Registrován: 23.4.2013 Příspěvky: 4186 Bydliště: Pod Slavkovským lesem... Obrázky:75 Blog:Zobrazit blog (10)
Inspire 1 není rozhodně stroj pro nějakého úplného amatéra bez jakékoliv zkušenosti Žádný takový sebesofistikovanější stroj bez zkušenosti pilota/kameramana neumí ze sebe vyplivnout hollywoodský blockbuster v instantním balení... A řešit chtěl či nechtěl ? Uvedl jsi nějaké své poznatky a názory, a musíš čekat, že to tady není žádný monolog...
Inspire 1 není rozhodně stroj pro nějakého úplného amatéra bez jakékoliv zkušenosti Žádný takový sebesofistikovanější stroj bez zkušenosti pilota/kameramana neumí ze sebe vyplivnout hollywoodský blockbuster v instantním balení... A řešit chtěl či nechtěl ? Uvedl jsi nějaké své poznatky a názory, a musíš čekat, že to tady není žádný monolog, k tomu jsem to vlákno nezakládal...
no dyk jo a k tomu nastavení vzdáleností tak je pro ČR nastaveno max hodnoty výška od místa startu 300m a vzdálenost 500m a přes to vlak nejede a nastavit to fakt nejde ----- tedy včera nešlo --- je to uzamčeno v softu
Otázka je co zůstane na monitoru a kam až skutečně doletí coptera. Přenášíte 720p nebo 1080? V jaké vzdálenosti ztratíte obraz a v jaké ztratíte ovládání (přechod do FS)?
Registrován: 23.4.2013 Příspěvky: 4186 Bydliště: Pod Slavkovským lesem... Obrázky:75 Blog:Zobrazit blog (10)
No, to je dílo Přečetl jsem si tu diskuzi k tomu na Y.T., možná že došlo k nějakému totálnímu selhání LightBridge (přes který je u I1 kompletně bundlováno ovládání, video i telemetrie), zajímavé, že jim oběma vypadlo vypadlo na těch nějakých 900 metrech, přičemž L.B. umí daleko více. Někdo tam spekuloval o tom, zda-li někde blízko není nějaká námořní základna či něco podivného, k tomu bych se přikláněl. LB používá hodně velkou šířku pásma pro celý přenos, může to být kritické, zvláště když si oba piloti kanály nastavili ručně, dle mě měli nechat automatiku, která se s tím popasuje... Bohužel to jedno I1 se už asi nenašlo O LB dost vážně uvažuji pro nového Ptaaka, toto mě trochu stresuje
Na Vánoce se mě něco hodně podobného přihodilo v Thajsku, také na pláži, kde mě u P1 vypadlo úplně 2.4 GHz ovládání někde na nějakých 600 metrech (!), přímá viditelnost, žádné překážky, rozlehlý oceán se slanou vodou, žádní vojáci, prostě ideální podmínky, FPV jsem stále měl v pohodě, ale Ptaak šel do FS a RTH přímo proti palmám. Po chvilce jsem to zase převzal, když jsem si udělal scan lokálních WLAN sítí, tak v 2.4GHz WiFi tam bylo mnoho, mnoho sítí Navíc kousek ode mě (to jsem viděl až za letu) vysoká komunikační věž s kdovíjakými všemi radiovými přenosy...
Nepřijde ti,že se nejdřív pokusil přistát? Akorád,že ty uktrazvukové senzory nad rozvlněnou hladinou usoudili,že je něco špatně. Tak zase vytoupal...no a pak totálně zblbnul.
Já ti nějak mám pocit,že řídit a čumět na live video na jedné frakvenci,není zrovna šťastné řešení. Za ty prachy by tam mělo být Light Bridge jen na on-board video a řídit to na (např UHF, ), ale s nouzovým tlačítkem .RTH Boost..kdy v nouzi..pouze v nouzi!! tam napere 20W výkonu. To proleze i zkrz palmový háj:-)
Vůbec mi přijde řízení na těchto (2,4 a 5,8Ghz) frekvencích jako dost optimistické. Stačí když vidím co mi dělá video ...(jedu na 2,4GHz video).. Dám příklad. co tím myslím. První dva kilometry obraz jako břitva...pak se to na necelých 200m zhorší o 50% a dojde k mikro výpadkům..letím dál..a zase video jak břitva....4 kilometr..pořád video perfektní. Tím chci říct,že co se děje někde daleko,v ůzkém pásmu letu..bůh ví. A když na tom máš pověšené jak video,tak řízení...no do toho fakt nejdu.
S I1 co se týče omezení 300m výška a 500 dálka tak to neplatí. Mám to vlastnoručně ozkoušené. Co se týče čidel ultrazvukovejch tak nad vodou nebyl žádný problém I1 držel pozici přesně jak měl. A spárované ovládání přes LB také bez problémů. Stejný model přenosu máme na S1000+ přes LB video, telemetii a řízení a nikdy nebyl žádný problém
Registrován: 23.4.2013 Příspěvky: 4186 Bydliště: Pod Slavkovským lesem... Obrázky:75 Blog:Zobrazit blog (10)
lucky920 píše:
S I1 co se týče omezení 300m výška a 500 dálka tak to neplatí. Mám to vlastnoručně ozkoušené...
lucky920, díky za jasné vyjádření, však jsem to @prochelovi psal, jak to má udělat, nicméně stále opakoval, že to nejde. No nic, hlavně že to je vyjasněné, stejnou negativní zkušenost popisoval jeden I1 nováček na Inspire Pilots, a byla mu vysvětlena neznalost .
Ale mezi námi děvčaty, který pilot by takový stroj čistě k filmování běžně hnal dále než 500 metrů? Takový požadavek by byl výjimečný, už vzhledem k velikosti a ceně stroje, to není koptéra pro dálkové či rekordní FPV lety ani vojenský průzkumný dron (s dlouhým doletem jak vzdáleností i časem), ale opravdu stroj na filmování. Ačkoliv si takové situace dokážu představit (např. když jsem točil v Africe), tak v našich malých, českých podmínkách by to nebylo obvyklé. Ne každý si zrovna uvědomuje jasné určení takového stroje, který nebude pro běžného amatérského soukromníka s vlastním financováním.
I have given up on DJI support I actually raised a separate case with them about their terrible support system we will see how that goes.
The Inspire 1 is packed and on its way back to the seller. They can deal with DJI and good luck to them.
The take away lessons here...
1. DJI Support is Terrible 2. The Inspire 1 is a flawed product that I believe will come good if DJI pick up their game. 3. Choose your seller with great care. A direct DJI sale would see me still waiting for a response. 4. Register on a number of forums read them everyday look for potential issues
Uznej,že za ty prachy by to mělo být trošičku domáklejší... PS..už někdo testnul v našich končinách u Inspire RTH na vzdálenost min 1km?
Registrován: 23.4.2013 Příspěvky: 4186 Bydliště: Pod Slavkovským lesem... Obrázky:75 Blog:Zobrazit blog (10)
Let Inspire 1 na skoro 5 km vzdálenosti jedním směrem, po cestě FS se skoro kolizí do ostrova... Měl to doslova na doraz ... Na tu vzdálenost mu vypadl jen video kanál, řízení bylo stále funkční, je evidentní, že to LightBridge celkem dobře zvládá.
Zajímavost - v 10:53 (a někde i na začátku) mě zaujala hláška na letovém interface "Aircraft is now behind You, please fly carefully" (i v ruské poznámce tam píše : Pozor, koptéra zaznamenala přiblížení letadla za Vámi), může tuto funkci někdo s I1 okomentovat ?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru