Pravidla fóra
Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC. Díky
Autor |
Zpráva |
petsild
|
Napsal: čtv 03.04.2014 23:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.3.2010 Příspěvky: 673 Bydliště: Praha 10
|
Jestli chceš mít opravdu dobře letícího Albatrose budeš muset začít od úplně nové stavebnice. Klidně bych vzal z hustšího EPP páč tolika nechlupatí a je mnohem pevnější. Rozhodně bude EPP na přírodno lehce fouknutý sprejem vypadat 200x lépe než ten nevzhledný kydanec černé barvy co máš nyní. Dostaneš se hmotností s Aku na 700-740g to jde vpoho mrsknout bez problému a není třeba vůbec katapultu.
_________________ http://petsild.rajce.idnes.cz T-Rex450Pro,MCPXBL,P-51,Pulse1600,F-16,L-39Vasafan 65,Xeno,BF-109 DX7
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
celadnik
|
Napsal: pát 04.04.2014 0:04 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 31.1.2012 Příspěvky: 571 Obrázky: 0
|
mne ani tak nejde o to, či to je albatros, bae-hawk alebo goshawk alebo mig. Chcem len skusit edf a aby dobre letelo, hlavne pri pristavani aby bolo v pohode a pri štarte.
Na bae-hawk/Goshawk/Alca 159/Albatros L-39 som cital dobre referencie, preto som aj siel do tohto cierneho albatrosa.
_________________ Moje modely (tie ktoré som už zalietal) najdete na rcalbum.cz
|
|
Nahoru |
|
|
petsild
|
Napsal: pát 04.04.2014 0:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.3.2010 Příspěvky: 673 Bydliště: Praha 10
|
Volba modelů je správná pořídil jsi nešťastně postavený stroj který je na spodní hranici letuschopnosti no.
_________________ http://petsild.rajce.idnes.cz T-Rex450Pro,MCPXBL,P-51,Pulse1600,F-16,L-39Vasafan 65,Xeno,BF-109 DX7
|
|
Nahoru |
|
|
Libor_M
|
Napsal: pát 04.04.2014 8:49 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 7.2.2010 Příspěvky: 188
|
petsild píše: Volba modelů je správná pořídil jsi nešťastně postavený stroj který je na spodní hranici letuschopnosti no. Souhlasím s tímto příspěvkem. Na toho černého Albatrose bych se osobně taky nechal být. Stavitel s toho udělal hladký a těžký model, který poletí jen s výkonným pohonem. A taky letové vlastnosti budou úplně jiné, než to co se čeká od EPP modelu. Takže pokud můžu poradit, tak si pořiď něco nového, buď mého Albatrose, případně Alku. Z jakého EPP to budeš chtít to záleží na pohonu jaký máš. Pokud chceš opravdu pohodový model, který budeš bez problému házet z ruky tak asi lehčí variantu z EPP 20g a pokud chceš něco trochu svižnějšího, tak tu těžší variantu. Nebo si pořídit něco úplně jiného, ale v tom již neporadím...
|
|
Nahoru |
|
|
celadnik
|
Napsal: pát 04.04.2014 9:03 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 31.1.2012 Příspěvky: 571 Obrázky: 0
|
tá l-39 alebo aj tá alca sa mi lúbia. Pohon: mám doma 64mm edf + motor, tušim 4300kV z Hobbykingu, 70mm edf + motor 3600kV z set-u bae-hawk. A 50mm EDF + motor z modelu od robbe A4 Skyhawk blue angels.
To 64mm edf má tušim ťah do 700g, písaná vhodnosť je pre modely od 500 do 700g. Tak si asi nechám nejaký čas na premyslenie a v máji možno objednám ten L-39 od teba, Libor. Momentálne mám naplánovaný nejaký vetroň o rozpätí 2m a viac.
Btw, ešte otázka. Tie "rakety alebo ako to nazvat" na konci krídla, to je súčasť krídla alebo ako samostatný diel?
_________________ Moje modely (tie ktoré som už zalietal) najdete na rcalbum.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Libor_M
|
Napsal: pát 04.04.2014 9:42 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 7.2.2010 Příspěvky: 188
|
Ty rakety jak píšeš, jsou ve skutečnosti přídavné nádrže (na originálu) a jsou taky ve stavebnici.
Tvoje dmychadlo pr. 64 mm s motorem KV 4300 bude ideální pro EPP Albatrose nebo Alku.
|
|
Nahoru |
|
|
celadnik
|
Napsal: pát 04.04.2014 9:48 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 31.1.2012 Příspěvky: 571 Obrázky: 0
|
skôr som myslel, či tie nádrže sú ako samostatný diel v stavebnici, alebo sú ako jeden kus s krídlom.
Ok, tak dávam si do plánu kit albatrosa L-39, niekedy v máji. EDF + motor (64mm edf) by som mal, 30A esc s 2ABEC z hobbykingu tiež, servá mám tiež nejaké.
Snáď to tretice bude potom všetko dobré a tretie edf už bude úspešné.
_________________ Moje modely (tie ktoré som už zalietal) najdete na rcalbum.cz
|
|
Nahoru |
|
|
kozlik327
|
Napsal: pát 04.04.2014 11:37 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 5.12.2013 Příspěvky: 565 Bydliště: okr.Vyškov
|
|
Nahoru |
|
|
FilipV
|
Napsal: pon 07.04.2014 19:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.11.2010 Příspěvky: 707 Bydliště: České Budějovice
|
To s tím Albíkem se ti povedlo, jde moc pěkně a ze začátku to vypadá dokonce na plochou vývrtku
|
|
Nahoru |
|
|
Vasa
|
Napsal: pon 07.04.2014 21:20 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.3.2010 Příspěvky: 399 Bydliště: Praha
|
FilipV píše: To s tím Albíkem se ti povedlo, jde moc pěkně a ze začátku to vypadá dokonce na plochou vývrtku už nevím co to hmotilo asi k 600g, což žádný problém není ani na takové malé letadlo, lítalo to moc pěkně, když se to zrovna nekroutilo a neohýbalo, ale to epp je děs, to mi už domu nesmí
|
|
Nahoru |
|
|
kasssy
|
Napsal: sob 12.04.2014 21:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.9.2006 Příspěvky: 1128 Bydliště: Žďár nad Sázavou Obrázky: 2
|
Ahoj. Jaký je faktický rozdíl mezi L-39 a L-159? Bavme se třeba zrovna o rozdílech stavebnic zde uváděných od LM-model. Hlavně pokud jde vnější tvary a tak. Ač jsou mě tyto letouny tvarem velmi sympatické (považuji je za jedny z nejhezčích vojenských letadel) nějak mezi nimi nevidím nějakej zásadní rozdíl:-). (výrobci jsem zatím nepsal. Však sem stejně chodí taky)
_________________ Chybama se člověk učí..hmm asi jsem jeden z nejvzdělanějších lidí...
|
|
Nahoru |
|
|
petsild
|
Napsal: sob 12.04.2014 22:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.3.2010 Příspěvky: 673 Bydliště: Praha 10
|
Hlavní rozdíl je v tvaru čumáku Albatros má klasický tvar pozvolné špičky zato Alca má čumák zplacatělej jako ptakopysk a nahoře má od kabiny výrazný hřbet ke směrovce. Oba modely mají stejné rozměry rozpětí určitě a popsané odlišnosti výrobce dodržel.
_________________ http://petsild.rajce.idnes.cz T-Rex450Pro,MCPXBL,P-51,Pulse1600,F-16,L-39Vasafan 65,Xeno,BF-109 DX7
|
|
Nahoru |
|
|
kasssy
|
Napsal: ned 13.04.2014 11:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.9.2006 Příspěvky: 1128 Bydliště: Žďár nad Sázavou Obrázky: 2
|
Pri hledani na netu jsem narazil na clanek, ze se vyviji nastupce L-159 a to L-169. A hlavni rozdil ve vzhledu by mel byt v absenci nadrzi na koncich kridel. nadrze se presrehuji do kridel. Takze vyrobce muze pak snadno nabidniut dalsi model a jeste usetri na materialu na vyrobu nadrzi:-)
_________________ Chybama se člověk učí..hmm asi jsem jeden z nejvzdělanějších lidí...
|
|
Nahoru |
|
|
petsild
|
Napsal: ned 13.04.2014 12:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.3.2010 Příspěvky: 673 Bydliště: Praha 10
|
Pokud by se L169 opravdu začala vyrábět, bude těžké na její vzhled bez nádrží těžko zvykat.
_________________ http://petsild.rajce.idnes.cz T-Rex450Pro,MCPXBL,P-51,Pulse1600,F-16,L-39Vasafan 65,Xeno,BF-109 DX7
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|