Pravidla fóra
Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC. Díky
Autor |
Zpráva |
petrcorrado
|
Napsal: stř 25.09.2013 20:04 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 20.9.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: Praha 6 Suchdol
|
blanch píše: Takže jestli jsem to trochu dobře pochopil tak při zatočení třeba doleva jde levé křidelko nahoru a s ním i levá výškovka?A ak je to potom při přitažení výškovky?Kde mi mají jít obě poloviny nahoru,ale přitom je každá polovina na jiném kanále společně s křídélkem?Promiň trochu mi to nedochází při přitažení výškovky jsou vlastně přitažené i křidélka - tedy vyosené nahoru. V podstatě je to jako dvě samokřídla za sebou s deltamixy..
_________________ therccustomjets.cz customwings.cz
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
ROB
|
Napsal: stř 25.09.2013 20:16 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 6.7.2013 Příspěvky: 57
|
|
Nahoru |
|
|
2952
|
Napsal: stř 25.09.2013 21:18 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 11.9.2011 Příspěvky: 1732 Bydliště: ČR ,Slapy nad Vltavou
|
...už se to tu probíralo...hodně jsme se tomu divili, ale je to tak-tedy V kabel na souhlasné straně... Souhlasím co říká petrcorrado-nelíbí se mi to a udělal bych křidélka na V kabel a klasickou výškovku... Ale minule nás tu přesvědčovali, že to takhle také létá
|
|
Nahoru |
|
|
pert
|
Napsal: stř 25.09.2013 21:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.10.2005 Příspěvky: 1636 Bydliště: mezi Práglem a Kralupama n/Vlt.
|
No, koukám na to a nestačím se divit. Chci jasné vysvětlení proč to tak je, jinak si to vysvětluju jedině tím že ve spojení s vektorováním tahu to na křidélkách utlumuje ten klopivý moment od motorů. dík
|
|
Nahoru |
|
|
2952
|
Napsal: stř 25.09.2013 21:45 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 11.9.2011 Příspěvky: 1732 Bydliště: ČR ,Slapy nad Vltavou
|
..no je to beztak divný..na videu je záběr, kde je vidět výškovka při výkrutu: chodí obě půlky současně nahoru a dolu...to by zase neodpovídalo tomu V kabelu na stejné straně...
|
|
Nahoru |
|
|
Mar
|
Napsal: čtv 26.09.2013 5:56 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 17.12.2008 Příspěvky: 101 Bydliště: Jablonec nad Nisou, Liberec
|
Zapoj každé servo do vlastního kanálu, tvoje DX7 ti to dovolí, vykašli se na jakékoliv kombinace. To, co si propojíš těmi Y-kabely si můžeš kdykoliv namixovat v Tx. Lítám s podobným letadlem 4 roky a zkoušel jsem všelijaký ptákoviny, ale vždycky jsem se zase vrátil ke "klasice".
_________________ F/A-18 Hornet, Extra 300, AX-1, JAK 55 SP
|
|
Nahoru |
|
|
blanch
|
Napsal: čtv 26.09.2013 10:00 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 2.8.2009 Příspěvky: 50 Bydliště: Třebíč
|
No tady se to rozjelo. Já zastávám starou dobrou klasiku.Křidélka na vkabel. Ale ještě sem neměl letadlo s dvěma servy na výškovku.A když je propojim přes v kabel tak mi pujde výškovka jako křidélka a revers serv na v kabelu moje tx neumí.Takže každé servo zvlášť zapojit do jiného kanálu.Nevíte někdo do kterých kanálu serva výškovky zapojit abych je mohl trimovat současně?V tomhletom ještě trochu plavu
_________________ Alca L-159, L-39 Albatros, Alpha 450, Sbach 342, Blade MCPX ver.2 DX7S
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: čtv 26.09.2013 16:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
Občas to právě F16 má řízené tak jak popisuješ, ale udělal bych to takhle: Křidélka do dvou samostatných kanálů a výškovku také do dvou samostatných. Křidélka by jsi nastavil normálně pro dvouservové křídlo, výškovku jako u akrobata , kde jsou dvě serva výškovky, každé pro jednu polovinu. Řídit to potom budeš klasicky křidélky a výškovkou bez toho, aby tyhle funkce byly svázané mixem.
Zjednodušit si to můžeš použitím "V" kabelu pro výškovku. Pro křidélka ne. Tam každé zvlášť di jiného kanálu RX.
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
blanch
|
Napsal: čtv 26.09.2013 16:58 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 2.8.2009 Příspěvky: 50 Bydliště: Třebíč
|
Není to naopak křidélka do v kabelu a výškovku každou zvlášť do jiných kanálů?Které kanály se používají pro dvě serva výškovky abych mohl během letu použít trimování?Někde jsem četl že se používá 5 a 6 kanál.Je to tak?
_________________ Alca L-159, L-39 Albatros, Alpha 450, Sbach 342, Blade MCPX ver.2 DX7S
|
|
Nahoru |
|
|
pert
|
Napsal: čtv 26.09.2013 16:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.10.2005 Příspěvky: 1636 Bydliště: mezi Práglem a Kralupama n/Vlt.
|
pro JMalik: U posledního odstavce: nechtěl jsi to napsat obráceně? V-kabel na křidýlka? Serva na V-kabelu pro výškovku by nechodily obě stejně. Jedna 1/2 by šla nahoru a druhá dolu.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: čtv 26.09.2013 17:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
2952 píše: ...už se to tu probíralo...hodně jsme se tomu divili, ale je to tak-tedy V kabel na souhlasné straně... Souhlasím co říká petrcorrado-nelíbí se mi to a udělal bych křidélka na V kabel a klasickou výškovku... Ale minule nás tu přesvědčovali, že to takhle také létá Máš pravdu. Tehdy se, myslím, jednalo o nějaký levnější model dopravního Boeingu. A ten princip opravdu funguje.
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
Wirda
|
Napsal: čtv 26.09.2013 17:52 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.8.2011 Příspěvky: 445 Bydliště: Černovice u Tábora Obrázky: 2
|
Vysvětlím asi takto. V prvé řadě si naštuduj manuál svého rádia a zkoušej si různé mixy při zapojeném letadle a hned uvidíš co která funkce dělá a jaké je její přiřazení atd. Nebo pokoumat,jestli by nešlo někam zastavět jen jedno servo a zdvojeným táhlem ovládat obě půlky najednou... (to je ale ta horší varianta) No a poslední je ta,co ti tady už říkají všichni dokola. Zapojit zvlášť a naladit to v rádiu... Musíš jít cestou pokus-omyl s manuálem v ruce
_________________ Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D
|
|
Nahoru |
|
|
blanch
|
Napsal: čtv 26.09.2013 18:15 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 2.8.2009 Příspěvky: 50 Bydliště: Třebíč
|
No s tím jedním servem to nepujde na to už sem taky koukal.Pujdu cestou pokus omyl.A nebo ještě jedna varianta použít na výškovku servo reverser.No uvidim nějak to pořešim.Díky za rady
_________________ Alca L-159, L-39 Albatros, Alpha 450, Sbach 342, Blade MCPX ver.2 DX7S
|
|
Nahoru |
|
|
sechy
|
Napsal: čtv 26.09.2013 20:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.5.2011 Příspěvky: 614 Bydliště: Ledeč nad Sázavou
|
Posílal jsem Ti SZ, když budeš mít čas kouknem na to
|
|
Nahoru |
|
|
Wirda
|
Napsal: čtv 26.09.2013 21:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.8.2011 Příspěvky: 445 Bydliště: Černovice u Tábora Obrázky: 2
|
...použít na výškovku servo reverser... To nebude třeba,revers na každé funkci a kanálu si přepneš v rádiu
_________________ Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|