se mu zcela určitě dostane odpovědi
|
|
Nahoru |
|
|
petsild
|
Napsal: pát 16.08.2013 15:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.3.2010 Příspěvky: 673 Bydliště: Praha 10
|
Přeci nebrání založit vlastní vlákno zde?
_________________ http://petsild.rajce.idnes.cz T-Rex450Pro,MCPXBL,P-51,Pulse1600,F-16,L-39Vasafan 65,Xeno,BF-109 DX7
|
|
Nahoru |
|
|
Vasa
|
Napsal: pát 16.08.2013 15:23 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.3.2010 Příspěvky: 399 Bydliště: Praha
|
sechy píše: Čau, jaký je ideální poměr tah, hmotnost u dmychadla? to je jednoduchý, čím víc tahu tím líp ale vážně, záleží jenom na tom co od modelu vyžaduješ, a co je to za model, každý model bude potřebovat něco jiného. Pokud budeš chtít letět co nejrychleji a budeš chtít pořádnou stoupavost tak budeš potřebovat tah. A dnes není problém dosáhnout většího tahu než je hmotnost. To bych řekl že jde nejlíp docílit asi tak s edf o pr.70, zde dnes můžeš mít i tah 2:1 Pak jde hlavně o ten model, F-16 bude potřebovat úplně jiné parametry než takový Airbus, takový dopravák může mít tah 2,5-3x menší a poletí, F-16 by asi moc neletěla
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|